עמוד 1 מתוך 4 123 ... אחרוןאחרון
תוצאות 1 עד 15 מ 52

אשכול: אפריליה רושמת פטנט לתלת גלגלי

צפייה משולבת

  1. #1
    Senior Member הסמל האישי של Dresdner
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    גרמניה
    הודעות
    4,887

    אפריליה רושמת פטנט לתלת גלגלי

    לאור הכישלון במכירות של הניקן שלדעתי אופנוע מעולה לא מובן למה יצרן אחר ירצה גם כזה בצי האופנועים שלו, בעולם הקטנועים נראה שזה תפס אבל לא כאופנוע.
    הפטנט נרשם במה שנראה כמו אפריליה מאנה (אוטומט) עם 2 גלגלים מקדימה.
    Aprilia-Patentzeichnungen-Dreirad-169Gallery-219b57d8-1728100.jpg

    Aprilia-Patentzeichnungen-Dreirad-169Gallery-3966f67a-1728098.jpg

    Aprilia-Patentzeichnungen-Dreirad-169Gallery-a712b105-1728099.jpg

  2. #2
    Senior Member הסמל האישי של השושנים
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    5,084
    העיקרון פשוט:
    קטנועים נמכרים ככלים לשימוש נוחות ולא להנאה (מצטער ממי שנפגע אבל הרוב זה להגיע ביעילות ולא כלי פאן)
    חברות קונות הרבה כאלה בכדי להגן על הרוכבים מעצמם בגלל "מקדם הבטיחות" גם כאלה שחוששים מרכיבה על
    דו"ג מצטרפים לחגיגה (המיותרת לדעתי)

    אופנוען שרוצה אופנוע מסתכל למירוצים לשטח לא רוצה תוספת תדמית זקנה וחששנית, תדמית האופנוען רחוקה מכלים
    שמשדרים בטחון שקט וגלגל רזרבי.

    וחוץ מזה הוא מכוער לאללה

    פעם, האופנועים היו מברזל והרוכבים מפלדה!

  3. #3
    Senior Member הסמל האישי של Dresdner
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    גרמניה
    הודעות
    4,887
    ציטוט נכתב במקור על ידי השושנים צפיה בהודעה
    העיקרון פשוט:
    קטנועים נמכרים ככלים לשימוש נוחות ולא להנאה (מצטער ממי שנפגע אבל הרוב זה להגיע ביעילות ולא כלי פאן)
    חברות קונות הרבה כאלה בכדי להגן על הרוכבים מעצמם בגלל "מקדם הבטיחות" גם כאלה שחוששים מרכיבה על
    דו"ג מצטרפים לחגיגה (המיותרת לדעתי)

    אופנוען שרוצה אופנוע מסתכל למירוצים לשטח לא רוצה תוספת תדמית זקנה וחששנית, תדמית האופנוען רחוקה מכלים
    שמשדרים בטחון שקט וגלגל רזרבי.

    וחוץ מזה הוא מכוער לאללה

    רכבתי על הניקן וזה כלי פאן ללא ספק, הגלגל השלישי מאפשר לך לדחוף חזק יותר ממה שאתה רגיל וזה תענוג גדול.
    לגבי מראה אני חושב שהוא נראה טוב ומיוחד.

  4. #4
    Senior Member הסמל האישי של השושנים
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    5,084
    ציטוט נכתב במקור על ידי Dresdner צפיה בהודעה
    רכבתי על הניקן וזה כלי פאן ללא ספק, הגלגל השלישי מאפשר לך לדחוף חזק יותר ממה שאתה רגיל וזה תענוג גדול.
    לגבי מראה אני חושב שהוא נראה טוב ומיוחד.
    מי דוחק את הכלי בפניות?

    רוכבים ספורטיביים במקור, הם לא מחפשים 3 גלגלים גם במחיר של עוד כמה מעלות/מאיות שנייה בפנייה. פספוס

    רוכבי שטח, זה פחות מעניין אותם ויש תוספת משקל. פספוס

    רוכבי אדוונצ'ר בחרו בשתי ידיים וארנק מלא את המועדף שלהם ואם הם רוכבים גם בשטח ראה סעיף קודם.

    רוכבים מתחילים מתלהבים מאופנוע לא מ....אין לי מושג איך להגדיר אותו. פספוס

    תיור?....מסתבר שזה לא תפס. פספוס

    זקנים בעלי בעיה בשיווי משקל פחדנים?...בדרך כלל לא מחפשים אופנועים אבל אולי שוק קטן. פספוס

    אז אם הכוונה הייתה לסוג של רכב עם ביצועים מעולים ככלי פאן יש דוגמאות אחרות טובות בהרבה יותר,

    טריילים בנויים אחרת ולמטרה אחרת לגמרי, אז גם כאן פספוס.

    בעלי טרקטורונים רכבים חקלאיים...יש יתרון ל-4 גלגלים והנעה כפולה-פספוס

    אה כן הוא גם מכוער לאללה....
    פעם, האופנועים היו מברזל והרוכבים מפלדה!

  5. #5
    Senior Member הסמל האישי של Dresdner
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    גרמניה
    הודעות
    4,887
    ציטוט נכתב במקור על ידי השושנים צפיה בהודעה
    מי דוחק את הכלי בפניות?

    רוכבים ספורטיביים במקור, הם לא מחפשים 3 גלגלים גם במחיר של עוד כמה מעלות/מאיות שנייה בפנייה. פספוס

    רוכבי שטח, זה פחות מעניין אותם ויש תוספת משקל. פספוס

    רוכבי אדוונצ'ר בחרו בשתי ידיים וארנק מלא את המועדף שלהם ואם הם רוכבים גם בשטח ראה סעיף קודם.

    רוכבים מתחילים מתלהבים מאופנוע לא מ....אין לי מושג איך להגדיר אותו. פספוס

    תיור?....מסתבר שזה לא תפס. פספוס

    זקנים בעלי בעיה בשיווי משקל פחדנים?...בדרך כלל לא מחפשים אופנועים אבל אולי שוק קטן. פספוס

    אז אם הכוונה הייתה לסוג של רכב עם ביצועים מעולים ככלי פאן יש דוגמאות אחרות טובות בהרבה יותר,

    טריילים בנויים אחרת ולמטרה אחרת לגמרי, אז גם כאן פספוס.

    בעלי טרקטורונים רכבים חקלאיים...יש יתרון ל-4 גלגלים והנעה כפולה-פספוס

    אה כן הוא גם מכוער לאללה....
    אתה מנסה להראות שכביכול אין הגיון בכלי אבל יש לו הרבה הגיון וגם קהל יעד גדול מעוד הבעיה היא השמרנות של הרוכבים, לא רוצים לשמוע על חשמלי אוטומט או תלת.

    קהל היעד של הניקן הוא רוכבי האדוונצ'ר באירופה שמטיילים לרוב בכביש ביבש וברטוב, הם אלו שגם דוחפים את הכלים על הצד (אני בטוח שראית את זה באלפים) וכמה מהם ממש לוקחים את זה לאקסטרים והסיבה שהם לא על סופרספורט היא אחת, זה לא נוח להם, כנראה היה להם אופנוע סופרספורט אבל הם גדלו מאז ועדיין רוצים אופנוע עם יכולות דינמיות גבוהות ובטיחות בכל מזג אוויר.
    לניקן יש 80 אחוז יותר אחיזה מקדימה, תחשוב על זה לרגע, 80 אחוז!!

  6. #6
    Senior Member הסמל האישי של mudale222
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    JLM
    הודעות
    2,840
    ציטוט נכתב במקור על ידי Dresdner צפיה בהודעה
    אתה מנסה להראות שכביכול אין הגיון בכלי אבל יש לו הרבה הגיון וגם קהל יעד גדול מעוד הבעיה היא השמרנות של הרוכבים, לא רוצים לשמוע על חשמלי אוטומט או תלת.

    קהל היעד של הניקן הוא רוכבי האדוונצ'ר באירופה שמטיילים לרוב בכביש ביבש וברטוב, הם אלו שגם דוחפים את הכלים על הצד (אני בטוח שראית את זה באלפים) וכמה מהם ממש לוקחים את זה לאקסטרים והסיבה שהם לא על סופרספורט היא אחת, זה לא נוח להם, כנראה היה להם אופנוע סופרספורט אבל הם גדלו מאז ועדיין רוצים אופנוע עם יכולות דינמיות גבוהות ובטיחות בכל מזג אוויר.
    לניקן יש 80 אחוז יותר אחיזה מקדימה, תחשוב על זה לרגע, 80 אחוז!!
    80% מתוך מה בדיוק? יש לו יותר מ100% אחיזה?

  7. #7
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    Aug 2015
    הודעות
    1,608
    כמו כל דבר, לוקח זמן עד שמוצר חדש תופס.
    לראייה גם בעולם הקטנועים לקח זמן עד שתלת גלגלי הפך לנורמה והיום יש מבחר רחב מאוד של כלים.
    לדעתי, אופנוע תלת גלגלי יכול לתפוס חזק בציי רכב (למשל משטרה או סיירים) ופחות לקהל הרחב.

  8. #8
    Senior Member הסמל האישי של Dresdner
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    גרמניה
    הודעות
    4,887
    ציטוט נכתב במקור על ידי matanbar26 צפיה בהודעה
    כמו כל דבר, לוקח זמן עד שמוצר חדש תופס.
    לראייה גם בעולם הקטנועים לקח זמן עד שתלת גלגלי הפך לנורמה והיום יש מבחר רחב מאוד של כלים.
    לדעתי, אופנוע תלת גלגלי יכול לתפוס חזק בציי רכב (למשל משטרה או סיירים) ופחות לקהל הרחב.
    הניקן נמכר באירופה מ2018 וכרגע נראה שהוא במכירת חיסול ועדיין הדילרים לא מצליחים למכור אותו כחדש או משומש, גם ב40 אחוז הנחה.
    הקהל של הקטנועים ברובו לא אופנוען ושם זה פסיכולוגיה אחת.

  9. #9
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    1,608
    מי הבן אדם שהסתכל על האפריליה מאנה ואמר לעצמו ״הממ... חסר לזה עוד גלגל״?
    זה נראה כמו נסיון התאבדות כלכלי של החברה.

  10. #10
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    May 2016
    הודעות
    1,363
    סתם זורק רעיון - אופנוע עם מנוע חזק נוסח הניקן, יכולת לאיזון עצמי במהלך עצירה ברמזור נוסח ה-MP3, עם גיר DCT בנוסח ה-750/אפריקה של הונדה.

    יכול להיות חתיכת להיט בקרב משטרות/סיירים/רוכבים מבוגרים שעוד רוצים לרכב על כלי חזק/רוכבים עם מוגבלות כזו או אחרת.

  11. #11
    Senior Member הסמל האישי של Dresdner
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    גרמניה
    הודעות
    4,887
    ציטוט נכתב במקור על ידי TundraOG צפיה בהודעה
    סתם זורק רעיון - אופנוע עם מנוע חזק נוסח הניקן, יכולת לאיזון עצמי במהלך עצירה ברמזור נוסח ה-MP3, עם גיר DCT בנוסח ה-750/אפריקה של הונדה.

    יכול להיות חתיכת להיט בקרב משטרות/סיירים/רוכבים מבוגרים שעוד רוצים לרכב על כלי חזק/רוכבים עם מוגבלות כזו או אחרת.
    הבעיה היא שנכים ואירגונים זה לא מספיק כדי להצדיק יצור, זה שוק קטן מידי שיש בו תחרות ופוליטיקה, אל תחשוב לרגע שמשטרת ישראל קונה אופנועים לפי מה שהכי טוב

  12. #12
    Senior Member הסמל האישי של השושנים
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    5,084
    מישהו כבר אמר שהוא מכוער לאללה?
    פעם, האופנועים היו מברזל והרוכבים מפלדה!

  13. #13
    Senior Member הסמל האישי של AsafA
    תאריך הצטרפות
    Apr 2017
    מיקום
    ירושלים
    הודעות
    1,046
    ציטוט נכתב במקור על ידי Dresdner צפיה בהודעה
    לפני שמישהוא קופץ ואומר למה בסופרבייק או מוטו ג'יפי לא משתמשים בגלגל נוסף, הסיבה היא משקל והגבלת זווית ההשכבה, הניקן יכול להגיע ל45 מעלות שזה נתון מכובד לכביש אבל גרוע לתחרויות.
    השאלה הגדולה היא מה קורה כשאתה מגיע ל-45
    מעלות - האם הוא נשאר לעמוד או שגם הוא יכנע ויגמור מרוח על הכביש.

  14. #14
    Senior Member הסמל האישי של Dresdner
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    גרמניה
    הודעות
    4,887
    ציטוט נכתב במקור על ידי AsafA צפיה בהודעה
    השאלה הגדולה היא מה קורה כשאתה מגיע ל-45
    מעלות - האם הוא נשאר לעמוד או שגם הוא יכנע ויגמור מרוח על הכביש.
    כנראה הגלגל החיצוני לפניה יתחיל לרחף באויר , אני מניח שאם הגעת לסוף שלה תצטרך לפצות ע"י הוצאת הגוף לכיוון הפניה, בכל מקרה גם שגררתי רגליות לא הורגש שהמערכת הגיע לסופה ויותר דאגתי שרגלית האמצע לא תגיעה לכביש.

  15. #15
    Senior Member הסמל האישי של השושנים
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    5,084
    ובנתיים בעולם האמיתי https://www.facebook.com/metalrestor...7667046298703/
    פעם, האופנועים היו מברזל והרוכבים מפלדה!

אשכולות דומים

  1. למה משמש האפון בקסדה?
    על ידי forcty בפורום כללי
    תגובות: 5
    הודעה אחרונה: 16-07-2019, 20:21
  2. תגובות: 21
    הודעה אחרונה: 15-02-2018, 07:43
  3. הטבת מס הקנייה לתלת-גלגליים הצטמצמה
    על ידי אביעד אברהמי בפורום כללי
    תגובות: 0
    הודעה אחרונה: 01-08-2017, 07:15
  4. מה עדיף - דו-גלגלי או תלת-גלגלי?
    על ידי אביעד אברהמי בפורום כללי
    תגובות: 15
    הודעה אחרונה: 09-01-2017, 08:04
  5. מחפש פנס קידמי bkr "עיני חתול" ל yamaha tmax 2009
    על ידי eyp1984 בפורום פורום ציוד
    תגובות: 0
    הודעה אחרונה: 04-11-2016, 16:23

הרשאות פרסום

  • אין באפשרותך לפרסם אשכולות חדשים
  • אין באפשרותך לפרסם תגובות
  • אין באפשרותך לצרף קבצים
  • אין באפשרותך לערוך את הודעותיך
  •  
Single Sign On provided by vBSSO