ציטוט נכתב במקור על ידי Dresdner צפיה בהודעה
קצת תמוהה כי כל קונצרן VW משתמש באותם מנעים ככה שעל איזה פיתוח הם מדברים?
הקונצרן עצמו לא יצא בהודעה כזאת לכן נראה שהם מיעדים את האודי לחתיבת הרכב החשמלי ובמקרה הכי גרוע אפשר להסב אותם חזרה כי ביננו האודי זה עוד רכב של VW עם סמל טבעות מקדימה.

החדשות הרעות בזה זה שקונצרן VW הוא חלק מהפוליטיקה הגרמנית וזה אומר שהם מרגישים שאיסור מכירת רכב בנזין או דיזל עומד להגיע.

רק לידע כללי לפי כתבות של יודעי דבר הרווח הנקי במכירת רכב חשמלי נמוך יותר מאלו של בעירה, היצרנים נאנסים ע״י ממשלות לפתח אותם והכל עובד כרגע על סובסידיות ממשלתיות אבל זה יגמר ויחסית מהר ואז גם יגיע המיסוי על חשמל לרכב או פר קילומטר מה שיהפוך את הרכב החשמלי לפחות נגיש להרבה אנשים.

זה בדיוק מה שאנשים לא מבינים, כי מסתירים מהם. לא יהיה כאן החלפה 1:1 של רכב בנזין המשפחתי לרכב חשמלי, זאת לעולם לא הייתה התכנית.
ולכן הדיבור על מה יותר מזהם, חישוב של כמה חשמל נצטרך בשעת שיא, או ההערות המתחכמות לגבי האם זה משנה שהזיהום יעבור לתחנות הכח כל זה לא רלוונטי.
המטרה היא שיהיה הרבה הרבה הרבה פחות מכוניות נקודה. כמו שרק העשירים יכלו לטוס בקורונה במטוסים פרטיים וכל השאר ישבו בבית, ככה גם יהיה עם הרכב.
העשירים יוכלו להרשות לעצמם רכב יקר (תחשבו שכל מכונית תעלה כמו טסלה), ומיסוי של נסיעות פר-קילומטר, והעניים (שלא באמת עניים פשוט אנשים רגילים של היום) יצטרכו להידחק אל התחבורה הציבורית.
לא בכדי VW מייעדים דווקא את אודי כחטיבת רכב חשמלי, כי אודי היא יוקרתית ולא עממית כבר עכשיו.