
נכתב במקור על ידי
lygav
לא בטוח שאתה מבין מה זאת המילה הזאת שאתה משתמש בה - קונספירציה. מדובר במזימה שנרקמת בחשאי, בין היתר למשל כדי להתעשר שלא בצדק. נגיד שחיתות - זה סוג אחד של קונספירציה. אתה רוצה לומר שאתה לא מאמין בקונספירציות? אז מה אתה *לא מאמין* שיש שחיתות?
הבעיה שקל לאנשים להאמין בשחיתות קטנה ופשוטה (וסטים זוהרים), אבל קשה להאמין בשחיתות מורכבת בקנה מידה גדול.
אכן המשפט האלמותי ש Truth is stranger than fiction תמיד מסתבר כמדויק.
אבל מה אני מתפלפל פה. בסוף המבחן העיקרי לקונספירציה זה שהיא נרקמת בחשאי. אולם דווקא במקרה הזה, כמו שהרבה פעמים קורה, הכל חשוף והמתכננים אפילו כתבו ספרים על כך, יש להם כנס שבו האג’נדה פתוחה, ומפרסמים על התכניות שלהם בלוגים.
אז בשביל הפאן וכמו שאומרים אם כבר אנחנו כאן, הנה דוגמא אחת לאיך ה״חזון״ יכול להתבצע. אתה לא תקרא כנראה כי אתה כבר יודע הכל, אבל זה לא משנה...
כמובן שלאף אחד אין כדור בדולח שמראה את העתיד, אז שום דבר לא בטוח, אבל הכוונה קיימת והיא ממש לא קונספירטיבית :-)
https://www.weforum.org/agenda/2016/...d-change-2030/
Sent from my iPhone using Tapatalk
אני דווקא קראתי את דוגמת החזון שהבאת. המסקנה של כל המאמר המשוער הזה (מה שדי הופך גם את המסקנה להשערה...) מסוכמת יפה כאן:
"All in all, it is a good life. Much better than the path we were on"
לא יודע אם הכותב הינו רוכב דו-גלגלי, הוא לא מתייחס לפן הזה של החיים.
אני לא נביא, אבל את עולם הרכב, ובמיוחד את זה עם הכידון, אני מכיר קצת, גם מאחורי הקלעים. כן, לממשלים ובעלי אינטרסים יש הרבה כוונות.
תמיד היו, ועד שלא נהיה מחוברים למטריקס (תיכף נגיע גם לזה), ככל הנראה גם שיהיו. אבל אם נסתכל קצת בהיסטוריה, כוונות נתקלות לא פעם במציאות, ועם חלוף השנים, הן משתנות. אז יש כוונה להכניס את כולנו לקפסולות אוטונומיות ורק העשירים יסעו באאודי שלהם ויגחכו למראה הצאן המובל ל...חיים נוחים יותר לרוב רובם של התושבים העירוניים? כותב המאמר שהבאת אומר שרוב צרכי החיים שלו חינמיים והוא לא זוכר מה זאת עבודה. חפש לי מישהו שגר בניו יורק או לונדון, וספר לו על עתיד כזה - אני די בטוח שהתגובות שלו יהיו שונות מתושב גוש דן (כי הוא כבר הררררבה שנים לא מחזיק רכב, בטח לא ליום יום).
אם נחזור רגע לעניין מנוע הבעירה הפנימית ו"קונספירציות", אז לא בטוח שלכוונות הרבות שמושמעות מסביב לעולם יש אחיזה במציאות. האנגלים הקדימו את ה"מכירת חשמלי בלבד" שלהם ל-2030 מ-2035...וכל מי שגר שם יסביר לך שזה מהלך פופוליסטי שספק אם יתקיים לפני 2050. יש להם איזה רכבת חשמלית שהתשתית שלה לבד תיקח להם עוד איזה עשור. בהודו כבר יש תקנות זיהום אוויר שהיו צריכות להיכנס ב-2020, ובעיקר "מתעלמים" מהן בשלל דרכים אלגנטיות ודוחים אותן ל"עוד כמה שנים" (תוך כדי מכירת 15-20 מיליון דו גלגליים בשנה, כן). הנה, יש לנו כאן דובר ישירות מגרמניה, וכו' וכו' וכו'.
אז עושים יורו 5, ויורו 6, ויורו תיזאק. שמים גג"ש מפלסטיק למשאבת שמן שיהיה קצת יותר שקט. בעוד כמה שנים, יוציאו איזה מחקר או שניים שההתחממות הגלובלית או שינויי מזג האוויר, בכלל לא קשורים לשריפת דלק. תן כבר לבעלי האינטרסים לסדר את זה. אם מישהו חושב, שחברות כמו VW, שהיו מוכנות לספוג קנסות של 800 מיליון דולר כדי למכור TDI באמריקה, יוותרו כל כך מהר על מנוע הבעירה הפנימית וכל התעשיה הנלווית אליו, או שחברות האנרגיה והפטרוליום יוותרו על חלקם בעוגה (כל עוד יש מצרכים להכנת העוגה...ויש, כנראה שיש), או שהונדה יוותרו על 10 מיליון קטנועים בשנה עם כל הטיפולים שלהם...זו תמימות. זה ייקח הרבה יותר מעשור, ועד שזה יגיע...איך אמר לי איזה חובב טכנולוגיה מושבע : "אתה בכלל תרכב על האופנוע שלך בעולם וירטואלי, מחובר לאיזו תוכנה, בזמן שאתה שוכב על הספה"