עמוד 1 מתוך 2 12 אחרוןאחרון
תוצאות 1 עד 15 מ 18

אשכול: מחפש לקנות אופנוע חדש עד 250 סמ"ק לנסיעות קצרות

  1. #1
    Junior Member
    תאריך הצטרפות
    Nov 2019
    הודעות
    16

    מחפש לקנות אופנוע חדש עד 250 סמ"ק לנסיעות קצרות

    שלום,
    אני מעוניין לקנות אופנוע ראשון בנפח של עד 250 , בעיקר בגלל הביטוח. חשוב לי שהאופנוע יראה טוב, ומכיוון שזה אופנוע ראשון חשוב לי גם שאוכל בעתיד למכור אותו יחסית בקלות ,
    האופנוע ישמש אותי בעיקר בתוך העיר ויותר בשביל הפאן,
    התקציב שלי הוא 20,000 לאופנוע עם התקמטות ליותר
    חשבתי על cb 125r של הונדה או הסוואטרפילן 250 של הוסקוורנה, גם הz250 של קוואסקי היה ברשימה אם כי לא מייצרים אותו יותר,
    האמת שגם חיפשתי הרבה ביד 2 אבל פחות התלהבתי מיד שניה בגלל שבנפחים האלה בדרך כלל הם אופנועים של ילדים ולך תדע מה עשו להם ואם אני לא יצטרך לזרוק עליהם כסף על תיקונים, ואולי במקום לקנות אופנוע יד 2 ב15,000 וליפול בפח עדיף לשלם 26,000 על חדש ומקסימום אחרי שנה למכור
    אשמח לעצות ורעיונות , תודה מראש

  2. #2
    Senior Member הסמל האישי של mudale222
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    JLM
    הודעות
    2,840
    קודם כל תוריד את ה125ים מהרשימה. זה לא באותה סקאלה, הם די עלובים ביחס ל250.
    אם תקנה חדש ב26,000 אז אחרי שנה אתה תמכור בהפסד של 20-50%. זה לא שווה את זה.
    תחפש כלי בין שנה-שלוש עם מעט מאוד ק"מ וכמה שפחות ידיים. ככה תרוויח מכל הצדדים.
    מכיוון שאתה נוסע בתוך העיר בעיקר וחשוב לך המראה - אז גם הninja 250sl יכול להיכנס לך.
    בפחות מ15 אתה יכול לקנות אחד עם כלום ק"מ והם נראים לא רע. הם קצת אופניים, אבל בשביל הצרכים שלך זה סבבה.

  3. #3
    Junior Member
    תאריך הצטרפות
    Nov 2019
    הודעות
    16
    אגב הייתי שמח לדעת כמה זה נחשב ק"מ גבוה באופנוע

  4. #4
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    May 2016
    הודעות
    1,363
    ציטוט נכתב במקור על ידי אלעזר צפיה בהודעה
    אגב הייתי שמח לדעת כמה זה נחשב ק"מ גבוה באופנוע
    תלוי בנפח. אופנוע 250 סמ"ק מודרני יוכל להגיע ל-100 אלף ק"מ בידיים טובות. אני אישית הייתי מחפש כלים עם 30 אלף ק"מ ומטה.

    מסכים עם העצה ללכת על משומש במצב חדש, כלים בנפח 250 סמ"ק, בניגוד ל-125, משומשים על ידי ספקטרום רחב של רוכבים, מצעירים, לרוכבים מבוגרים, לכאלו שירדו בנפח בשביל מדרגת הביטוח.

    לגבי ה-Z250 - אלא אם אתה מאוד נמוך וצנום, הוא ירגיש לך פצפון. אני 1.88, שוקל 77, הוא הרגיש לי כמו אופניים, מאוד קטן וצר, גם ביחס לנייקדים אחרים בקטגוריה.
    ההאסקי 250 יכולה להיות אופציה נחמדה. למרות שלא רכבתי עליו, מסתובבים אצלנו כמה בעיר והם נראים די קטנים גם כן, אז הייתי ממליץ רכיבת מבחן בשביל לראות באמת אם הוא מתאים לך במימדים.

    הייתי מוסיף גם את ה-GSX250R של סוזוקי לרשימה. אמנם כבד יותר מהמתחרים, אבל מגיע עם מנוע בעל 2 צילינדרים בניגוד לצילינדר בודד כמו רוב המתחרים, מה שיפחית את הויברציות בכביש מהיר. הוא גם גדול יותר פיזית מהמתחרים, ובאמת משדר הרגשה של אופנוע "פול-סייז" לכל דבר.

  5. #5
    בכנות? CRF 250 ראלי.
    שימושי בטיולים, נוח בכביש, עושה שבילים, תנוחה גבוהה מעל שאר הרכבים.

    אם אני אמכור את הטרייסר שלי אני בטוח שאקנה אחד כזה.
    כלי סופר מגניב ( ואפשר לעשות לו המרה ל300 סמק מפגר של סיביאר 300 שזה פלוס )

  6. #6
    Member
    תאריך הצטרפות
    Sep 2016
    הודעות
    84
    ציטוט נכתב במקור על ידי Lord byron צפיה בהודעה
    בכנות? CRF 250 ראלי.
    שימושי בטיולים, נוח בכביש, עושה שבילים, תנוחה גבוהה מעל שאר הרכבים.

    אם אני אמכור את הטרייסר שלי אני בטוח שאקנה אחד כזה.
    כלי סופר מגניב ( ואפשר לעשות לו המרה ל300 סמק מפגר של סיביאר 300 שזה פלוס )
    האמת שהוא מעניין ממש למרות העובדה שאני עושה נסיעה ארוכה פעם בכמה שבועות הוא שיקול ...

  7. #7
    Junior Member
    תאריך הצטרפות
    Nov 2019
    הודעות
    16
    תודה לכל העונים

  8. #8
    ציטוט נכתב במקור על ידי אלעזר צפיה בהודעה
    תודה לכל העונים
    אני לגמרי הייתי שוקל דו״ש, במיוחד אם זה אופנוע בעיקר בשביל ההנאה ואתה לא מתכנן שעות ארוכות על כביש מהיר.
    דו״ש יהיה כלי תחבורה יעיל ונח במיוחד בעיר, מאפשר נסיעות גם על כביש מהיר, ופותח לך עולם סופר כיף של שטח קל-בינוני.

    ציינו פה מעלי את ה-crf rally, אף שהייתי במקומו הולך ישר על ה-crfl וחוסך כמה קילוגרמים וכמה אלפי שקלים.

    עוד יותר טוב, wr250r יד שנייה - עולה על ה-crf בכל פרמטר.

    אופצייה נוספת - drz400, חזיר יבלות חזק, אמינות ועמידות מיתולוגיים. החסרונות הם בעיקר תכנון מיושן, ומחסור ב-ABS

    האופנועים האלו סופר עמידים, סופר אמינים עם מרווחי טיפול פסיכים, עם שוק יד שנייה פורח, ונותנים מענה all around ללא תחרות.
    נערך לאחרונה על ידי פיינשמקר; 05-10-2020 בשעה 11:52.

  9. #9
    Senior Member הסמל האישי של KKatkov
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    3,688
    ציטוט נכתב במקור על ידי פיינשמקר צפיה בהודעה
    אני לגמרי הייתי שוקל דו״ש, במיוחד אם זה אופנוע בעיקר בשביל ההנאה ואתה לא מתכנן שעות ארוכות על כביש מהיר.
    דו״ש יהיה כלי תחבורה יעיל ונח במיוחד בעיר, מאפשר נסיעות גם על כביש מהיר, ופותח לך עולם סופר כיף של שטח קל-בינוני.

    ציינו פה מעלי את ה-crf rally, אף שהייתי במקומו הולך ישר על ה-crfl וחוסך כמה קילוגרמים וכמה אלפי שקלים.

    עוד יותר טוב, wr250r יד שנייה - עולה על ה-crf בכל פרמטר.

    אופצייה נוספת - drz400, חזיר יבלות חזק, אמינות ועמידות מיתולוגיים. החסרונות הם בעיקר תכנון מיושן, ומחסור ב-ABS

    האופנועים האלו סופר עמידים, סופר אמינים עם מרווחי טיפול פסיכים, עם שוק יד שנייה פורח, ונותנים מענה all around ללא תחרות.
    מעניין שאיחדת תחת "מרווחי טיפולים פסיכיים" אופנועים עם פער של מעל 100% בנתון הזה:
    WR250R - טיפול כל 5.
    DRZ400S - טיפול כל 6.
    CRF250L - טיפול כל 12 (לפי הספר).

    חוץ מזה - לא ברור לי מה "פסיכי" במרווח טיפולים של 5-6 אלף ק"מ. סטנדרטי לגמרי באופנועי כביש קטנים ובדו"ש רך.
    ה-12K של ה-CRF זה אכן המון, וכידוע - אני מאמין שיש לקצר את המרווח בחצי, בטח ובטח אם האופנוע רואה גם שטח. ידוע לי שחלק ניכר משוכני הפורום לא מסכימים איתי, לא מתכוון לפתוח מחדש את הדיון הזה כאן - איש באמונתו יחיה.
    Ducati Multistrada 1100
    Alfa Guiletta 1.4 Manual

  10. #10
    Senior Member הסמל האישי של zx2r
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    970
    רק אחדד של WR אומנם החלפת שמן כל 5K אבל כיוון שסתומים\בדיקה כל 40K + יותר כוח מ ל CRFL, מצד שני מידות צמיגים ברשיון מעצבנות והשוק "דל" בגיוון סטים. יותר שטח מדו"ש בהרגשה כללית.
    CRFL - חמוד נעים ונוח, יותר דו"ש משטח וניכר שלהתניידות שלך הוא יהיה מתאים יותר. שוק בינוני קטן.

    KTM\האסקי משפחות הדיוק והפילן - המון פאן עם חלקים יקרים, בשימוש טוב יתנו גם אמינות וגם הנאה אם אתה מתחבר לאופי שלהם. בגיזרת ה KTM חלק מהמשומשים לא מתוחזקים טוב ע"י הבעלים שלהם\מוסכים ולכן עדיפות לכלי כמה שיותר חדש ובמצב טוב מאוד, משפחת ה 390 סובלת יותר מזה מאשר ה 250.

    מה השאיפה אחרי? לעלות נפח? כמה זמן אתה מתכוון להחזיק אותו?

  11. #11
    Junior Member
    תאריך הצטרפות
    Nov 2019
    הודעות
    16
    האמת שבהתחלה חשבתי על הwr250r ומצאתי משהו אבל אחרי שרכבתי עליו הרגשתי קצת טרקטור, גם היה לי קצת גבוה ( אני בגובה 1.72 ושוקל 72) והרגיש שהוא לא כביש ולא ממש שטח אז העדפתי להתחיל עם כביש עם עדיפות לנייקד ולא ספורט כמו הcbr או הנינג'ה.
    ובקשר לכמה זמן אני מתכוון להחזיק ומה השאיפות אחרי , זה בדיוק העניין שאני רוכב מתחיל ולא יודע איך כל העניין יתפתח, לדעתי אני ישאר בנפחים הקטנים כי המטרה שלי יותר בשביל הפאן ובתוך העיר ופחות בקטע של ממש כלי תחבורה (אני לא גר באיזה עיר צפופה ופקוקה)
    אם הייתי יודע שאחזיק בכלי הרבה זמן הייתי קונה חדש וסופג את הירידת ערך , אבל בגלל שאין לי מושג איך העניינים יתגלגלו כנראה שאקנה יד שנייה במצב טוב , רק צריך למצוא אותו ולחפש בסבלנות..

  12. #12
    Senior Member הסמל האישי של zx2r
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    970
    ציטוט נכתב במקור על ידי אלעזר צפיה בהודעה
    האמת שבהתחלה חשבתי על הwr250r ומצאתי משהו אבל אחרי שרכבתי עליו הרגשתי קצת טרקטור, גם היה לי קצת גבוה ( אני בגובה 1.72 ושוקל 72) והרגיש שהוא לא כביש ולא ממש שטח אז העדפתי להתחיל עם כביש עם עדיפות לנייקד ולא ספורט כמו הcbr או הנינג'ה.
    ובקשר לכמה זמן אני מתכוון להחזיק ומה השאיפות אחרי , זה בדיוק העניין שאני רוכב מתחיל ולא יודע איך כל העניין יתפתח, לדעתי אני ישאר בנפחים הקטנים כי המטרה שלי יותר בשביל הפאן ובתוך העיר ופחות בקטע של ממש כלי תחבורה (אני לא גר באיזה עיר צפופה ופקוקה)
    אם הייתי יודע שאחזיק בכלי הרבה זמן הייתי קונה חדש וסופג את הירידת ערך , אבל בגלל שאין לי מושג איך העניינים יתגלגלו כנראה שאקנה יד שנייה במצב טוב , רק צריך למצוא אותו ולחפש בסבלנות..
    הWR בכיול נכון יכול לעשות פלאים, יש את דגם ה X שהוא סופר מוטו (כנ"ל גם למשפחת ה CRF של הונדה יש דגם סופרמוטו), אבל אם אתה לא מתחבר לתנוחת רכיבה של דו"ש זה כבר משהו אחר.
    לפאן זה הפילנים ודיוקים, יש גם את הנייקד Z של קוואסקי אם כי לא יודע איך הוא בהשוואה אליהם, תבדוק אותם ותראה מה מתאים מבחינת נוחות ומחיר.

  13. #13
    Junior Member
    תאריך הצטרפות
    Nov 2019
    הודעות
    16
    ושוב התייעצות בעיניין,
    הזמנתי נסיעת מבחן על האסקי (סווטרפילן 400, אומנם כיוונתי ל250 אבל הוא לא זמין לרכיבת מבחן, בכל מיקרה מבחינת משקל וצורה הוא אותו דבר).
    האמת שהתרשמתי מהמראה אבל לא היה לי נוח לשבת עליו בגלל שהרגיש שהוא מאוד רחב במושב וצריך לפתוח את הרגלים מידי או למצוא איזו שהיא תנוחה , כך גם בעצירה הרגל נרדמת אם לא תוציא לחי אחת מהישבן ,
    השאלה אם מתרגלים לתנוחת רכיבה כזו או שזה עלול להציק בהמשך,
    כמו כן אשמח לשמוע חוות דעת על האופנוע הזה אם מישהו מכיר, תודה מראש

  14. #14
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    May 2016
    הודעות
    1,363
    אם הוא לא נוח לך מההתחלה, אני מאוד בספק אם הוא יהיה נוח לך אחר כך. מהנסיון שלי לפחות, זה לא משתפר.

  15. #15
    Junior Member
    תאריך הצטרפות
    Nov 2019
    הודעות
    16
    אני מתעניין כרגע ב BMW G310R יד 2 2017 , מישהו מכיר או יכול להביע דעה לגביו, השימושים שלי כמו שכתבתי למעלה בעיקר עיר וקצת אולי מעבר, תודה מראש

אשכולות דומים

  1. תגובות: 0
    הודעה אחרונה: 06-08-2019, 15:50
  2. תגובות: 18
    הודעה אחרונה: 16-08-2018, 19:30
  3. מחפש אופנוע שטח חזק לנסיעות בשטח
    על ידי ramilani17 בפורום לרוכב המתחיל
    תגובות: 5
    הודעה אחרונה: 05-06-2017, 18:29
  4. מחפש לקנות אופנוע 250 סמק לנסיעות מגוונות
    על ידי Ybe בפורום לרוכב המתחיל
    תגובות: 8
    הודעה אחרונה: 19-01-2017, 22:07
  5. המלצה לכלי קטן וזול לנסיעות קצרות
    על ידי nimo7 בפורום לרוכב המתחיל
    תגובות: 14
    הודעה אחרונה: 28-09-2016, 18:52

הרשאות פרסום

  • אין באפשרותך לפרסם אשכולות חדשים
  • אין באפשרותך לפרסם תגובות
  • אין באפשרותך לצרף קבצים
  • אין באפשרותך לערוך את הודעותיך
  •  
Single Sign On provided by vBSSO