תעשה הפרדה מוסך מורשה לעומת מוסך שהוא זכיין של הונדה.
בעקרון זכיין אמור להיות כפוף לנהלי הרשת.
הנהלים אמורים להיות אותם נהלים והכל תחת "המטרייה" של היבואן.
אם הנהלים שונים על הרשת לציין זאת אחרת ישנה פה הטעייה של הצרכן.
במקרה שלי הרשת מודעת ואף מבינה שהייתה פה טעות ולא היה פה מקום לחיוב אבל כנראה שזה לא מזיז להם אחרת כבר היו מחזירים לי את הכסף (לא מלפנים שורת הדין ולא .רוצה "הנחות" משום סוג בדומה לפות"ש מעדיף לרכוש צמיגים במחיר זול יותר ללא הנחה )
והאמת שהמקרה של פות"ש קצת מחזק את התחושה העגומה שלי שהרשת הנ"ל לא שונה בתרבות האירגונית שלה מיבואנים אחרים.
Sent from my Redmi Note 9 Pro using Tapatalk




ציטוט ההודעה בתגובה