ממליץ גם על y.d בירושלים
אנשים ישרים וטובים
Sent from my Redmi Note 9 Pro using Tapatalk
מצאתי על מה לקטר הוינקר של ימאהה נושר!!!
SIC TRANSIT GLORIA MUNDI
התנהלות מפתיעה, המוסך בשבח אמנם יקר ואף פעם לא הצטיין בשירות יוצא דופן, אבל מה שאתה מספר, נשמע תלוש והזוי לחלוטין.
קשה לי להאמין שזו החלטה ארגונית - ״לעקוץ״ לקוחות, מדובר ביבואן שסהכ יודע לדאוג לשמו הטוב ומטפח מזה שנים את תדמית האמינות של הונדה.
זה סיפור מאוד לא אופייני, שמתאים לאיזה מוסך פרטי מפוקפק, מקווה שיתחקרו את הנושא ויטפלו בו.
הזייה.
אם היית רושם מוסך פרטי, שאתה מתנהל מול הבעלים בחלק מהמקרים זה היה נשמע הגיוני.
אבל מנהלי המוסך והעובדים עצמם הם סה"כ עובדים של הונדה, הם לא "מרוויחים" ממכירת חלקים או צמיגים (לפחות ממה שאני יודע).
מה האינטרס להגיע למצב שמשטרה מגיעה למוסך, מול מלא לקוחות?
תעשה הפרדה מוסך מורשה לעומת מוסך שהוא זכיין של הונדה.
בעקרון זכיין אמור להיות כפוף לנהלי הרשת.
הנהלים אמורים להיות אותם נהלים והכל תחת "המטרייה" של היבואן.
אם הנהלים שונים על הרשת לציין זאת אחרת ישנה פה הטעייה של הצרכן.
במקרה שלי הרשת מודעת ואף מבינה שהייתה פה טעות ולא היה פה מקום לחיוב אבל כנראה שזה לא מזיז להם אחרת כבר היו מחזירים לי את הכסף (לא מלפנים שורת הדין ולא .רוצה "הנחות" משום סוג בדומה לפות"ש מעדיף לרכוש צמיגים במחיר זול יותר ללא הנחה )
והאמת שהמקרה של פות"ש קצת מחזק את התחושה העגומה שלי שהרשת הנ"ל לא שונה בתרבות האירגונית שלה מיבואנים אחרים.
Sent from my Redmi Note 9 Pro using Tapatalk
מצאתי על מה לקטר הוינקר של ימאהה נושר!!!
SIC TRANSIT GLORIA MUNDI
אני מתייחס פה להתנהלות של הרשת.
על נושא הלחץ שככל הנראה ניסו להפעיל.
אני מוצא סוג של הקבלה בין המקרים (כמובן שללא קשר עם נושא המשטרה שזה לכשעצמו הזוי).
בעקרון ישנה חובת דיווח על ידי מוסך על רכב בעל ליקוי בטיחותי (לא יודע לגבי החזקת הרכב בכח) למשרד התחבורה או מי מטעמו.
ומשרד התחבורה אמור לאתר את בעל הרכב.
https://m.ynet.co.il/Articles/411275
Sent from my Redmi Note 9 Pro using Tapatalk
מצאתי על מה לקטר הוינקר של ימאהה נושר!!!
SIC TRANSIT GLORIA MUNDI
שכחתי לציין שגם לפני שהזמנתי משטרה אמרתי למנהלי המוסך (טל וגיא) שבמידה ואני לא מקבל את הקטנוע אני מזמין משטרה והם אמרו לי ואני מצטט ״בבקשה תזמין משטרה, הכי טוב״ , לאחר שהגיעה המשטרה התמונה התהפכה 180 מעלות, לצערי הרב לא הקלטתי או צילמתי את ההתנהלות מולם. תעודת עניות להונדה.
רק אותי מדהים בסיפור הזה שמשטרת ישראל
א. הגיע שקראו לה
ב. עמדה לצד האזרח
כל הכבוד, אני בטוח שבמוסך הזה לא יקחו יותר אופנועים כבני ערובה.
זה סתם דיבור חרטא והתבכיינות של ישראלי ממוצע שאוהב להתלונן (כן אני יודע שאתה לא כאן).
בפועל משטרת ישראל (אם כמה שאין בי ולו טיפת של אהבה אליהם), מגיעה מאוד מהר בדר"כ לאירועים והטיפול שלהם לרוב הוגן וסביר.
ואת זה אני אומר בתור אחד שחטף מהם הרבה. ישראלים פשוט בכיינים. יתנהגו יפה לשוטרים ולא יקרו להם כל מיני הפתעות.
בקשר למוסך, זה מעניין, גם לי פעם "תקעו" אופנוע כי הרפידות ברקס עמדו להיגמר, אפילו שישבו לי רפידות בדואר כבר ובסוף שילמתי והחלפתי. מעניין מה היה קורה אם הייתי מזמין משטרה
חחחח, זה האחד ההזויים להזמין משטרה למוסך.
רק מקריאה... לא שמעתי את הצד של הונדה, כן?
חובתו של מוסך לא לשחרר כלי עם בעיה בטיחותית.
מוסכים פרטיים לרוב פחות מקפידים, כי הם מפחדים לאבד לקוח - אבל גם מוסך פרטי שמכבד את עצמו לא ישחרר אופנוע עם צמיג שבלוי עד שמבצבצים ממנו חוטי ברזל.
מוסכי יבואן מקפידים יותר, כי אם הלקוח יתפרק עם הצמיג הגמור - חיש מהר הוא ישכח שהוא זה שרצה לחסוך פה כסף ולשחרר אופנוע תקול, וירוץ לבית משפט לתבוע את מוסך היבואן על כך שהם מסרו לו אופנוע מסוכן. למה? כי אין מה לעשות, זאת מדינה של ישראלים מכוערים ולאנשים אין מילה ואין לקיחת אחריות. מקרה כזה יעשה ליבואן פרסומת שלילית מאוד, והוא לא מעוניין בכך.
עכשיו לגופו של עניין, כפי שמתואר פה.
מיסבי היגוי - זה רכיב די עמיד, ולגמור אותם ב-9 אלף ק"מ אפשר באופנוע שטח שמקפץ את הק"מ האלה בסלעים.
באופנוע כביש (ועל אחת כמה וכמה בקטנוע) מיסבים יילכו אחרי 9 אלף באחד מארבעה מקרים:
*המיסב הגיע פגום לפס הייצור - קורה.
* המיסב הודק חזק מדי בפס היצור - גם זה יכול לקרות, פחות מצופה מהונדה. בכלי סיני (או איטלקי) לא הייתי מופתע.
*המיסב לא גורז בפס הייצור ועבד "על יבש".
*תאונה חזיתית שהקטנוע עבר.
שלושת המקרים הראשונים הם תקלה של היצרן, וההגינות דורשת שנציגו ישא בעלויות התיקון. גם אם יש סעיף כסת"ח שאומר שאין אחריות על מיסבים, מה שלא נראה לי רציני - כי כל חלק מכאני באופנוע עובד על מיסבים, כולל חלקי מנוע.
המקרה הרביעי הוא בעיה שלך.
לגבי הצמיג:
אפשר לגמור צמיג גם ב-1000 ק"מ. אבל, צמיג קדמי בקטנוע 300... לא ברור לי מה צריך לעשות איתו כדי שיהפוך תוך 9 אלף לסכנה בטיחותית ממדרגה ראשונה.
אשמח לשמוע האם היה:
*קרע בדופן
*תיקון של מספר פנצ'רים באותו סקטור של הצמיג
*האם בדקת באופן קבוע (אחת לשבועיים לכל היותר) לחצי אוויר (נסיעה על לחץ נמוך גורמת די מהר לשחיקה לא אחידה).
אם אף אחד מהשלושה לא קרה, אני אצא מנקודת הנחה שהצמיג לא היה בגדר "סכנת נפשות" והיה פשוט בלוי במידה סבירה.
אם זה אכן המצב, אז מדובר פה בעקיצה מגעילה, שמביישת גם מוסך מדרכה. אם קרה אחד מהשלושה לעיל, אז הדרישה שתחליף צמיג או שלא ישחררו לך את הקטנוע הייתה לגיטימית, בעיני לפחות.
Ducati Multistrada 1100
Alfa Guiletta 1.4 Manual