ציטוט נכתב במקור על ידי ziki צפיה בהודעה
כשכולנו נעבור לחשמלי אתם יכולים לראות את הפיקים המשוגעים לצריכה של חשמל אני לא חושב שאנחנו ערוכים לזה בכלל.
ירון מעלה כתב שתוך 10 דקות יש טעינה מלאה. כמה חשמל זה צורך? אני וכל המדינה צריכים להטעין את הרכב שלנו כשאנחנו מגיעים ליעד שלנו.
אתם באמת חושבים שחברת החשמל תוכל לעמוד בהספקים הנדרשים? נוספו 250,000(כמות הרכבים החדשים בשנה) משתמשים חדשים שרוצים טעינה מלאה" סופרצארג" ב 9 בבוקר.
חברת בטרפלייס לא התעניינה בכלל במכירת מכוניות חשמליות (הם אפילו היו מוכנים לממן חלק מעלות הרכב) המודל העיסקי שלהם היה ניהול מערך ההטענה...
בטר פלייס הייתה חברה להקמת תשתית תפעולית לטעינת מכוניות חשמליות ומתן שירותי דרך בפרישה רחבה.
https://he.wikipedia.org/wiki/%D7%91...99%D7%99%D7%A1
סופרצאגר מיועד רק לנסיעות ארוכות, ביום יום גם אסלה ממליצה להשתמש במטען ביתי.
ואז הטעינה המומלצת היא עד 85% קיבולת. לצורך שמירה על הסוללה.
גם בקליפורניה , שיש שם פריסה טובה של עמדות וכמות גדולה של רכבי טבלה בכבישים, בימים של חופשות שבהם כולם נוסעים (יום העצמאות למשל) ישנם תורים לעמדות הסופרצארגר.
בנוסף זאת לא טעינה מלאה ב10 דקות אלא ל80% סוללה. עד כמה שאני זוכר , וזה מספיק לך להגיע לפחות לעמדה הבאה או הביתה.

Sent from my Nokia