אנחנו יודעים מה המחיר שלו, מדובר ב 400k פזו-פיליפיני, שזה שווה ערך ל 8500 דולר, שזה בערך 30 אלף ישראלי לפני מיסים.
אנחנו עוד יודעים שהוא, כנראה, עומד בתקנות יורו 4.
אז עכשיו השאלה שלי, למה שמטרו לא יביאו אותו לארץ? כי הם עדיין מוכרים 250sl?
בקטגוריה אחת יכולים להיות יום-יומי וספורטיבי.
נ.ב.
כנראה שמדבר באופנוע לא אמין בעליל של קווסאקי, כמו רבים אחרים, אבל עדיין זה ציון דרך משמעותי בהיסטוריה שלא יחזור.
עריכה:
שכחתי לציין כי ה Cbr250rr החדש מגיע ב 2021 עם ecu חדש ואותו מנוע, אבל עם 41 כוחות סוס. שאלו הכוחות סוס שמגיע איתם הקווסאקי כרגע
Sent from my MI CC 9 using Tapatalk
נערך לאחרונה על ידי 2 Strokes; 12-09-2020 בשעה 15:26.
אין הפחתה במס קניה לכלי 250? נראה לי שיצא פחות מ60 אלף שקל, כנראה פחות מ50.
שנה הבאה בינואר זה יורו 5 אז אם לקוואסקי אין כוונה להוציא גירסת יורו 5 אז אין טעם לעשות תקינה לדגם הקיים.
30 אלף ש"ח בחו"ל - זה שווה ערך ל-50-55 בארץ, גם עם מס הקניה המופחת.
תראה לי מי ישלם 55 אלף שקל על אופנוע 250, לא משנה כמה הוא מגניב - כשבאיזור ה-40 אפשר לקנות נינג'ה 400.
וזה עוד לפני שמדברים על תקני הזיהום, ימח שמם - לא כל מה שנמכר במזרח הרחוק יכול לקבל תקינה אירופאית (אמריקאית בד"כ כן, אבל נראה לי שאבניר הם היחידים שמשתמשים בפרצה הזאת).
Ducati Multistrada 1100
Alfa Guiletta 1.4 Manual
אם בחו"ל הוא עולה x בארץ הוא עולה 2x.
היבואן יקבל הנחות על יבוא של מסות אבל עדיין, זה יצא יקר.
מחירו יהיה בין 48 ל 60 אלף שקל.
אישית? ב 45 אני קונה כזה.
למה? כי זה 4 בוכנות - אופנועים כאלו לא ראינו מאז שנות ה-90.
כמה פרקטי הוא יהיה? אם יסעו עליו רק בשימוש של 7 אלף סל"ד הוא ישרוד את ה 70 אלף קילומטר. אם ילחצו לכיוון ה 15 הוא לא ישרוד 50 אלף.
לדעתי קווסאקי לקחו את הטכנולוגיה הישנה והתאימו אותה לתקינות החדשות.
אופנוע 250 שעושה 198 קמ"ש, זה נדיר בימינו, בזמנו rgv עשה 220 קמ"ש אבל זה שתי פעימות ושתי בוכנות.
Sent from my MI CC 9 using Tapatalk
אם הם רוצים הוא יכול לעלות סביבות 45 כמו ש cfmoto 400gt עולה 35...
הכל אפשרי, השאלה כמה הם רוצים לבוא ללקוח וכמה יחידות הם ירצו לייבא.
Sent from my MI CC 9 using Tapatalk
לא, זאת לא השאלה.
CFMOTO 400GT היה יכול לעלות גם 25. היית רק צריך להגיד לסינים שישימו לו פרונט מפלסטיק ושלדה מפלסטלינה. להם אין בעיה לייצר לך את מה שאתה מוכן לשלם עליו, גם אם זה אומר לייצר זבל שיתפרק עוד בשערי המפעל. הם לקחו את הביטוי "הלקוח תמיד צודק" רחוק יותר מכולם.
כל אופנוע שמיובא - יש עליו מיסוי.
בהקשר של אופנוע 250 מדובר בכ-50% מתחת ל-48 כ"ס וב-60% מעל למדרגה זו - אם תחפש, אפשר למצוא את הטבלה.
בנוסף יש עלויות שילוח, מיסי הובלה, נמל וביטוח שאינם קשורים כלל לנפח.
יש עלויות תקינה.
על כל זה תוסיף את הרווח היבואני - שחייב להיות גדול יותר עבור אופנוע שנמכר במספרים מועטים. עם אופנוע שמוכר 10 יחידות בשנה, יבואן לא יכול ללכת לקראת הלקוח כמו עם דגם שמוכר 100 יחידות, משום שישנן עלויות שהן פר-דגם כגון תקינה, מלאי חלפים ראשוני למחסן, הכשרת מכונאים ואנשי מכירות, הקצאת אופנוע הדגמה וכו'.
על כל זה תוסיף 17% מע"מ.
נראה לי שהייתי מאוד אופטימי עם ההערכה של ה-50, ומחיר ריאלי הוא לכיוון ה-60 דווקא.
רק כדי לסבר את האוזן: 8500 דולר זה מחיר בארה"ב של קאוואסאקי וולקן 900 שנמכר כאן תמורת 60 אלף ש"ח או מוטו-גוצי V7 3 STONE (שעולה - הופה - 57 אלף ש"ח).
Ducati Multistrada 1100
Alfa Guiletta 1.4 Manual
לגבי החישובים אתה צודק אלב תקינה לא עולה הרבה כסף... זה כלום כסף.
אבל בקול אתה צודק.
אני בכיף קטנה אותו גם על 49.
לדעתי זה ציון דרך מאוד חשובה בהיסטוריה שהולכת ומתפוגגת
Sent from my MI CC 9 using Tapatalk