ציטוט נכתב במקור על ידי 2 Strokes צפיה בהודעה
אם הם רוצים הוא יכול לעלות סביבות 45 כמו ש cfmoto 400gt עולה 35...
הכל אפשרי, השאלה כמה הם רוצים לבוא ללקוח וכמה יחידות הם ירצו לייבא.

Sent from my MI CC 9 using Tapatalk
לא, זאת לא השאלה.

CFMOTO 400GT היה יכול לעלות גם 25. היית רק צריך להגיד לסינים שישימו לו פרונט מפלסטיק ושלדה מפלסטלינה. להם אין בעיה לייצר לך את מה שאתה מוכן לשלם עליו, גם אם זה אומר לייצר זבל שיתפרק עוד בשערי המפעל. הם לקחו את הביטוי "הלקוח תמיד צודק" רחוק יותר מכולם.

כל אופנוע שמיובא - יש עליו מיסוי.
בהקשר של אופנוע 250 מדובר בכ-50% מתחת ל-48 כ"ס וב-60% מעל למדרגה זו - אם תחפש, אפשר למצוא את הטבלה.
בנוסף יש עלויות שילוח, מיסי הובלה, נמל וביטוח שאינם קשורים כלל לנפח.
יש עלויות תקינה.
על כל זה תוסיף את הרווח היבואני - שחייב להיות גדול יותר עבור אופנוע שנמכר במספרים מועטים. עם אופנוע שמוכר 10 יחידות בשנה, יבואן לא יכול ללכת לקראת הלקוח כמו עם דגם שמוכר 100 יחידות, משום שישנן עלויות שהן פר-דגם כגון תקינה, מלאי חלפים ראשוני למחסן, הכשרת מכונאים ואנשי מכירות, הקצאת אופנוע הדגמה וכו'.
על כל זה תוסיף 17% מע"מ.

נראה לי שהייתי מאוד אופטימי עם ההערכה של ה-50, ומחיר ריאלי הוא לכיוון ה-60 דווקא.
רק כדי לסבר את האוזן: 8500 דולר זה מחיר בארה"ב של קאוואסאקי וולקן 900 שנמכר כאן תמורת 60 אלף ש"ח או מוטו-גוצי V7 3 STONE (שעולה - הופה - 57 אלף ש"ח).