1. הארלי לא מוכרים אופנועים במובן המקובל של המילה, ולכן לא ניתן לשפוט הארלי (ושלל חיקוייו) לאופנועים אחרים.
2. רוב המערכות המתערבות הוכנסו לאופנועים בהתחלה כשסך החבילה עברה את סך יכולת הרוכב הממוצע.
3. מערכות נוספו על מנת לתת לאופנוע הילה של "מכונה בטוחה"
4. מערכות אחרות הוכנסו בשם תקנים והגבלות שלא קשורות לאופנוענות עצמה.
5. כולם מישרים קו בכדאי לא להישאר מאחור, להישאר בתמונה ולא להיתפס כטכנולוגיים פחות מהמתחרים.
6. הנקודה החלשה ביותר באופנוע זה הרוכב, הוא לא מסוגל לעמוד במגבלות הטכנולוגיה. אז מוספים לו שכבות הגנה.
7. הרוכב הוא גם הנקודה הכי פחות חכמה (שלא לומר מטומטמת) על האופנוע, לכן צריך להגן עליו מעצמו.
8. עכשיו, האופנועים הנמכרים היום ככלים חביבים לשימוש יומי, שמשו לפני עשור וקצת יותר ככלי מרוצים לרוכבים מקצועיים.
9. מי שחושב שהוא מסוגל להשתלט לבד על אופנוע במהירות של מעל 140 במצב חירום, שאינו מושלם, טוב יותר מהבקרות...ז"ל.
10. מי שחושב שהוא כשרוני לבד, בלי אימונים מקצועיים ותרגול לעיתים קרובות, להשתלט על הטכנולוגיה/פיזיולוגיה/פסיכולוגיה של אופנוע
מודרני ...ראה סעיף 9.
אופנוענים חיים בהכחשה ומכורים לגבס!