אני אגלה לך סוד,
רכבתי עם אופנוע (חלש יחסית, נכון), כ40,000 ק"מ על אותה שרשרת בלי תחזוקה. חלק ניכר מהם בשטח, לפני שהיא התפגרה. אני מכיר מספר אנשים שרוכבים ככה במשך שנים כתפיסת עולם.
במוו התחילה למכור שרשראות שלא דורשות שימון, השרשרת היא x-ring רגילה אבל את ההבדל עושה הציפוי המיוחד שהם שמו לה.
השרשרת מופיעה בקטלוג של הxr1000 והs1000 r כתוספת בתשלום.
יהיה מעניין לראות אם המהלך הזה יזיז משהוא לענקית השרשראות DID שתכלס לא פיתחה שום דבר פורץ דרך בתחום בעשורים האחרונים
https://www.rideapart.com/articles/4...nce-chain/amp/
עריכת מנהל - קישור בעברית:
http://fullgaz.co.il/%d7%91-%d7%9e-%...5%d7%a7%d7%94/
נערך לאחרונה על ידי אביעד אברהמי; 30-08-2020 בשעה 09:34.
אני אגלה לך סוד,
רכבתי עם אופנוע (חלש יחסית, נכון), כ40,000 ק"מ על אותה שרשרת בלי תחזוקה. חלק ניכר מהם בשטח, לפני שהיא התפגרה. אני מכיר מספר אנשים שרוכבים ככה במשך שנים כתפיסת עולם.
אני משמן את השרשרת כל 500 ק"מ איפשהו במאה הק"מ האחרונים לפני השימון במיוחד בימים יבשים במיוחד אני מרגיש שהיא צריכה שימון
אחרי כל שימון הנסיעה נעימה יותר.
36 אלף ק"מ על השרשרת המקורית והיא במצב מצוין.
פעם, האופנועים היו מברזל והרוכבים מפלדה!
נכון. גם אני משמן היום. לא כי הפקתי איזושהם לקחים מהתקופה "ההיא" אלא כי ככה אני מאמין. הגישה הזאת פשוט היתה חייבת להיות מוצגת.
אם הסוד הוא בציפוי של חלקי המתכת, מה מונע מהגומיות לההרס בטרם עת ולגריז להזדהם/לברוח?
הרבה פעמים שרשרת יוצאת לגמלאות בגלל חוליות תפוסות ואי אחידות ולא בגלל שחיקה. את השחיקה רואים יפה דווקא בגלגלי השיניים.
יש טענה (הבחור מפורטניין גם מדגים זאת) שכל תפקידו של השימון הוא לשמור על הגומיות...
אני לא בא לסתור את הטענה או את הפטנט, אם הם אמרו הם בטח יודעים. רק להרחיב קצת את הדיון.
נגיד שזורמים עם השרשרת החדשה (ומתעלמים מזה שבמוו כבר פתרו את הבעיה ב-2007 עם רצועת קוולר, קצת אחרי ש-MZ פתרו אותה ב-93 עם שרוול אוטם לשרשרת - אין אינטראקציה עם האטמוספירה, אין בעיות. למה להציג ולפתור מחדש בעיות שכבר נפתרו, וואלק לא אדע) והיא עולה 100 ש"ח יותר. כמה עולה משמנת טובה שיכולה לעבור מאופנוע לאופנוע?
יש לי משמנת חצי אוטומטית עם שמן גיר, פעם בשבוע נותן שתי לחיצות קצרות והחיים דבש.
רגע רגע רגע
אז אני יכול לקנות מהם ולשים על הכלי שלי או שזה רק ייחודי להם ולכלים שלהם?
Sent from my MI CC 9 using Tapatalk
רעיון! (לא יעבור מבחינה של תקנות זיהום).
למה לא לנתב את הנשם של הקראנק אל השרשרת, בדיוק במקום שבו היא יוצאת מהגלגלש הקדמי? ישמור על לחות של שמן באזור השרשרת, בלי עודפים והשפרצות, בלי תחזוקה...
למרות שהזכירו פה את ה MZ אני דווקא זוכר שהפיצ'ר הזה היה קיים בג'אווה (ביחד עם עוד פלאי עולם)
ממתי הנשם של הקראנק אמור לינזול ?
ומה רע בזה שהוא זורק לתיבת אוויר?
אותי לימדו בפיזיקה כיתה גימל חוק שימור החומר.
אם אתה מקשיח חלק אחד החלק הבא עימו במגע יתבלה. קרוב לוודאי שהגלשים.
קצת (הרבה) כמו רפידות קרמיות.