ציטוט נכתב במקור על ידי decktor צפיה בהודעה
הבעייה היא זמן הטעינה והזמינות של הטעינה.
לשימוש יומיומי דווקא זמינות הטעינה גבוהה יותר משל בנזין
זמן טעינה זה רק *אחד* מהבעיות. איכשהו אנשים שוכחים שחשמל ממש לא גדל על עצים. נכון להיום אין כל דרך לתמוך בהמרה של אפילו 1/10 מרכבים קיימים. ולמה? מאיזה מקור חשמל יבוא? אם התשובה היא ״שריפת גז״, אז יותר פשוט לשים אותו גז ישר ברכב.

ציטוט נכתב במקור על ידי decktor צפיה בהודעה
לשימוש יומיומי דווקא זמינות הטעינה גבוהה יותר משל בנזין, הרי לכולנו יש שקע חשמלי בבית ורוב
לא כולם גרים בבית קרקע. לא רק שרוב של חניות רחוב חסרות שקע, תשתית חשמל של שכונות מגורים לא תסבול דבר כזה. לשדרג תשתית חשמל זה פרויקט לאומי לעשור. קצת פרופורציות לילדי סלולרי-דור-משהו.

ציטוט נכתב במקור על ידי decktor צפיה בהודעה
האנשים לא עושים מעל 200 ק"מ ביום.
הבעיה היא בטיולים.
המון רכבים עושים יותר מ-200. מוניות, שוטרים, פקחים, טכנאים, שליחים וכו.
ושאר האנשים לא עושים 200 אבל גם לא מתדלקים אחרי כל נסיעה וגם לא כל יום.


Sent from my iPhone using Tapatalk