ציטוט נכתב במקור על ידי lygav צפיה בהודעה
זה בדיוק מה שאנשים לא מבינים, כי מסתירים מהם. לא יהיה כאן החלפה 1:1 של רכב בנזין המשפחתי לרכב חשמלי, זאת לעולם לא הייתה התכנית.
ולכן הדיבור על מה יותר מזהם, חישוב של כמה חשמל נצטרך בשעת שיא, או ההערות המתחכמות לגבי האם זה משנה שהזיהום יעבור לתחנות הכח כל זה לא רלוונטי.
המטרה היא שיהיה הרבה הרבה הרבה פחות מכוניות נקודה. כמו שרק העשירים יכלו לטוס בקורונה במטוסים פרטיים וכל השאר ישבו בבית, ככה גם יהיה עם הרכב.
העשירים יוכלו להרשות לעצמם רכב יקר (תחשבו שכל מכונית תעלה כמו טסלה), ומיסוי של נסיעות פר-קילומטר, והעניים (שלא באמת עניים פשוט אנשים רגילים של היום) יצטרכו להידחק אל התחבורה הציבורית.
לא בכדי VW מייעדים דווקא את אודי כחטיבת רכב חשמלי, כי אודי היא יוקרתית ולא עממית כבר עכשיו.
מסכים, לשם זה הולך, העמידים ימשיכו בשלהם והמעמד הנמוך יותר הידחף לאוטובוס אוטונומי שרק יחסוך כסף לחברה שמפעילה אותו לא בעלות הנסיעה לאזרח.
שים לב שכל העניין הירוק תפס רק במדינות עשירות שיכולות להרשות לעצמם וגם שם זה בסוף מסתכם בהצגה.
אני מאמין שבאיזה שלב זה יכול לצאת משליטה ושהציבור יבין על הסיבוב שעשו עליו