ציטוט נכתב במקור על ידי TundraOG צפיה בהודעה
היה לנו בקבוצת הרכיבה בחור עם הנינג'ה 250 הישן, היה רוכב בדיוק באותו קצב כמו ה-GSים וגם הראה אמינות מופלגת. המנוע המקורי שלו החזיר את נשמתו לבורא אחרי 83 אלף ק"מ של התעללות חסרת רחמים, וגם זה בעיקר בגלל שהבעלים לא דאג להחליף את שרשרת הטיימינג בזמן. קילומטראז' בו רבים מה-GSים חוברו לאינפוזיית שמן קבועה.
הם עברו גם יותר מזה...
אחד המנועים שפתחתי היה של GPX250 שבהערכה גסה (אם להסתמך על הספידומטר המקורי) היה עם כ-130 אלף ק"מ עליו.
הרכיב היחיד שהיה בלוי למצב קטסטרופלי היה שרשרת הטיימינג והמובילים שלה - שהיו סדוקים לגמרי, והיו במרחק נגיעה מלהתפרק לחתיכות וליפול לתוך המנוע.
שאר הרכיבים ניזוקו עקב נסיעה ללא שמן (וזאת בעצם הייתה הסיבה לאוברהול).