בורג ריקון לא עומד בעומס אז היצרן לא יבזבז כסף בלייצר מחומר חזק.
יצור המוני צריך להיות חסכוני כמה שאפשר - זה פקק.
אתה מחפש את הבעיה במקום הלא נכון..
בורג ריקון לא עומד בעומס אז היצרן לא יבזבז כסף בלייצר מחומר חזק.
יצור המוני צריך להיות חסכוני כמה שאפשר - זה פקק.
אתה מחפש את הבעיה במקום הלא נכון..
מאיפה אתה בארץ? אולי מישהו יכול לסייע לך
ראיתי את הבורג שמת תמונה.
עדיין לא ראיתי ברגים שעשויים משעווה.
יכול להיות שמי שמטפל לך בקטנוע התבלבל בינו לבין האום של הבית משקולות.
וגם לא הבנתי למה אתה רוצה שמישהו יבוא אליך הקטנוע שלך נוסע.
תגיד תודה אם מישהו יהיה מוכן שתגיע אליו הבורג הזה ייסגר חזרה ותוכל להשתמש בקטנוע
פירקת את הבורג? גם אם כן וגם אם לא עשה טובה ובבקשה קח מגנט ובדוק אם הוא מגנטי או לא, אם כן - הוא מברזל\פלדה אם לא - חומר אחר.
קח בחשבון שחלק מהעצות פה הן מנסיון במטרה לחסוך לך כאב ראש אח"כ כי ניכר שחסר לך נסיון בנושא ועלולות להיגרם טעויות, מצד שני אתה מקבל פה שיעור חשוב שאם תפנים אותו תוכל להתמקצע יותר. רק תזכורת לעצמך:
קודם כל אין צורך לרגוז, מנסים לעזור לך.
שנית, זאת לא "מתכת מוזרה". לעתים היצרן עושה פקק ממתכת רכה כדי שהיא תיהרס ולא הברגת האלומיניום בבלוק. וגם פקקי פלסטיק קיימים פה ושם וצריך להיות איתם סופר רגישים ומדוייקים.
השיעור (החשוב) שנלמד כאן הוא שבאופנוע קריטי לעבוד עם כלים מתאימים (ולא. סט בוקסות מהום סנטר, או עליאקספרס זה לא כלים מתאימים), ועם המון רגש (ומפתח מומנט בסגירה). וזה לא נכתב דווקא אליך, אלא למי שייכנס לקרוא בהמשך.
כמות הברגים וההברגות הטחונים שקיבלתי בירושה באופנועים שלי לאורך השנים היא אסטרונומית לעומת כלי רכב אחרים, כי הכל יותר עדין (וכדי להיות הוגן, גם אני טחנתי כמה וכמה לאורך השנים. חלק בגלל חוסר נסיון, וחלק בגל תיקונים בשטח, בהם עובדים עם מה שיש).