ציטוט נכתב במקור על ידי zx2r צפיה בהודעה
מבלי לראות את מצב הצמיג קשה לשפוט האם נדרשת החלפה, יחד עם זאת (וכפי שצויין מקודם) למוסך אחריות מרגע קבלת הכלי על הכלי, במצב כזה מבחינה בטיחותית ומשפטית המוסך אחראי לשחרר את הכלי רק במצב בטיחותי תקין אחרת הוא מסתכן בתביעה.
יש כאלו ש"ינצלו" את זה כדי להפעיל לחץ, יש מוסכים שיסבירו יפה את העיניין ובעל הכלי יצטרך לחתום על טופס המסיר אחריות מהמוסך במקרה שהוא מוציא את הכלי וקורה משהו ויש כאלו שיסכימו לשחרר בלי כלום, הכל תלוי בבעל הכלי ובבעל המוסך. תבדקו טוב את החוקים ומה מותר\אסור לעשות.

מוסך "הגון" יראה את הבעיה ויסביר מה האפשרויות לתיקון, במידה ולא מתאים - נפרדים כידידים, יש כאלו שגמישים יותר ויש כאלו שפחות, אבל ככל שתבינו יותר באיזה מצב הכלי שלכם לפני שאתם מגיעים איתו למוסך תוכלו למנוע מצבים כאלו בעתיד לפני שמגיעה אי נעימות.
שבאתי ידעתי שיש צורך בצמיג , לא מצב SOS אבל היה לי בתוכנית אבל לא החלפה בהונדה.
לבאתי מהצפון ליום טיפול.

תכננתי לטפל בצמיג אחרי, בהונדה (הנציג) לא הסכים, ביקשתי הצעה למחיר ולבסוף החלטתי לוותר. האופנוע לא טופל באותו ביום.
התחושה שאין לך ברירה אותי קצת הכעיסה.

ברור לי שמוסך אמור להיות אחראי, אבל התחושה שלי היתה של לקוח שבוי.