תוצאות 1 עד 10 מ 10

אשכול: סנכרון\תאום מצערות ב-MT07

  1. #1
    Member
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    303

    סנכרון\תאום מצערות ב-MT07

    בספר יצרן מופיע סנכרון מצערות כחלק מטיפול שנתיים או 20,000.
    במטרו טוענים שלא עושים את זה, ושגם אין צורך באופנועים מוזרקים אלא אם יש בעיה.

    1. עד כמה הם צודקים?
    2. יש המלצה למקום מקצועי ופדנט שעושה כזה דבר באיזור המרכז? (אני מרחובות)

    קצת מציק לי שטיפול כזה "גדול", והם מדלגים על חלק לא קטן מהעלות של הטיפול הזה ובעצם גובים יותר כסף על אותו טיפול שגרתי שעשיתי ב-10,000.
    לא טרחתי אפילו לשאול אם הם עוברים על הברגים לבדוק שמשהו לא משוחרר, שלא לדבר על גירוז צירים לפי הספר.

  2. #2
    מנהל פורום FullgaZ הסמל האישי של strelok89
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    בצפון הרחוק
    הודעות
    2,176
    בגדול הזרקות של יפנים היום הן לא מפותחות ולא יכול לעשות איזון עצמי.
    בגלל זה היצרן מבקש לבצע איזון כל כמה זמן.
    בגלל שזה מוזרק ולא קרבורטור הסינכרון מחזיק יותר זמן.
    אבל עדיין לפחות ב 40 הייתי עושה

    Sent from my m3 note using Tapatalk
    Si fractum non sit, noli id reficere

    adversus solem ne loquitor

  3. #3
    Senior Member הסמל האישי של Dresdner
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    גרמניה
    הודעות
    4,887
    כנראה שגם בMT הסינכרון נעשה בעזרת התחברות למחשב ויש מכונאים מאותגרים שזה קשה להם.

    בהנחה שיש חיישן ברומטרי לכל צילנדר פשוט פותחים מחשב ורואים אם הנתונים בכל הצילנדרים זהים.

  4. #4
    Member
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    303
    הסנכרון מתבצע בעזרת חיבור לואקום (מצערות מכאניות רגילות של פעם), לא מדע טילים לפי מה שראיתי.

    בכל אופן, אשמח להמלצות למקום שיודע לבצע את העבודה ולא בצורה חאפרית ישראלית.

  5. #5
    מנהל פורום FullgaZ הסמל האישי של strelok89
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    בצפון הרחוק
    הודעות
    2,176
    ציטוט נכתב במקור על ידי Dresdner צפיה בהודעה
    כנראה שגם בMT הסינכרון נעשה בעזרת התחברות למחשב ויש מכונאים מאותגרים שזה קשה להם.

    בהנחה שיש חיישן ברומטרי לכל צילנדר פשוט פותחים מחשב ורואים אם הנתונים בכל הצילנדרים זהים.
    אם יש חישן ברמוטרי אז למה המחשב לא מסנכרן לבד?

    למיטב ידיעתי אם זה חייב סנכרון זה מצערות מכאניות רגילות עם שעוני וואקום כמו פעם בקרבורטור.


    Sent from my m3 note using Tapatalk
    Si fractum non sit, noli id reficere

    adversus solem ne loquitor

  6. #6
    Senior Member הסמל האישי של Dresdner
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    גרמניה
    הודעות
    4,887
    ציטוט נכתב במקור על ידי strelok89 צפיה בהודעה
    אם יש חישן ברמוטרי אז למה המחשב לא מסנכרן לבד?

    למיטב ידיעתי אם זה חייב סנכרון זה מצערות מכאניות רגילות עם שעוני וואקום כמו פעם בקרבורטור.


    Sent from my m3 note using Tapatalk
    כדי לסנרן לבד צריך שסתום ISC שנמצא בויסטרום\SV 650 משנים מתקדמות.
    לKTM כמו לחלק מהאופנועים יש חיישן על כל לוע ובעזרת חיבור למחשב אפשר לראות את הבדלי הלחץ בין הצילנדרים ובעזרת בורג אחד לכוון בזמן שהתצוגה במחשב היא הפידבק

    אפשר גם לעשות בצורה הישנה אבל אפשר גם לחזור ולעבוד עם פטיש ואיזמל

  7. #7
    מנהל פורום FullgaZ הסמל האישי של strelok89
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    בצפון הרחוק
    הודעות
    2,176
    רגע מה אין בקטום שלך מנוע צעדים?


    Sent from my m3 note using Tapatalk
    Si fractum non sit, noli id reficere

    adversus solem ne loquitor

  8. #8
    Member
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    303
    ציטוט נכתב במקור על ידי Dresdner צפיה בהודעה
    כדי לסנרן לבד צריך שסתום ISC שנמצא בויסטרום\SV 650 משנים מתקדמות.
    לKTM כמו לחלק מהאופנועים יש חיישן על כל לוע ובעזרת חיבור למחשב אפשר לראות את הבדלי הלחץ בין הצילנדרים ובעזרת בורג אחד לכוון בזמן שהתצוגה במחשב היא הפידבק

    אפשר גם לעשות בצורה הישנה אבל אפשר גם לחזור ולעבוד עם פטיש ואיזמל

    זאת אומרת שהמחשב הוא לצורכי תצוגה ודיוק, בפועל הכל מתבצע כמו עם קרבורטים ואת הצינורות ואקום מחליף מחשב מדויק יותר.

    חשבתי שכיום באופנועים יקרים הכיוון מתבצע לבד אוטומטית, הרי אם ניתן לקרוא את המידע, אז אפשר לכוון אוטומטית כמו בבולמים.

  9. #9
    מנהל פורום FullgaZ הסמל האישי של strelok89
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    בצפון הרחוק
    הודעות
    2,176
    ציטוט נכתב במקור על ידי chase צפיה בהודעה
    זאת אומרת שהמחשב הוא לצורכי תצוגה ודיוק, בפועל הכל מתבצע כמו עם קרבורטים ואת הצינורות ואקום מחליף מחשב מדויק יותר.

    חשבתי שכיום באופנועים יקרים הכיוון מתבצע לבד אוטומטית, הרי אם ניתן לקרוא את המידע, אז אפשר לכוון אוטומטית כמו בבולמים.
    Mt ואופנוע יקר לא הולך ביחד.
    בבמוו זה אוטומטי משנת 2000 כשנכנסה הזרקה בוטל הצורך בסינכרון.
    רק מכילים מנוע צעדים בטיפול גדול שזה בעצם לחבר מחשב וללחוץ על איפוס לימוד מפות כי הוחלף פילטר אוויר. ואז כיול מנוע צעדים
    ואז מזין שבוצע טיפול עם תאריך וקילומטראז וזהו זה חלק מטיפול שגרתי כמה לחיצות במחשב וזהו לא משהו מסובך מידי...
    על הדרך מעדכן שעון דרך המחשב ובודק שאין תקלות.

    אני מאמין שקטומים גם שם?
    האיטלקים שם וודאית.
    היפנים רחוקים בערך ב 5-10 שנים משם
    היפנים כמו האמטי ממש לא שם
    אולי כמה בודדים מהדגמים היקרים יחסית של היפנים

    Sent from my m3 note using Tapatalk
    Si fractum non sit, noli id reficere

    adversus solem ne loquitor

  10. #10
    Senior Member הסמל האישי של Dresdner
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    גרמניה
    הודעות
    4,887
    בLC8 יש סקנדריס (פרפרים משניים) כדי להפחית רעש ולמתן פתיחות מצערת חזקות אבל הם לא שולטים בסינכרון ולכן גם הוסרו על ידי כדי להתאים לפילטר ולמפת ההזרקה החדשה.

    בכל מקרה הסינכרון הוא 5 דקות עבודה שכל מה שדרוש זה התוכנה ומברג פיליפס.
    הבורג נגיש בקלות.

    מנוע הLC8 כבר לא שיא הטכנולוגיה אבל עדיין בעל שפע חיישנים שעדיין לא בכל אופנוע או לפחות לא בתצורה הזאת.
    2 חיישני למבדא (אחד לכל צילנדר)
    2 חיישנים ברומטרים בלועות היניקה
    1 חיישן מאפ בתיבת האוויר
    כמובן יש עוד אבל הם בסט אפ סטנדרטי.

אשכולות דומים

  1. MT07 רישיון A למכירה.
    על ידי matan27 בפורום פורום מכירה
    תגובות: 0
    הודעה אחרונה: 07-06-2017, 22:03
  2. תגובות: 1
    הודעה אחרונה: 11-05-2016, 08:36
  3. Mt07 חדש ככלי ראשון
    על ידי corky בפורום לרוכב המתחיל
    תגובות: 40
    הודעה אחרונה: 12-04-2016, 10:27
  4. סנכרון ונטילים
    על ידי shaig בפורום כללי
    תגובות: 18
    הודעה אחרונה: 12-01-2016, 16:03
  5. משקף רוח ל-mt07
    על ידי chase בפורום כללי
    תגובות: 0
    הודעה אחרונה: 14-07-2015, 03:24

הרשאות פרסום

  • אין באפשרותך לפרסם אשכולות חדשים
  • אין באפשרותך לפרסם תגובות
  • אין באפשרותך לצרף קבצים
  • אין באפשרותך לערוך את הודעותיך
  •  
Single Sign On provided by vBSSO