בגדול הזרקות של יפנים היום הן לא מפותחות ולא יכול לעשות איזון עצמי.
בגלל זה היצרן מבקש לבצע איזון כל כמה זמן.
בגלל שזה מוזרק ולא קרבורטור הסינכרון מחזיק יותר זמן.
אבל עדיין לפחות ב 40 הייתי עושה
Sent from my m3 note using Tapatalk
בספר יצרן מופיע סנכרון מצערות כחלק מטיפול שנתיים או 20,000.
במטרו טוענים שלא עושים את זה, ושגם אין צורך באופנועים מוזרקים אלא אם יש בעיה.
1. עד כמה הם צודקים?
2. יש המלצה למקום מקצועי ופדנט שעושה כזה דבר באיזור המרכז? (אני מרחובות)
קצת מציק לי שטיפול כזה "גדול", והם מדלגים על חלק לא קטן מהעלות של הטיפול הזה ובעצם גובים יותר כסף על אותו טיפול שגרתי שעשיתי ב-10,000.
לא טרחתי אפילו לשאול אם הם עוברים על הברגים לבדוק שמשהו לא משוחרר, שלא לדבר על גירוז צירים לפי הספר.
בגדול הזרקות של יפנים היום הן לא מפותחות ולא יכול לעשות איזון עצמי.
בגלל זה היצרן מבקש לבצע איזון כל כמה זמן.
בגלל שזה מוזרק ולא קרבורטור הסינכרון מחזיק יותר זמן.
אבל עדיין לפחות ב 40 הייתי עושה
Sent from my m3 note using Tapatalk
Si fractum non sit, noli id reficere
adversus solem ne loquitor
כנראה שגם בMT הסינכרון נעשה בעזרת התחברות למחשב ויש מכונאים מאותגרים שזה קשה להם.
בהנחה שיש חיישן ברומטרי לכל צילנדר פשוט פותחים מחשב ורואים אם הנתונים בכל הצילנדרים זהים.
הסנכרון מתבצע בעזרת חיבור לואקום (מצערות מכאניות רגילות של פעם), לא מדע טילים לפי מה שראיתי.
בכל אופן, אשמח להמלצות למקום שיודע לבצע את העבודה ולא בצורה חאפרית ישראלית.
כדי לסנרן לבד צריך שסתום ISC שנמצא בויסטרום\SV 650 משנים מתקדמות.
לKTM כמו לחלק מהאופנועים יש חיישן על כל לוע ובעזרת חיבור למחשב אפשר לראות את הבדלי הלחץ בין הצילנדרים ובעזרת בורג אחד לכוון בזמן שהתצוגה במחשב היא הפידבק
אפשר גם לעשות בצורה הישנה אבל אפשר גם לחזור ולעבוד עם פטיש ואיזמל
רגע מה אין בקטום שלך מנוע צעדים?
Sent from my m3 note using Tapatalk
Si fractum non sit, noli id reficere
adversus solem ne loquitor
Mt ואופנוע יקר לא הולך ביחד.
בבמוו זה אוטומטי משנת 2000 כשנכנסה הזרקה בוטל הצורך בסינכרון.
רק מכילים מנוע צעדים בטיפול גדול שזה בעצם לחבר מחשב וללחוץ על איפוס לימוד מפות כי הוחלף פילטר אוויר. ואז כיול מנוע צעדים
ואז מזין שבוצע טיפול עם תאריך וקילומטראז וזהו זה חלק מטיפול שגרתי כמה לחיצות במחשב וזהו לא משהו מסובך מידי...
על הדרך מעדכן שעון דרך המחשב ובודק שאין תקלות.
אני מאמין שקטומים גם שם?
האיטלקים שם וודאית.
היפנים רחוקים בערך ב 5-10 שנים משם
היפנים כמו האמטי ממש לא שם
אולי כמה בודדים מהדגמים היקרים יחסית של היפנים
Sent from my m3 note using Tapatalk
Si fractum non sit, noli id reficere
adversus solem ne loquitor
בLC8 יש סקנדריס (פרפרים משניים) כדי להפחית רעש ולמתן פתיחות מצערת חזקות אבל הם לא שולטים בסינכרון ולכן גם הוסרו על ידי כדי להתאים לפילטר ולמפת ההזרקה החדשה.
בכל מקרה הסינכרון הוא 5 דקות עבודה שכל מה שדרוש זה התוכנה ומברג פיליפס.
הבורג נגיש בקלות.
מנוע הLC8 כבר לא שיא הטכנולוגיה אבל עדיין בעל שפע חיישנים שעדיין לא בכל אופנוע או לפחות לא בתצורה הזאת.
2 חיישני למבדא (אחד לכל צילנדר)
2 חיישנים ברומטרים בלועות היניקה
1 חיישן מאפ בתיבת האוויר
כמובן יש עוד אבל הם בסט אפ סטנדרטי.