במקרה הנ"ל יש מצב שהמצבר התרוקן עקב נסיונות הנעה מרובים ללא נסיעה ארוכה שתטעין את המצבר חזרה, אם זה המצב - תטעין אותו טעינה מלאה או צא לרכיבה ארוכה ואח"כ בדוק את מתח המצבר.
יש קטנועים בשנתונים מסויימים שלא מגיעים ל 14+ אלא דווקא יושבים על 13.7+ - לא יודע אם ככה גם הכלי שלך, בדוק מול ספר הרכב.

בנימה אישית:
אלכס, משרשורי העבר שלך מסתמן שאתה "חדש" בתחום וללא ניסיון, הכול טוב ויפה אבל הגיע הזמן ש"תעלה" רמה קצת:

תתחיל בבקשה להתרגל לציין את דגם הכלי ושנת הכלי - יש הבדלים בין השנים בדגמים מסויימים. זה יעזור לנו לעזור לך ויעזור גם לאחרים שמחפשים מידע על הכלי בעתיד.

תעבוד עם\מול ספר הרכב - כל\רוב הנתונים שם: מומנטי סגירה, מתח טעינה, בדיקות חיישנים, קודי תקלות, החלפות נוזל, שיפוץ בולמים וכו'. מסתבך עם משהו? - אנחנו פה.

אם אתה מתכנן להמשיך ולהתמודד עם דברים מסויימים תשתדל להיות עם חבר או מישהו שמבין יותר ממך ושיכול להשגיח כדי שלא תעשה טעויות גדולות מדי. תזכורת:
ציטוט נכתב במקור על ידי Alex159 צפיה בהודעה
כוס אחתוק איזה באלגן יותר לא נוגע בקטנוע זה נראה קל אבל כל טעות קטנה עושה נזק יקר יאללה איזה באסה. שמן ופילטרים אני עושע לבד חשבתי זה גם קל אבל מסתבר שלא
יחד עם זאת קח בחשבון שטעויות עושים וטעויות ייקרו וכל עוד תלמד מהן ותחכים הן אחלה בית ספר ושבסה"כ הכול כמעט אפשר לתקן וזה רק עיניין של מחיר.