עמוד 1 מתוך 2 12 אחרוןאחרון
תוצאות 1 עד 15 מ 28

אשכול: במוו: שרשרת ללא תחזוקה

  1. #1
    Senior Member הסמל האישי של Dresdner
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    גרמניה
    הודעות
    4,887

    במוו: שרשרת ללא תחזוקה

    במוו התחילה למכור שרשראות שלא דורשות שימון, השרשרת היא x-ring רגילה אבל את ההבדל עושה הציפוי המיוחד שהם שמו לה.
    השרשרת מופיעה בקטלוג של הxr1000 והs1000 r כתוספת בתשלום.

    יהיה מעניין לראות אם המהלך הזה יזיז משהוא לענקית השרשראות DID שתכלס לא פיתחה שום דבר פורץ דרך בתחום בעשורים האחרונים

    https://www.rideapart.com/articles/4...nce-chain/amp/

    עריכת מנהל - קישור בעברית:
    http://fullgaz.co.il/%d7%91-%d7%9e-%...5%d7%a7%d7%94/
    נערך לאחרונה על ידי אביעד אברהמי; 30-08-2020 בשעה 09:34.

  2. #2
    מנהל פורום FullgaZ הסמל האישי של ayalzo
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    4,223
    אני אגלה לך סוד,
    רכבתי עם אופנוע (חלש יחסית, נכון), כ40,000 ק"מ על אותה שרשרת בלי תחזוקה. חלק ניכר מהם בשטח, לפני שהיא התפגרה. אני מכיר מספר אנשים שרוכבים ככה במשך שנים כתפיסת עולם.

  3. #3
    Senior Member הסמל האישי של השושנים
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    5,084
    אני משמן את השרשרת כל 500 ק"מ איפשהו במאה הק"מ האחרונים לפני השימון במיוחד בימים יבשים במיוחד אני מרגיש שהיא צריכה שימון
    אחרי כל שימון הנסיעה נעימה יותר.

    36 אלף ק"מ על השרשרת המקורית והיא במצב מצוין.
    פעם, האופנועים היו מברזל והרוכבים מפלדה!

  4. #4
    ציטוט נכתב במקור על ידי השושנים צפיה בהודעה
    אני משמן את השרשרת כל 500 ק"מ איפשהו במאה הק"מ האחרונים לפני השימון במיוחד בימים יבשים במיוחד אני מרגיש שהיא צריכה שימון
    אחרי כל שימון הנסיעה נעימה יותר.

    36 אלף ק"מ על השרשרת המקורית והיא במצב מצוין.
    אני מזדהה, אחרי שימון הנסיעה נעימה ואחרי כמה מאות ק"מ אני מתחיל להרגיש וויברציות שצועקות שמן שמן שמן

    Sent from my S60 using Tapatalk

  5. #5
    Senior Member הסמל האישי של Dresdner
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    גרמניה
    הודעות
    4,887
    ציטוט נכתב במקור על ידי ayalzo צפיה בהודעה
    אני אגלה לך סוד,
    רכבתי עם אופנוע (חלש יחסית, נכון), כ40,000 ק"מ על אותה שרשרת בלי תחזוקה. חלק ניכר מהם בשטח, לפני שהיא התפגרה. אני מכיר מספר אנשים שרוכבים ככה במשך שנים כתפיסת עולם.
    מכיר את הסיפורים, מה שבמוו עשו זה שרשרת ללא שימון וללא חשש בטיחותי לתפעל את האופנוע ככה ועוד מדובר במפלצות כח סוס.

    יש סיפורים על מי שלא שימן וטוב לו ויש את אלו שהשרשרת נהרסה מהר או נקרע בטרם עת , אז במקום רולטה רוסית עם השרשרת עכשיו

  6. #6
    מנהל פורום FullgaZ הסמל האישי של ayalzo
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    4,223
    נכון. גם אני משמן היום. לא כי הפקתי איזושהם לקחים מהתקופה "ההיא" אלא כי ככה אני מאמין. הגישה הזאת פשוט היתה חייבת להיות מוצגת.
    אם הסוד הוא בציפוי של חלקי המתכת, מה מונע מהגומיות לההרס בטרם עת ולגריז להזדהם/לברוח?
    הרבה פעמים שרשרת יוצאת לגמלאות בגלל חוליות תפוסות ואי אחידות ולא בגלל שחיקה. את השחיקה רואים יפה דווקא בגלגלי השיניים.
    יש טענה (הבחור מפורטניין גם מדגים זאת) שכל תפקידו של השימון הוא לשמור על הגומיות...
    אני לא בא לסתור את הטענה או את הפטנט, אם הם אמרו הם בטח יודעים. רק להרחיב קצת את הדיון.

  7. #7
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    Mar 2018
    הודעות
    799
    נגיד שזורמים עם השרשרת החדשה (ומתעלמים מזה שבמוו כבר פתרו את הבעיה ב-2007 עם רצועת קוולר, קצת אחרי ש-MZ פתרו אותה ב-93 עם שרוול אוטם לשרשרת - אין אינטראקציה עם האטמוספירה, אין בעיות. למה להציג ולפתור מחדש בעיות שכבר נפתרו, וואלק לא אדע) והיא עולה 100 ש"ח יותר. כמה עולה משמנת טובה שיכולה לעבור מאופנוע לאופנוע?

  8. #8
    Senior Member הסמל האישי של Dresdner
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    גרמניה
    הודעות
    4,887
    ציטוט נכתב במקור על ידי kaz צפיה בהודעה
    נגיד שזורמים עם השרשרת החדשה (ומתעלמים מזה שבמוו כבר פתרו את הבעיה ב-2007 עם רצועת קוולר, קצת אחרי ש-MZ פתרו אותה ב-93 עם שרוול אוטם לשרשרת - אין אינטראקציה עם האטמוספירה, אין בעיות. למה להציג ולפתור מחדש בעיות שכבר נפתרו, וואלק לא אדע) והיא עולה 100 ש"ח יותר. כמה עולה משמנת טובה שיכולה לעבור מאופנוע לאופנוע?
    גם אני חושב שרצועה זה פתרון מעולה לאופנועי כביש, ביואל הוכיח שהיא גם מתפקדת עם 150 כח סוס ללא בעיות ומחזיקה לכל חיי האופנוע.

    לגבי מה שMZ עשו, זה עובד טוב עם אופנועים קלים שמראש לא מאתגרים את השרשרת.

    בכל מקרה תסתכל על שרשרת ללא תחזוקה כאבולוציה לשרשראות של היום.

  9. #9
    Senior Member הסמל האישי של Dresdner
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    גרמניה
    הודעות
    4,887
    ציטוט נכתב במקור על ידי ayalzo צפיה בהודעה
    נכון. גם אני משמן היום. לא כי הפקתי איזושהם לקחים מהתקופה "ההיא" אלא כי ככה אני מאמין. הגישה הזאת פשוט היתה חייבת להיות מוצגת.
    אם הסוד הוא בציפוי של חלקי המתכת, מה מונע מהגומיות לההרס בטרם עת ולגריז להזדהם/לברוח?
    הרבה פעמים שרשרת יוצאת לגמלאות בגלל חוליות תפוסות ואי אחידות ולא בגלל שחיקה. את השחיקה רואים יפה דווקא בגלגלי השיניים.
    יש טענה (הבחור מפורטניין גם מדגים זאת) שכל תפקידו של השימון הוא לשמור על הגומיות...
    אני לא בא לסתור את הטענה או את הפטנט, אם הם אמרו הם בטח יודעים. רק להרחיב קצת את הדיון.
    לא יודע איך הם פתרו את בעית הגומיות שנכון להיום צריכות לחות כדי לא להתיבש מבעוד מועד.
    אולי הם לא פתרו כלום ומדובר על שרשרת עם חיים קצרים, בכל מקרה הגיעה הזמן להתקדמות בתחום השרשראות שעומד במקום ואני מקווה שעוד חברות יתחילו להשקיע בתחום בעקבות במוו

  10. #10
    Senior Member הסמל האישי של moonshield
    תאריך הצטרפות
    Nov 2015
    הודעות
    1,877
    יש לי משמנת חצי אוטומטית עם שמן גיר, פעם בשבוע נותן שתי לחיצות קצרות והחיים דבש.

  11. #11
    Senior Member הסמל האישי של Dresdner
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    גרמניה
    הודעות
    4,887
    ציטוט נכתב במקור על ידי moonshield צפיה בהודעה
    יש לי משמנת חצי אוטומטית עם שמן גיר, פעם בשבוע נותן שתי לחיצות קצרות והחיים דבש.
    השתמשתי בעבר בloobman עובד טוב, כנראה התקין גם על הנוכחי אבל איזה מגניב זה יהיה אם השרשרת הבאה שלך תעלה אותו הדבר כמו הקודמת רק ללא שימון.

  12. #12
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    Aug 2016
    הודעות
    935
    רגע רגע רגע
    אז אני יכול לקנות מהם ולשים על הכלי שלי או שזה רק ייחודי להם ולכלים שלהם?

    Sent from my MI CC 9 using Tapatalk

  13. #13
    מנהל פורום FullgaZ הסמל האישי של ayalzo
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    4,223
    רעיון! (לא יעבור מבחינה של תקנות זיהום).
    למה לא לנתב את הנשם של הקראנק אל השרשרת, בדיוק במקום שבו היא יוצאת מהגלגלש הקדמי? ישמור על לחות של שמן באזור השרשרת, בלי עודפים והשפרצות, בלי תחזוקה...

  14. #14
    Senior Member הסמל האישי של Dresdner
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    גרמניה
    הודעות
    4,887
    ציטוט נכתב במקור על ידי 2 Strokes צפיה בהודעה
    רגע רגע רגע
    אז אני יכול לקנות מהם ולשים על הכלי שלי או שזה רק ייחודי להם ולכלים שלהם?

    Sent from my MI CC 9 using Tapatalk
    לפי הכתבה כן, אפשר להזמין את השרשרת לכל אופנוע.

  15. #15
    Banned
    תאריך הצטרפות
    Feb 2018
    הודעות
    1,291
    ציטוט נכתב במקור על ידי ayalzo צפיה בהודעה
    רעיון! (לא יעבור מבחינה של תקנות זיהום).
    למה לא לנתב את הנשם של הקראנק אל השרשרת, בדיוק במקום שבו היא יוצאת מהגלגלש הקדמי? ישמור על לחות של שמן באזור השרשרת, בלי עודפים והשפרצות, בלי תחזוקה...
    למרות שהזכירו פה את ה MZ אני דווקא זוכר שהפיצ'ר הזה היה קיים בג'אווה (ביחד עם עוד פלאי עולם)
    ממתי הנשם של הקראנק אמור לינזול ?
    ומה רע בזה שהוא זורק לתיבת אוויר?

    אותי לימדו בפיזיקה כיתה גימל חוק שימור החומר.
    אם אתה מקשיח חלק אחד החלק הבא עימו במגע יתבלה. קרוב לוודאי שהגלשים.
    קצת (הרבה) כמו רפידות קרמיות.

אשכולות דומים

  1. התחדשתי: במוו F900XR
    על ידי Dresdner בפורום כללי
    תגובות: 186
    הודעה אחרונה: 19-08-2020, 09:36
  2. במוו F900XR בצל הקורונה
    על ידי Dresdner בפורום אוף טופיק
    תגובות: 30
    הודעה אחרונה: 24-03-2020, 18:07
  3. במוו C600
    על ידי חגי כהן בפורום כללי
    תגובות: 1
    הודעה אחרונה: 10-02-2020, 12:57
  4. מחפש לקנות במוו r1200c מונטוק
    על ידי esela24@gmail.com בפורום פורום קנייה
    תגובות: 0
    הודעה אחרונה: 24-12-2016, 00:41
  5. בדיקת במוו אצל האלכסים?
    על ידי tomdekel בפורום כללי
    תגובות: 6
    הודעה אחרונה: 22-11-2015, 11:07

הרשאות פרסום

  • אין באפשרותך לפרסם אשכולות חדשים
  • אין באפשרותך לפרסם תגובות
  • אין באפשרותך לצרף קבצים
  • אין באפשרותך לערוך את הודעותיך
  •  
Single Sign On provided by vBSSO