עמוד 2 מתוך 6 ראשוןראשון 1234 ... אחרוןאחרון
תוצאות 16 עד 30 מ 78

אשכול: הדינוזאור האחרון - שנה על בנדיט 1200

  1. #16
    Member
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    ירושלים
    הודעות
    232
    ציטוט נכתב במקור על ידי KKatkov צפיה בהודעה
    איזה מצחיק אתה... קונה אופנוע דינוזאור ומתלונן על היעדר ABS והיעדר הילוך שישי. ככה זה דינוזאורים, לא? אין בהם "מערכות מתקדמות מצילות חיים" ואת כל החרא הזה. זה אתה והאופנוע, וכדאי שתדע להשתמש בו בחכמה ולהתרחק מהמגבלות, אחרת תענש.
    סתם ניסיתי להיות אובייקטיבי בסקירה, עדיין לא היה לי מעולם אופנוע עם ABS שלא לדבר על מערכות אחרות.
    אני תמיד אומר לעצמי שבאופנוע הבא אני אתעקש עם עצמי על זה ואיכשהו אני קונה עוד אחד בלי

    תודה על העצות!
    Yamaha X-City 250 -> Hyosung GT250 -> Suzuki GS500 -> Suzuki V-Strom 650 -> Suzuki Bandit 1200 --> Kawasaki Versys 650

  2. #17
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    Sep 2018
    הודעות
    2,066
    ABS במקרה הטוב ביותר יחסוך 30% ממרחק בלימה. במקרה של הפתעות, זה נתון שיכול להציל חיים. הפתרון שלי בשנות ה-90 היה להתאמן על תפעול הבלמים ולשמור מרחק גדול יותר ממוקדי סכנה. 100 כ"ס זה סבבה לגמרי לכל שימוש חובבני (כולל מסלול, תיור ודרכים מפותלות) ומי שטוען אחרת מוזמן לבדוק אם הוא יודע לנצל את כולם- ולא בקו ישר...
    גם נראה אחלה.
    SUZUKI GSX ES 550 E 1986
    HONDA NC 750 X 2016
    KTM 1090 Adventure S 2018
    2020 Husqvarna 701 Enduro
    KTM 790 Adventure S 2021


  3. #18
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    Mar 2018
    הודעות
    799
    שאפו!

    אני חושב ששמעתי שהחלפת בולם אחורי לאחד של טורבו-בוסה עושה פלאים, הם רצים באיביי במחיר דו ספרתי

    עריכה:
    https://www.customfighters.com/forum...ad.php?t=62827

  4. #19
    Senior Member הסמל האישי של KKatkov
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    3,689
    ציטוט נכתב במקור על ידי קידוזו צפיה בהודעה
    ABS במקרה הטוב ביותר יחסוך 30% ממרחק בלימה. במקרה של הפתעות, זה נתון שיכול להציל חיים. הפתרון שלי בשנות ה-90 היה להתאמן על תפעול הבלמים ולשמור מרחק גדול יותר ממוקדי סכנה. 100 כ"ס זה סבבה לגמרי לכל שימוש חובבני (כולל מסלול, תיור ודרכים מפותלות) ומי שטוען אחרת מוזמן לבדוק אם הוא יודע לנצל את כולם- ולא בקו ישר...
    גם נראה אחלה.
    שים לב:
    כשידעת שאין לך ABS, התאמנת על בלימה ושמרת יותר מרחק ממוקדי סכנה.
    עכשיו, כשיש לך - משתמע שאתה לא עושה את זה. כמובן, שאני מניח שזאת לא הייתה הכוונה שלך, ואתה אישית רוכב שקול וזהיר - אבל כאן בדיוק נמצאת הבעיה.
    היום להערכתי כבר 60-70 אחוז מהכלים שמעל 125 סמ"ק מצויידם ב-ABS, ואחוז נכבד מהכלים הכבדים מצויידים במערכות נוספות.
    אז למה מספר ההרוגים על אופנוע מזנק משנה לשנה?
    למה מופיעות פה כותרות כגון "חודש אוגוסט השחור"?

    דעתי האישית והלא מקצועית: כי אנשים אבדו את הכבוד למכונה שבה הם משתמשים.
    זה התחיל מתחום הרכב, כשקודם אנשים הפסיקו להעביר הילוכים ושכחו מה זה רכב שלא מגיב להיגוי תחת בלימת חרום. זה המשיך בבקרות משיכה, שגידלו דור של נהגים שמעולם לא חוו זריקת תחת בכיכר רטובה. עכשיו גדל דור של נהגים, שלא מבין בשביל מה לאותת ולגלוש במעבר נתיב - הרי המובילאיי לא מצפצף, ובשביל מה לשמור מרחק - הרי יש בלימה אוטונומית. הדור הבא כבר לא יבין בשביל מה להחזיק את הידיים על ההגה.
    אותו דבר קורה באופנועים: מי שלפני עשור היה בחודש הראשון נועל קדמי על מעבר חציה, נופל ולומד לקח - היום כבר לא נופל על מעבר חציה, אלא מקבל את הכאפה במהירות אחרת לגמרי, הרבה יותר גבוהה. כישכנס הטראקשן לכלי תקציב - מי שקודם היה מאבד אחורי על כיכר חלקלקה, נופל ולומד לקח - יקבל את הכאפה שלו ב-100 קמ"ש על מעקה או בתוך פגוש אחורי של טנדר.

    בוא נניח שאזרום איתך, ואסכים ש-ABS חוסך 30% ממרחק הבלימה (נכון אולי על כביש רטוב או אצל רוכב לא מנוסה שבמקרה אחר היה פשוט נועל קדמי ונופל).
    מה עוזרים לך ה-30% האלה, אם הביטחון המופרז שיש לך בגלל שאתה רוכב על אופנוע "בטיחותי" ומעולם לא נתקלת בנעילת גלגל בבלימה - גורם לך להיכנס לסיטואציה "רק" עם-20% יותר מהירות? (תשובה לשאלת הטריוויה - לא עוזר, כי מרחק הבלימה אינו עולה באופן לינארי עם המהירות, ו-20% יותר מהירות נותנים כ-30 עד 40 אחוז יותר מרחק בלימה).
    אולי לך זה לא יקרה. אתה לא תעלה מהירות, ותהנה מקיצור מרחק הבלימה.
    אבל מישהו אחר - הייתי אומר שהרוב - לומדים לצערי רק מטעויות. וכלי רכב, בעיקר דו-גלגלי, שלא מאפשר לך להיענש על השטויות שאתה עושה במהירות נמוכה - מגדיל את הסיכויים שלך כרוכב ליפול למלכודת "אני תותח" ולפגוש את הגבולות במהירות הרבה יותר גבוהה.
    אני מבין שאי-אפשר לעצור את הקדמה, והעולם שואף להגיע למצב שבו לא תידרש מיומנות גבוהה כדי לרכב על אופנוע, וזה בדיוק הצורך שעליו המערכות הנ"ל באות לענות.
    עם זאת, יש בי הרבה הערכה לרוכבים שמפצים על מגבלות הכלי שלהם עם שליטה ביד ימין, מיומנות רכיבה ואסטרטגיית כביש נבונה - ואני לא חושב שהם נמצאים בסיכון גבוה משמעותית להיפצע קשה או לההירג בכביש מאותו רוכב "תותח" שרכוב על R1250GS עם כל הבקרות של NASA.
    Ducati Multistrada 1100
    Alfa Guiletta 1.4 Manual

  5. #20
    מנהל פורום FullgaZ הסמל האישי של lokimonster
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    עיר הקודש
    הודעות
    4,167
    תוסיף על זה את הציפצופים שלמדנו מחד לסמוך עליהם ומאידך להתעלם.
    פלאפון ווויז

    קקטוב רוץ לכנסת אני בוחר בך

    Sent from my Redmi Note 9 Pro using Tapatalk

    מצאתי על מה לקטר הוינקר של ימאהה נושר!!!
    SIC TRANSIT GLORIA MUNDI

  6. #21
    Senior Member הסמל האישי של השושנים
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    5,084
    ציטוט נכתב במקור על ידי KKatkov צפיה בהודעה
    שים לב:
    כשידעת שאין לך ABS, התאמנת על בלימה ושמרת יותר מרחק ממוקדי סכנה.
    עכשיו, כשיש לך - משתמע שאתה לא עושה את זה. כמובן, שאני מניח שזאת לא הייתה הכוונה שלך, ואתה אישית רוכב שקול וזהיר - אבל כאן בדיוק נמצאת הבעיה.
    היום להערכתי כבר 60-70 אחוז מהכלים שמעל 125 סמ"ק מצויידם ב-ABS, ואחוז נכבד מהכלים הכבדים מצויידים במערכות נוספות.
    אז למה מספר ההרוגים על אופנוע מזנק משנה לשנה?
    למה מופיעות פה כותרות כגון "חודש אוגוסט השחור"?

    דעתי האישית והלא מקצועית: כי אנשים אבדו את הכבוד למכונה שבה הם משתמשים.
    זה התחיל מתחום הרכב, כשקודם אנשים הפסיקו להעביר הילוכים ושכחו מה זה רכב שלא מגיב להיגוי תחת בלימת חרום. זה המשיך בבקרות משיכה, שגידלו דור של נהגים שמעולם לא חוו זריקת תחת בכיכר רטובה. עכשיו גדל דור של נהגים, שלא מבין בשביל מה לאותת ולגלוש במעבר נתיב - הרי המובילאיי לא מצפצף, ובשביל מה לשמור מרחק - הרי יש בלימה אוטונומית. הדור הבא כבר לא יבין בשביל מה להחזיק את הידיים על ההגה.
    אותו דבר קורה באופנועים: מי שלפני עשור היה בחודש הראשון נועל קדמי על מעבר חציה, נופל ולומד לקח - היום כבר לא נופל על מעבר חציה, אלא מקבל את הכאפה במהירות אחרת לגמרי, הרבה יותר גבוהה. כישכנס הטראקשן לכלי תקציב - מי שקודם היה מאבד אחורי על כיכר חלקלקה, נופל ולומד לקח - יקבל את הכאפה שלו ב-100 קמ"ש על מעקה או בתוך פגוש אחורי של טנדר.

    בוא נניח שאזרום איתך, ואסכים ש-ABS חוסך 30% ממרחק הבלימה (נכון אולי על כביש רטוב או אצל רוכב לא מנוסה שבמקרה אחר היה פשוט נועל קדמי ונופל).
    מה עוזרים לך ה-30% האלה, אם הביטחון המופרז שיש לך בגלל שאתה רוכב על אופנוע "בטיחותי" ומעולם לא נתקלת בנעילת גלגל בבלימה - גורם לך להיכנס לסיטואציה "רק" עם-20% יותר מהירות? (תשובה לשאלת הטריוויה - לא עוזר, כי מרחק הבלימה אינו עולה באופן לינארי עם המהירות, ו-20% יותר מהירות נותנים כ-30 עד 40 אחוז יותר מרחק בלימה).
    אולי לך זה לא יקרה. אתה לא תעלה מהירות, ותהנה מקיצור מרחק הבלימה.
    אבל מישהו אחר - הייתי אומר שהרוב - לומדים לצערי רק מטעויות. וכלי רכב, בעיקר דו-גלגלי, שלא מאפשר לך להיענש על השטויות שאתה עושה במהירות נמוכה - מגדיל את הסיכויים שלך כרוכב ליפול למלכודת "אני תותח" ולפגוש את הגבולות במהירות הרבה יותר גבוהה.
    אני מבין שאי-אפשר לעצור את הקדמה, והעולם שואף להגיע למצב שבו לא תידרש מיומנות גבוהה כדי לרכב על אופנוע, וזה בדיוק הצורך שעליו המערכות הנ"ל באות לענות.
    עם זאת, יש בי הרבה הערכה לרוכבים שמפצים על מגבלות הכלי שלהם עם שליטה ביד ימין, מיומנות רכיבה ואסטרטגיית כביש נבונה - ואני לא חושב שהם נמצאים בסיכון גבוה משמעותית להיפצע קשה או לההירג בכביש מאותו רוכב "תותח" שרכוב על R1250GS עם כל הבקרות של NASA.
    חצי נכון

    ה-ABS עושה מה שהרוכב/נהג היה אמור לעשות במקרה חירום אבל טוב יותר מדויק יותר ובלי קשר לאינסטינקט או פסיכולוגיה ברגע
    שאתה צריך הוא שם, באחד הטיולים האחרונים לפנות בוקר בכביש אלון איבדתי את האחורי בסיבוב לא משהוא דרמטי אבל מספיק
    להפעיל את הגוש בבטן, עשיתי מה שאני יודע לעשות במקרה כזה מבט רחוק תוספת גז ברגע האחיזה ותיקון, הקטע שמיד אחרי זה היה
    סיבוב חד נוסף (כביש אלון מיד בהתחלה זה לא כביש למתחילים) וכל ההתעסקות וצינון ההפתעה מנעו ממני להגיע במהירות שלא לומר
    האטיות הדרושה לסיבוב, עכשיו כשאני מפקפק באחיזת הכביש, ולא בטוח באיזה עצמה לבלום לא היה לי זמן לחשוב ופשוט בלמתי המערכת נכנסה
    לפעולה אני הייתי דרוך והכל היה בסדר, להגיד לך שעם הוי מקס זה היה נגמר אותו הדבר...אני לא בטוח...וקשה להגיד עלי שאין לי ניסיון
    רכיבה עם כלים עתיקים. רכבתי גם על אופנוע שקידום ההצתה בו הוא ידני...

    המערכות האלה נועדו בדיוק למקרים האלה, טייסים היום נמצאים בקוקפיט רק בשביל להרגיע את הנוסעים בגדול הם רק המבוגר האחראי
    על המערכות שמטיסות את המטוס.

    אני מסכים שרוב רוכבי האופנועים לא לא לומדים רכיבה נכונה בשיעורים הנהיגה. אני מסכים שצריך לדעת ולהכיר את הכלי לפני ולפנים. אני
    מסכים שצריך לדעת לרכוב מעבר למינימום הנדרש, אבל הבקרות כולם נמצאות שם להציל את הרוכב מעצמו ומיכולות המכונה הגבוהות.
    פעם, האופנועים היו מברזל והרוכבים מפלדה!

  7. #22
    ציטוט נכתב במקור על ידי KKatkov צפיה בהודעה
    היום להערכתי כבר 60-70 אחוז מהכלים שמעל 125 סמ"ק מצויידם ב-ABS, ואחוז נכבד מהכלים הכבדים מצויידים במערכות נוספות.
    אז למה מספר ההרוגים על אופנוע מזנק משנה לשנה?
    למה מופיעות פה כותרות כגון "חודש אוגוסט השחור"?
    .
    דעתי האישית והלא מקצועית, כאחד שזוכר חמישה עשורים אחורה?
    הסמארטפון. חד וחלק.
    המשתנה היחיד הכי גדול שהשפיע על תרבות הנהיגה ב-15 השנים האחרונות זה מסך הטלפון שגונב מהנהגים את תשומת הלב שלפני כן היתה נתונה לכביש.
    זו תופעה שחוצה גילאים, סוגי רכב ואופי נהגים.
    היום כולנו ״תורמים״ %X מהקשב שלנו לסביבה בזמן הנהיגה, לבהיה במלבן שחור.

  8. #23
    Member
    תאריך הצטרפות
    May 2019
    הודעות
    110
    ציטוט נכתב במקור על ידי KKatkov צפיה בהודעה
    שים לב:
    כשידעת שאין לך ABS, התאמנת על בלימה ושמרת יותר מרחק ממוקדי סכנה.
    עכשיו, כשיש לך - משתמע שאתה לא עושה את זה. כמובן, שאני מניח שזאת לא הייתה הכוונה שלך, ואתה אישית רוכב שקול וזהיר - אבל כאן בדיוק נמצאת הבעיה.
    היום להערכתי כבר 60-70 אחוז מהכלים שמעל 125 סמ"ק מצויידם ב-ABS, ואחוז נכבד מהכלים הכבדים מצויידים במערכות נוספות.
    אז למה מספר ההרוגים על אופנוע מזנק משנה לשנה?
    למה מופיעות פה כותרות כגון "חודש אוגוסט השחור"?

    דעתי האישית והלא מקצועית: כי אנשים אבדו את הכבוד למכונה שבה הם משתמשים.
    זה התחיל מתחום הרכב, כשקודם אנשים הפסיקו להעביר הילוכים ושכחו מה זה רכב שלא מגיב להיגוי תחת בלימת חרום. זה המשיך בבקרות משיכה, שגידלו דור של נהגים שמעולם לא חוו זריקת תחת בכיכר רטובה. עכשיו גדל דור של נהגים, שלא מבין בשביל מה לאותת ולגלוש במעבר נתיב - הרי המובילאיי לא מצפצף, ובשביל מה לשמור מרחק - הרי יש בלימה אוטונומית. הדור הבא כבר לא יבין בשביל מה להחזיק את הידיים על ההגה.
    אותו דבר קורה באופנועים: מי שלפני עשור היה בחודש הראשון נועל קדמי על מעבר חציה, נופל ולומד לקח - היום כבר לא נופל על מעבר חציה, אלא מקבל את הכאפה במהירות אחרת לגמרי, הרבה יותר גבוהה. כישכנס הטראקשן לכלי תקציב - מי שקודם היה מאבד אחורי על כיכר חלקלקה, נופל ולומד לקח - יקבל את הכאפה שלו ב-100 קמ"ש על מעקה או בתוך פגוש אחורי של טנדר.

    בוא נניח שאזרום איתך, ואסכים ש-ABS חוסך 30% ממרחק הבלימה (נכון אולי על כביש רטוב או אצל רוכב לא מנוסה שבמקרה אחר היה פשוט נועל קדמי ונופל).
    מה עוזרים לך ה-30% האלה, אם הביטחון המופרז שיש לך בגלל שאתה רוכב על אופנוע "בטיחותי" ומעולם לא נתקלת בנעילת גלגל בבלימה - גורם לך להיכנס לסיטואציה "רק" עם-20% יותר מהירות? (תשובה לשאלת הטריוויה - לא עוזר, כי מרחק הבלימה אינו עולה באופן לינארי עם המהירות, ו-20% יותר מהירות נותנים כ-30 עד 40 אחוז יותר מרחק בלימה).
    אולי לך זה לא יקרה. אתה לא תעלה מהירות, ותהנה מקיצור מרחק הבלימה.
    אבל מישהו אחר - הייתי אומר שהרוב - לומדים לצערי רק מטעויות. וכלי רכב, בעיקר דו-גלגלי, שלא מאפשר לך להיענש על השטויות שאתה עושה במהירות נמוכה - מגדיל את הסיכויים שלך כרוכב ליפול למלכודת "אני תותח" ולפגוש את הגבולות במהירות הרבה יותר גבוהה.
    אני מבין שאי-אפשר לעצור את הקדמה, והעולם שואף להגיע למצב שבו לא תידרש מיומנות גבוהה כדי לרכב על אופנוע, וזה בדיוק הצורך שעליו המערכות הנ"ל באות לענות.
    עם זאת, יש בי הרבה הערכה לרוכבים שמפצים על מגבלות הכלי שלהם עם שליטה ביד ימין, מיומנות רכיבה ואסטרטגיית כביש נבונה - ואני לא חושב שהם נמצאים בסיכון גבוה משמעותית להיפצע קשה או לההירג בכביש מאותו רוכב "תותח" שרכוב על R1250GS עם כל הבקרות של NASA.


    לקחת כאן בעיה n - מימדית ורידדת אותה לשני מימדים.
    שלא לדבר על זה שזה פשוט נשמע מצחיק.
    בעצם כל החגורות בטיחות, ה״איזורי קריסה״, כריות אוויר, בקרת יציבות, ובלימה אוטונומית הם גורמים לתאונות?
    ואו.
    רגע יש לי גם - מי שלא יודע לשלוט באופנוע בעצם יפחד יותר, יסע לאט, לא ייצא לטיולים, ובעצם יהיה בסיכון מופחת לתאונה!
    זהו, פתרתי את זה. בעצם כנראה זאת הסיבה מדוע לא מלמדים אנשים לנהוג ולרכב בלימוד לרישיון. גאוני.
    ואנחנו חשבנו שזה פשוט אזלת יד של הרשויות.
    ואו פעם שניה, המוח שלי עוד רגע מתפוצץ.

  9. #24
    Senior Member הסמל האישי של KKatkov
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    3,689
    ציטוט נכתב במקור על ידי השושנים צפיה בהודעה
    חצי נכון

    ה-ABS עושה מה שהרוכב/נהג היה אמור לעשות במקרה חירום אבל טוב יותר מדויק יותר ובלי קשר לאינסטינקט או פסיכולוגיה ברגע
    שאתה צריך הוא שם, באחד הטיולים האחרונים לפנות בוקר בכביש אלון איבדתי את האחורי בסיבוב לא משהוא דרמטי אבל מספיק
    להפעיל את הגוש בבטן, עשיתי מה שאני יודע לעשות במקרה כזה מבט רחוק תוספת גז ברגע האחיזה ותיקון, הקטע שמיד אחרי זה היה
    סיבוב חד נוסף (כביש אלון מיד בהתחלה זה לא כביש למתחילים) וכל ההתעסקות וצינון ההפתעה מנעו ממני להגיע במהירות שלא לומר
    האטיות הדרושה לסיבוב, עכשיו כשאני מפקפק באחיזת הכביש, ולא בטוח באיזה עצמה לבלום לא היה לי זמן לחשוב ופשוט בלמתי המערכת נכנסה
    לפעולה אני הייתי דרוך והכל היה בסדר, להגיד לך שעם הוי מקס זה היה נגמר אותו הדבר...אני לא בטוח...וקשה להגיד עלי שאין לי ניסיון
    רכיבה עם כלים עתיקים. רכבתי גם על אופנוע שקידום ההצתה בו הוא ידני...

    המערכות האלה נועדו בדיוק למקרים האלה, טייסים היום נמצאים בקוקפיט רק בשביל להרגיע את הנוסעים בגדול הם רק המבוגר האחראי
    על המערכות שמטיסות את המטוס.

    אני מסכים שרוב רוכבי האופנועים לא לא לומדים רכיבה נכונה בשיעורים הנהיגה. אני מסכים שצריך לדעת ולהכיר את הכלי לפני ולפנים. אני
    מסכים שצריך לדעת לרכוב מעבר למינימום הנדרש, אבל הבקרות כולם נמצאות שם להציל את הרוכב מעצמו ומיכולות המכונה הגבוהות.
    שוב...
    אתה יוצא דופן. גם אני, וגם עוד כמה פה בפורום.
    אנשים שבאמת רואים במערכות את מה שהם נועדו לעשות (קרי - להגן על רוכב שקול ואחראי כשהוא טועה) ומחלטים האם הם מוכנים לשלם על "תעודת הביטוח" הזאת (אני לא, אתה כן, שניהם לגיטימיים).
    הרוב המוחלט מסתכל בצורה שונה, ומאמין שהמערכות האלה פוטרות אותו מלקחת אחריות - הרי "לא יכול" להינעל לו גלגל בבלימה כי יש ABS, והאופנוע "לא יכול" להחליק כי יש טראקשן.
    זה נותן לאנשים לגיטימציה להעלות קצב בלי שיש להם את הניסיון והקישורים הנדרשים - כי הפחד מהמכונה יורד.
    סטטיסטית, זה נגמר רע - ראה את השנה האחרונה.
    Ducati Multistrada 1100
    Alfa Guiletta 1.4 Manual

  10. #25
    Senior Member הסמל האישי של KKatkov
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    3,689
    ציטוט נכתב במקור על ידי lygav צפיה בהודעה
    לקחת כאן בעיה n - מימדית ורידדת אותה לשני מימדים.
    שלא לדבר על זה שזה פשוט נשמע מצחיק.
    בעצם כל החגורות בטיחות, ה״איזורי קריסה״, כריות אוויר, בקרת יציבות, ובלימה אוטונומית הם גורמים לתאונות?
    ואו.
    רגע יש לי גם - מי שלא יודע לשלוט באופנוע בעצם יפחד יותר, יסע לאט, לא ייצא לטיולים, ובעצם יהיה בסיכון מופחת לתאונה!
    זהו, פתרתי את זה. בעצם כנראה זאת הסיבה מדוע לא מלמדים אנשים לנהוג ולרכב בלימוד לרישיון. גאוני.
    ואנחנו חשבנו שזה פשוט אזלת יד של הרשויות.
    ואו פעם שניה, המוח שלי עוד רגע מתפוצץ.
    ברור, אזלת יד של הרשויות. זה למה יש הרוגים, אתה ושאר הנהגים והרוכבים בסדר גמור. בוא נאשים את הרשויות - זה קל, הן אפילו לא יטרחו לבוא ולענות לך.
    דעתי לא השתנתה, עם כל הדאגה למוח המתופצץ שלך.
    תאונות קורות בין היתר כי אנשים נוהגים ורוכבים בצורה גרועה ומסוכנת.
    אחת הסיבות שאנשים נוהגים ורכבים בצורה גרועה ומסוכנת - זאת תחושת עודף ביטחון ביכולות הרכב שלהם ושל רכבים אחרים בכביש, שגורמת לזלזול בנהיגה.
    אותן מערכות שמעלימות (עד לגבול מסויים) פידבק מתפעול גרוע, קצב רכיבה מוגזם ושאר הרעות החולות - משרישות את עודף הביטחון.

    ולא, אני לא טוען שמצאתי פה את מפתח הקסם שמסביר מדוע תאונות קורות. רק העלתי את אחד הפקטורים, שלדעתי קיימת התעלמות מוחלטת ממנו.
    Ducati Multistrada 1100
    Alfa Guiletta 1.4 Manual

  11. #26
    Member
    תאריך הצטרפות
    May 2019
    הודעות
    110
    ציטוט נכתב במקור על ידי KKatkov צפיה בהודעה
    ברור, אזלת יד של הרשויות. זה למה יש הרוגים, אתה ושאר הנהגים והרוכבים בסדר גמור. בוא נאשים את הרשויות - זה קל, הן אפילו לא יטרחו לבוא ולענות לך.
    דעתי לא השתנתה, עם כל הדאגה למוח המתופצץ שלך.
    תאונות קורות בין היתר כי אנשים נוהגים ורוכבים בצורה גרועה ומסוכנת.
    אחת הסיבות שאנשים נוהגים ורכבים בצורה גרועה ומסוכנת - זאת תחושת עודף ביטחון ביכולות הרכב שלהם ושל רכבים אחרים בכביש, שגורמת לזלזול בנהיגה.
    אותן מערכות שמעלימות (עד לגבול מסויים) פידבק מתפעול גרוע, קצב רכיבה מוגזם ושאר הרעות החולות - משרישות את עודף הביטחון.

    ולא, אני לא טוען שמצאתי פה את מפתח הקסם שמסביר מדוע תאונות קורות. רק העלתי את אחד הפקטורים, שלדעתי קיימת התעלמות מוחלטת ממנו.
    יש תאונות דרכים כי יש דרכים.
    אם יש הסבר כלשהו זה בערך זה.

    לדבריך בחרת דבר אחד.
    ואני אומר שבחרת דבר אחד, בצורה שרירותית, מתוך מרחב אינסופי של דברים.

    המשטרה עשתה כמוך אגב - רק שהיא בחרה את עניין המהירות. ושמה את כל המשאבים שלה בערך בזה. אנחנו רואים את ה(חוסר) תוצאות בשטח.

    שנה טובה.

  12. #27
    Senior Member הסמל האישי של KKatkov
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    3,689
    ציטוט נכתב במקור על ידי lygav צפיה בהודעה
    יש תאונות דרכים כי יש דרכים.
    אם יש הסבר כלשהו זה בערך זה.

    לדבריך בחרת דבר אחד.
    ואני אומר שבחרת דבר אחד, בצורה שרירותית, מתוך מרחב אינסופי של דברים.

    המשטרה עשתה כמוך אגב - רק שהיא בחרה את עניין המהירות. ושמה את כל המשאבים שלה בערך בזה. אנחנו רואים את ה(חוסר) תוצאות בשטח.

    שנה טובה.
    אם אתה בוחר לפרש את הביטוי "אחת הסיבות" כדבר אחד ויחיד - אז יש לך בעיה בהבנת הנקרא.
    נשאר לי רק לאחל המשך יום טוב ושנה טובה.
    Ducati Multistrada 1100
    Alfa Guiletta 1.4 Manual

  13. #28
    Senior Member הסמל האישי של AsafA
    תאריך הצטרפות
    Apr 2017
    מיקום
    ירושלים
    הודעות
    1,046
    ציטוט נכתב במקור על ידי KKatkov צפיה בהודעה
    שוב...
    אתה יוצא דופן. גם אני, וגם עוד כמה פה בפורום.
    אנשים שבאמת רואים במערכות את מה שהם נועדו לעשות (קרי - להגן על רוכב שקול ואחראי כשהוא טועה) ומחלטים האם הם מוכנים לשלם על "תעודת הביטוח" הזאת (אני לא, אתה כן, שניהם לגיטימיים).
    הרוב המוחלט מסתכל בצורה שונה, ומאמין שהמערכות האלה פוטרות אותו מלקחת אחריות - הרי "לא יכול" להינעל לו גלגל בבלימה כי יש ABS, והאופנוע "לא יכול" להחליק כי יש טראקשן.
    זה נותן לאנשים לגיטימציה להעלות קצב בלי שיש להם את הניסיון והקישורים הנדרשים - כי הפחד מהמכונה יורד.
    סטטיסטית, זה נגמר רע - ראה את השנה האחרונה.
    שקול ואחראי לא הייתי אומר על הקפטן... בזמן האחרון יש לו נטיה לקחת סיבובים עיוורים כמו ילד בן 21

  14. #29
    מנהל פורום FullgaZ הסמל האישי של lokimonster
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    עיר הקודש
    הודעות
    4,167
    ציטוט נכתב במקור על ידי AsafA צפיה בהודעה
    שקול ואחראי לא הייתי אומר על הקפטן... בזמן האחרון יש לו נטיה לקחת סיבובים עיוורים כמו ילד בן 21
    אכן רוכב כאילו הקורונה רודפת אחריו

    Sent from my Redmi Note 9 Pro using Tapatalk

    מצאתי על מה לקטר הוינקר של ימאהה נושר!!!
    SIC TRANSIT GLORIA MUNDI

  15. #30
    Senior Member הסמל האישי של KKatkov
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    3,689
    ציטוט נכתב במקור על ידי AsafA צפיה בהודעה
    שקול ואחראי לא הייתי אומר על הקפטן... בזמן האחרון יש לו נטיה לקחת סיבובים עיוורים כמו ילד בן 21
    אולי קיבל עודף בטחון מה-ABS והטראקשן?
    Ducati Multistrada 1100
    Alfa Guiletta 1.4 Manual

אשכולות דומים

  1. בנדיט 1200 מיוחד!
    על ידי זוהר בפורום פורום מכירה
    תגובות: 0
    הודעה אחרונה: 17-12-2018, 18:34
  2. בנדיט 1200 למכירה
    על ידי Lioresi בפורום פורום מכירה
    תגובות: 16
    הודעה אחרונה: 11-08-2016, 11:46
  3. בנדיט 1200 שנת 2001
    על ידי Lioresi בפורום פורום מכירה
    תגובות: 2
    הודעה אחרונה: 12-07-2016, 12:26
  4. למכירה בנדיט 1200
    על ידי lupo4 בפורום פורום מכירה
    תגובות: 3
    הודעה אחרונה: 17-11-2015, 01:46
  5. בנדיט 1200 לחלקים, מציאה!
    על ידי KKatkov בפורום אוף טופיק
    תגובות: 2
    הודעה אחרונה: 21-07-2015, 19:50

הרשאות פרסום

  • אין באפשרותך לפרסם אשכולות חדשים
  • אין באפשרותך לפרסם תגובות
  • אין באפשרותך לצרף קבצים
  • אין באפשרותך לערוך את הודעותיך
  •  
Single Sign On provided by vBSSO