ìà, æàú ìà äùàìä.
CFMOTO 400GT äéä éëåì ìòìåú âí 25. äééú ø÷ öøéê ìäâéã ìñéðéí ùéùéîå ìå ôøåðè îôìñèé÷ åùìãä îôìñèìéðä. ìäí àéï áòéä ìééöø ìê àú îä ùàúä îåëï ìùìí òìéå, âí àí æä àåîø ìééöø æáì ùéúôø÷ òåã áùòøé äîôòì. äí ì÷çå àú äáéèåé "äì÷åç úîéã öåã÷" øçå÷ éåúø îëåìí.
ëì àåôðåò ùîéåáà - éù òìéå îéñåé.
áä÷ùø ùì àåôðåò 250 îãåáø áë-50% îúçú ì-48 ë"ñ åá-60% îòì ìîãøâä æå - àí úçôù, àôùø ìîöåà àú äèáìä.
áðåñó éù òìåéåú ùéìåç, îéñé äåáìä, ðîì åáéèåç ùàéðí ÷ùåøéí ëìì ìðôç.
éù òìåéåú ú÷éðä.
òì ëì æä úåñéó àú äøååç äéáåàðé - ùçééá ìäéåú âãåì éåúø òáåø àåôðåò ùðîëø áîñôøéí îåòèéí. òí àåôðåò ùîåëø 10 éçéãåú áùðä, éáåàï ìà éëåì ììëú ì÷øàú äì÷åç ëîå òí ãâí ùîåëø 100 éçéãåú, îùåí ùéùðï òìåéåú ùäï ôø-ãâí ëâåï ú÷éðä, îìàé çìôéí øàùåðé ìîçñï, äëùøú îëåðàéí åàðùé îëéøåú, ä÷öàú àåôðåò äãâîä åëå'.
òì ëì æä úåñéó 17% îò"î.
ðøàä ìé ùäééúé îàåã àåôèéîé òí ääòøëä ùì ä-50, åîçéø øéàìé äåà ìëéååï ä-60 ãåå÷à.
ø÷ ëãé ìñáø àú äàåæï: 8500 ãåìø æä îçéø áàøä"á ùì ÷àååàñà÷é ååì÷ï 900 ùðîëø ëàï úîåøú 60 àìó ù"ç àå îåèå-âåöé V7 3 STONE (ùòåìä - äåôä - 57 àìó ù"ç).



öéèåè ääåãòä áúâåáä