ציטוט נכתב במקור על ידי kaz צפיה בהודעה
בארץ יקר כי מניאקים. הבנתי שבחו"ל מדובר באופנועי תקציב של הונדה, בניגוד נגיד לוויפרים או אפילו ביפרים (cbf1000)

לגבי המזלג הרגיל - הבנתי שגם ב-MT הבולמים הקדמיים לא משהו, ושם המזלג הפוך ממה שראיתי, אז נראה שאפשר לשלב.

במזלג רגיל יש לפחות את האופציה להחליף שמן בלי לפרק הכל, ואפשר להתאים cartridge emulator אם רוצים, לא הבנתי כ"כ מה הפוך נותן.
גם במזלג הפוך אפשר להחליף שמן בלי "לפרק הכל".
היתרון של המזלג ההפוך הוא בקשיחות גבוהה יותר, וזאת הסיבה שגם מזלג הפוך "פשוט" נחשב עדיף על מזלג קונבנציונלי.
כמובן, שכאן נכנס אלמנט ההנדסה - יצא לי לראות דוגמאות של אופנוע עם מזלג הפוך בשרני, שהמתלים שלו עובדים גרוע (יוסאנג 250 למשל), וגם עם בולם "רגיל" אפשר לקבל אופנוע שמתנהג טוב.