כתבה חשובה ומועילה (למי שטורח לחפש מידע ולהפעיל את הראש).
אני חושב שאפשר להתקדם עם הפורמט הזה +/- ולייצר עוד סדרה של סרטונים על מצבים מסוכנים בכביש ותנאי ההתמודדות איתם.
סוג של ויזואליזציה בסרטונים קצרים לספר של נחום לב.
בעקבות התאונה הנוראית בשישי האחרון בפנייה המתהדקת בכביש 386, שבה נהרג בר מזרחי ז"ל בן ה-20, הפקנו וידאו קצר שמסביר על פניות עיוורות ומתהדקות ועל הדרך הנכונה והבטיחותית יותר לגשת אליהן; הווידאו בפנים.
http://fullgaz.co.il/%d7%a4%d7%a0%d7...a%d7%99%d7%aa/
כתבה חשובה ומועילה (למי שטורח לחפש מידע ולהפעיל את הראש).
אני חושב שאפשר להתקדם עם הפורמט הזה +/- ולייצר עוד סדרה של סרטונים על מצבים מסוכנים בכביש ותנאי ההתמודדות איתם.
סוג של ויזואליזציה בסרטונים קצרים לספר של נחום לב.
Ducati Multistrada 1100
Alfa Guiletta 1.4 Manual
מעולה. שמח לראות סוף סוף מישהוא עם אוטוריטה תורם אקטיבית לנושא הבטיחות ורכיבה נכונה.
×
תודה רבה.
KKatkov - זה בהחלט בתכנון, ואנחנו נשפר את הפורמט תוך כדי תנועה. הטריגר היה התאונה של שישי, אבל הפורמט יימשך.
תודה רבה!
בדיוק לומד רכיבה ואשמח לסרטונים נוספים כאלה.
תודה רבה, קצר וקולע![]()
אם הפניה עיוורת,ואתה לא מכיר את הכביש כדי לדעת אם היא מתהדקת או לא.. תוריד מהירות ואל תשחק אותה ולנטינו רוסי... זה כביש ציבורי ויש רכבים שבאים מולך וגם הם בפניה עיוורת.. ככה שלהצמד לחלק החיצוני, הקרוב למכוניות ממול, לא נראה לי פתרון.
אז הרווחת עוד 10 מטרים שדה ראיה.. ממש וואוו.. כשהמהירות שלך ושל הרכב שבא ממול מתווספות.. ה10 מטרים האלה מצתמצמים בשניה. שיהיה בהצלחה להתחיל תנועה מצד שמאל של הנתיב לצד ימין כשהאום
פנוע כבל מלכלתחילה בהטיה ונמצא בתוך פניה.. אתה מדבר פה על הידוק בתוך הידוק..
עדיף להשאר בצד ימין ולהשאיר רזרבה של מרחק אבל שוב... כנראה שפול גז מנסים ללמד רכיבת מירוצים בכבישי ישראל, זה באמת יוריד את מספר ההרוגים.
4*4,
השדה ראיה שנפתח לך הוא משמעותי.
אתה גם לא חייב להצמד לקו הלבן. יש ברשת לא מעט הסברים (כולל של פנגס בעברית) הכוללים בדיוק באיזה חלק של הנתיב להיות בכל שלב של הפניה.
בנוסף,
בכל מקום בארץ ובעולם מלמדים לרכב כך ( בכביש, לא במסלול) בפניות עיוורות.
עם זאת, ייתכן ועלית על משהו שהם לא...
מילה אחת על הורדת מהירות לא ראיתי בכתבה..
כנראה שכל התאונות וההרוגים הם תוצאה של התמקמות לא נכונה על הכביש..טעות שלי.
צודק לגבי המהירות,
אבל יש לא מעט אנשים שאם תגיד להם להוריד מהירות , זה יכנס מצד אחד ויצא מהצד השני.
לכן עדיף לנסות שיטה אחרת.
מי שנכנס לאט יותר לפניות , לרוב לא תהיה לו בעיה ולא יזדקק לסרטונים שכאלה.
Sent from...
לא כתבנו מילה על מהירות מאותה סיבה שלא כתבנו מילה על צמיגים תקינים עם לחץ אוויר תקין או על אופנוע במצב תחזוקה טוב, או על רכיבה עם ביטוח חובה בתוקף, או על רכיבה לפי חוקי התנועה. כל אלו ברורים מאליהם. כן, גם המהירות. ואנחנו האחרונים שנגלגל אחריות הלאה. לא פעם קראנו לרוכבים לקחת אחריות על הרכיבה שלהם.
האייטם עוסק בפניות מתהדקות, ובהן בלבד.
זה שבכביש לא מוכר צריך להוריד מהירות - זה מובן מאליו.
זה שבמהירות נתונה יהיה שדה ראיה עדיף משמעותית לרוכב שבוחר בקו הנכון - לא מובן מאליו להרבה רוכבים, ועבורם צולם הסרטון הזה.
המטרה של הסרטון הזה היא לא להטיף לקצב רכיבה כזה או אחר, אלא לחשוף את הצופה לעוד כלי שיכול לשמש להעלאת הבטחון שלך ברכיבה.
אם אתה מאמין שאם תיסע "לאט" (שזה כידוע, עניין של תפיסה סוטבייקטיבית) אז תוכל לבחור כל קו פניה ועדיין אתה רוכב "בטוח" - אז אתה טועה וכדאי שתבדוק את עצמך...
Ducati Multistrada 1100
Alfa Guiletta 1.4 Manual