עמוד 1 מתוך 2 12 אחרוןאחרון
תוצאות 1 עד 15 מ 30

אשכול: הסכנה שבפניות מתהדקות ועיוורות

  1. #1
    עורך ראשי FullgaZ הסמל האישי של אביעד אברהמי
    תאריך הצטרפות
    Sep 2011
    הודעות
    3,339

    הסכנה שבפניות מתהדקות ועיוורות

    בעקבות התאונה הנוראית בשישי האחרון בפנייה המתהדקת בכביש 386, שבה נהרג בר מזרחי ז"ל בן ה-20, הפקנו וידאו קצר שמסביר על פניות עיוורות ומתהדקות ועל הדרך הנכונה והבטיחותית יותר לגשת אליהן; הווידאו בפנים.

    http://fullgaz.co.il/%d7%a4%d7%a0%d7...a%d7%99%d7%aa/


  2. #2
    Senior Member הסמל האישי של KKatkov
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    3,689
    כתבה חשובה ומועילה (למי שטורח לחפש מידע ולהפעיל את הראש).
    אני חושב שאפשר להתקדם עם הפורמט הזה +/- ולייצר עוד סדרה של סרטונים על מצבים מסוכנים בכביש ותנאי ההתמודדות איתם.
    סוג של ויזואליזציה בסרטונים קצרים לספר של נחום לב.
    Ducati Multistrada 1100
    Alfa Guiletta 1.4 Manual

  3. #3
    Member
    תאריך הצטרפות
    May 2019
    הודעות
    110
    מעולה. שמח לראות סוף סוף מישהוא עם אוטוריטה תורם אקטיבית לנושא הבטיחות ורכיבה נכונה.


    ×

  4. #4
    עורך ראשי FullgaZ הסמל האישי של אביעד אברהמי
    תאריך הצטרפות
    Sep 2011
    הודעות
    3,339
    תודה רבה.

    KKatkov - זה בהחלט בתכנון, ואנחנו נשפר את הפורמט תוך כדי תנועה. הטריגר היה התאונה של שישי, אבל הפורמט יימשך.

  5. #5
    Junior Member
    תאריך הצטרפות
    Aug 2020
    הודעות
    26
    תודה רבה!
    בדיוק לומד רכיבה ואשמח לסרטונים נוספים כאלה.

  6. #6
    ציטוט נכתב במקור על ידי lygav צפיה בהודעה
    מעולה. שמח לראות סוף סוף מישהוא עם אוטוריטה תורם אקטיבית לנושא הבטיחות ורכיבה נכונה.
    1+
    מצויין.

  7. #7
    Junior Member
    תאריך הצטרפות
    Jun 2017
    הודעות
    47
    תודה רבה, קצר וקולע

  8. #8
    Member
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    54
    אם הפניה עיוורת,ואתה לא מכיר את הכביש כדי לדעת אם היא מתהדקת או לא.. תוריד מהירות ואל תשחק אותה ולנטינו רוסי... זה כביש ציבורי ויש רכבים שבאים מולך וגם הם בפניה עיוורת.. ככה שלהצמד לחלק החיצוני, הקרוב למכוניות ממול, לא נראה לי פתרון.

  9. #9
    Member
    תאריך הצטרפות
    Jul 2017
    הודעות
    141
    ציטוט נכתב במקור על ידי 4x4 צפיה בהודעה
    אם הפניה עיוורת,ואתה לא מכיר את הכביש כדי לדעת אם היא מתהדקת או לא.. תוריד מהירות ואל תשחק אותה ולנטינו רוסי... זה כביש ציבורי ויש רכבים שבאים מולך וגם הם בפניה עיוורת.. ככה שלהצמד לחלק החיצוני, הקרוב למכוניות ממול, לא נראה לי פתרון.
    הרעיון בלהיות על הקו החיצוני הוא להרוויח שדה ראיה.
    גם אם מישהו מגיע מולך על הנתיב שלך, עדיף שתראה אותו מוקדם יותר על החיצוני.. מרוויח זמן לזוז.

    ומסכים איתך לגבי המהירות... זה בטוח עוזר בשני המקרים.

    Sent from my Pixel 3a using Tapatalk

  10. #10
    Member
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    54
    ציטוט נכתב במקור על ידי erel צפיה בהודעה
    הרעיון בלהיות על הקו החיצוני הוא להרוויח שדה ראיה.
    גם אם מישהו מגיע מולך על הנתיב שלך, עדיף שתראה אותו מוקדם יותר על החיצוני.. מרוויח זמן לזוז.

    ומסכים איתך לגבי המהירות... זה בטוח עוזר בשני המקרים.

    Sent from my Pixel 3a using Tapatalk
    אז הרווחת עוד 10 מטרים שדה ראיה.. ממש וואוו.. כשהמהירות שלך ושל הרכב שבא ממול מתווספות.. ה10 מטרים האלה מצתמצמים בשניה. שיהיה בהצלחה להתחיל תנועה מצד שמאל של הנתיב לצד ימין כשהאום
    פנוע כבל מלכלתחילה בהטיה ונמצא בתוך פניה.. אתה מדבר פה על הידוק בתוך הידוק..
    עדיף להשאר בצד ימין ולהשאיר רזרבה של מרחק אבל שוב... כנראה שפול גז מנסים ללמד רכיבת מירוצים בכבישי ישראל, זה באמת יוריד את מספר ההרוגים.

  11. #11
    מנהל פורום FullgaZ הסמל האישי של ayalzo
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    4,223
    4*4,
    השדה ראיה שנפתח לך הוא משמעותי.
    אתה גם לא חייב להצמד לקו הלבן. יש ברשת לא מעט הסברים (כולל של פנגס בעברית) הכוללים בדיוק באיזה חלק של הנתיב להיות בכל שלב של הפניה.
    בנוסף,
    בכל מקום בארץ ובעולם מלמדים לרכב כך ( בכביש, לא במסלול) בפניות עיוורות.
    עם זאת, ייתכן ועלית על משהו שהם לא...

  12. #12
    Member
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    54
    מילה אחת על הורדת מהירות לא ראיתי בכתבה..
    כנראה שכל התאונות וההרוגים הם תוצאה של התמקמות לא נכונה על הכביש..טעות שלי.

  13. #13
    צודק לגבי המהירות,
    אבל יש לא מעט אנשים שאם תגיד להם להוריד מהירות , זה יכנס מצד אחד ויצא מהצד השני.
    לכן עדיף לנסות שיטה אחרת.
    מי שנכנס לאט יותר לפניות , לרוב לא תהיה לו בעיה ולא יזדקק לסרטונים שכאלה.

    Sent from...

  14. #14
    עורך ראשי FullgaZ הסמל האישי של אביעד אברהמי
    תאריך הצטרפות
    Sep 2011
    הודעות
    3,339
    ציטוט נכתב במקור על ידי 4x4 צפיה בהודעה
    מילה אחת על הורדת מהירות לא ראיתי בכתבה..
    כנראה שכל התאונות וההרוגים הם תוצאה של התמקמות לא נכונה על הכביש..טעות שלי.
    לא כתבנו מילה על מהירות מאותה סיבה שלא כתבנו מילה על צמיגים תקינים עם לחץ אוויר תקין או על אופנוע במצב תחזוקה טוב, או על רכיבה עם ביטוח חובה בתוקף, או על רכיבה לפי חוקי התנועה. כל אלו ברורים מאליהם. כן, גם המהירות. ואנחנו האחרונים שנגלגל אחריות הלאה. לא פעם קראנו לרוכבים לקחת אחריות על הרכיבה שלהם.

    האייטם עוסק בפניות מתהדקות, ובהן בלבד.

  15. #15
    Senior Member הסמל האישי של KKatkov
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    3,689
    ציטוט נכתב במקור על ידי 4x4 צפיה בהודעה
    אם הפניה עיוורת,ואתה לא מכיר את הכביש כדי לדעת אם היא מתהדקת או לא.. תוריד מהירות ואל תשחק אותה ולנטינו רוסי... זה כביש ציבורי ויש רכבים שבאים מולך וגם הם בפניה עיוורת.. ככה שלהצמד לחלק החיצוני, הקרוב למכוניות ממול, לא נראה לי פתרון.
    זה שבכביש לא מוכר צריך להוריד מהירות - זה מובן מאליו.
    זה שבמהירות נתונה יהיה שדה ראיה עדיף משמעותית לרוכב שבוחר בקו הנכון - לא מובן מאליו להרבה רוכבים, ועבורם צולם הסרטון הזה.
    המטרה של הסרטון הזה היא לא להטיף לקצב רכיבה כזה או אחר, אלא לחשוף את הצופה לעוד כלי שיכול לשמש להעלאת הבטחון שלך ברכיבה.
    אם אתה מאמין שאם תיסע "לאט" (שזה כידוע, עניין של תפיסה סוטבייקטיבית) אז תוכל לבחור כל קו פניה ועדיין אתה רוכב "בטוח" - אז אתה טועה וכדאי שתבדוק את עצמך...
    Ducati Multistrada 1100
    Alfa Guiletta 1.4 Manual

אשכולות דומים

  1. תגובות: 42
    הודעה אחרונה: 27-07-2016, 07:51

הרשאות פרסום

  • אין באפשרותך לפרסם אשכולות חדשים
  • אין באפשרותך לפרסם תגובות
  • אין באפשרותך לצרף קבצים
  • אין באפשרותך לערוך את הודעותיך
  •  
Single Sign On provided by vBSSO