וינקרים, צופר, מראות, ידיות שלמות, צמיגים תקינים ובמידה שברשיון, לוחית זיהוי תקנית שמותקנת על מחרשה תקנית עם תאורת מספר, אורות עובדים, מושב שלם ללא קרעים, משתיק לאגזוז ... וזהו בגדול.
קיצור, שיהיה חוקי ותקין.
לעיתים זול ונוח יותר לגשת למוסך שירכיב לך הכל ויעביר לך טסט. אחרי זה הם מפרקים העל מחדש. הרי אתה עחוק מלהיות היחיד שכל הרשימה לעיל נמצאת (ועובדת) על האופנוע שטח שלו.
אם אני מבין נכון אתה ירושלמי. תברר אצל "רמזור". לגבי עלות אני לא יודע להגיד.