במקרה הנ"ל יש מצב שהמצבר התרוקן עקב נסיונות הנעה מרובים ללא נסיעה ארוכה שתטעין את המצבר חזרה, אם זה המצב - תטעין אותו טעינה מלאה או צא לרכיבה ארוכה ואח"כ בדוק את מתח המצבר.
יש קטנועים בשנתונים מסויימים שלא מגיעים ל 14+ אלא דווקא יושבים על 13.7+ - לא יודע אם ככה גם הכלי שלך, בדוק מול ספר הרכב.
בנימה אישית:
אלכס, משרשורי העבר שלך מסתמן שאתה "חדש" בתחום וללא ניסיון, הכול טוב ויפה אבל הגיע הזמן ש"תעלה" רמה קצת:
תתחיל בבקשה להתרגל לציין את דגם הכלי ושנת הכלי - יש הבדלים בין השנים בדגמים מסויימים. זה יעזור לנו לעזור לך ויעזור גם לאחרים שמחפשים מידע על הכלי בעתיד.
תעבוד עם\מול ספר הרכב - כל\רוב הנתונים שם: מומנטי סגירה, מתח טעינה, בדיקות חיישנים, קודי תקלות, החלפות נוזל, שיפוץ בולמים וכו'. מסתבך עם משהו? - אנחנו פה.
אם אתה מתכנן להמשיך ולהתמודד עם דברים מסויימים תשתדל להיות עם חבר או מישהו שמבין יותר ממך ושיכול להשגיח כדי שלא תעשה טעויות גדולות מדי. תזכורת:
יחד עם זאת קח בחשבון שטעויות עושים וטעויות ייקרו וכל עוד תלמד מהן ותחכים הן אחלה בית ספר ושבסה"כ הכול כמעט אפשר לתקן וזה רק עיניין של מחיר.