בן כמה הקטנוע וכמה הקילומטרז. איזה טיפולים עשו ואיזה דילגו?
כיוון שסתומים ?
מציע שתפתח את הקרבורטור עד הסוף ותנקה את המחטים
Sent from my iPhone using Tapatalk
שלום.
יש לי קטנוע 125 קימקו שמתקשה כבר תקופה ארוכה לסחוב ולאחרונה מתקשה גם להניע. אני מנסה לשלול את כל האופציות ולמצוא את הבעיה.
התופעה השנויה היא שהקטנוע לא עולה יותר מ 6000 סלד במישור, כיאלו שאני לא מסובב את ידית הגז עד הסוף. העניין הזה קרה בבוקר אחד ומאז הקטנוע יותר איטי. בבוקר קר הוא קצת איטי יותר מהמשך היום.
עוד תופעה ששמתי לב היא שהקטנוע לא מניע אחרי חניה בחניון סגור, גם אם זה חצי שעה חניה. לאחר מכן מניע חנוק אחרי שעה באוויר יום.
מה ניסיתי:
1. לפתוח ויריאטור: הכל נראה חדש ומושלם חלקים בני 4000 ק"מ רפידות קלאץ מצויינות.
2. לבדוק פילטר אוויר: מצויין, גם ניקיתי את התיבה
3. לנקות משאבת דלק בלחץ אוויר פלוס צינורות
4. פתחתי קרבורטור עד הדיאפרגמה והיא שלמה, ניקיתי גם קצת את פנים הקרבורטור בלי לפרק. לא הגעתי עמוק. קצת ניסיתי לכוון אותו אך זה לא מוסיף כלום.
5. אני פותח הרבה את השרבול שיורד מתיבת הפילטר ואין בו כלום.
6. לתדלק במגוון תחנות.
7. בדיקות כלליות: ברקסים, צמיגים וכו'
מה לא ניסיתי:
1. בדיקת קומפרסיה: המנוע לא מזיע משום מקום.
2. להחליף פלג: הפלג לא יותר מ 8000 אלף ואני לא חושד בו בגלל שהקטנוע משדר בעיות של אי אספקת דלק תקינה.
תודה רבה לעוזרים.
בן כמה הקטנוע וכמה הקילומטרז. איזה טיפולים עשו ואיזה דילגו?
כיוון שסתומים ?
מציע שתפתח את הקרבורטור עד הסוף ותנקה את המחטים
Sent from my iPhone using Tapatalk
נכון, לא צייניתי את הדגם מתוך מחשבה שאף אחד לא מכיר אותו.
kymco vivio 125 בן 10.5 עם 45000 ק''מ
לקטנוע אין מים, הוא מאבד שמן כבר זמן ארוך בהדרגתיות לא גובהה במיוחד (כוס פלסטיק ל 1000 ק''מ)
טיפולים בוצאו בזמן אך מעולם לא נגעו במנוע או בקרבורטור.
פתחתי את הדיאפרגמה ובפנים יש בורג לבן פיליפס ואותו לא פתחתי עדיין. יכול להיות ששם נמצא המחט שצריך לנקות? אם כן אני אנסה.
יש עוד אופציות סבירות לתופעה?
בצד השני של הקרבורטור נמצאים המחטים
Sent from my iPhone using Tapatalk
למה לא ריססת את המחט?
וכן אתה חייב להחליף תחפש...
Sent from my iPhone using Tapatalk
מתקשה להניע לא קשור לדיאפרגמה.
צריך למדוד קומפרסיה אולי לכוון שסתומים.
קרבורטור מלוכלך \ שחוק \ מציף.
כמו שהמחט שראית יכולה להיות שחוקה.
המחט לא מתלכלכת אין מה לנקות באזור הזה.
עם הגומיה תמתין כרגע זה לא הכיוון.
הקטנוע מריח מדלק?
הקטנוע שלי זה kymco vivio ואני לא מוצא בשום דרך מספיק מידע עליו באינטרנט.
Tribalmistyc2: לא הסברתי את עצמי טוב בנושא ההנעה. הקטנוע מתקשה להניע אחרי כמה ימים וגם אז הוא מניע בסוף. מה שיותר מטריד אותי שהקטנוע לא מניע בתוך חניון סגור (חניון רחב של בניין לצורך העניין) והסל"ד לא מטפס גבוה כיאלו אני לא מסובב מספיק את ידית הגז.
הקטנוע לא מריח מדלק.
אני פחות חושד במנוע בגלל העניין של החניון, זה מצביע לי שמשהו לא תקין ב- אוויר, קרבורטור או דלק.
https://www.ebay.com/itm/GENUINE-KYM...-/293632801187
ספר פיזי מאיביי
כוס ל 1000? בלי הזעות? זה לא קצת הרבה? 125 סמ"ק + 45K... אני חושד בטבעות בוכנה... נשמע כאילו שקר לו יותר אז הוא מתקשה להניע יותר... או רכיבה מאומצת ושמן דליל מדי... אתה יודע איזה שמן שמים לך( 10-40, 15-50, משהו אחר)? אחרי שהוא חם\אחרי רכיבה הוא מניע יותר בקלות?
לאיזו מהירות סופית אתה מגיע? נתקלתי כבר בכלי 125 (לא אותו דגם כמו שלך) שהמודול הצתה שלו נדפק ובגלל זה הוא לא סחב מעבר לגבול מסויים (80+ קמ"ש) ואחרי החלפה הגיע ל 100+ קמ"ש.
שאלות טובות אני אנסה לענות על כולם.
קשה להגיד כוס ל1000 זו תשובה על רגל אחת. המנוע מזיע רק מפתח מילוי השמן למרות שאני סוגר חזק
שמנים 10\40
הנושא של הנעה בבוקר לא מטריד אותי, רוב הזמן מניע בקלות לעיתים רחוקות מקשה עלי ובסוף מניע.
קשה לקבוע מהירות סופית אני גר בירושלים. בערך 65 קמש במישור לעומת 100 בעבר.
אפשר לשים לב שאני לא טועה במהירות כי יש לי מד סל"ד שלא עובר את ה6000 במישור.
אני מפנה אצבע מאשימה לנושא אחד שמטריד אותי הכי הרבה. הקטנוע לא מניע בתוך חניון. גם אם אני חונה לחצי שעה במקום מאוורר בחניון. בעבודה אני חונה בחוץ וזה מתסכל.
לדעתי דבר קשור בשני ואין להאשים את המנוע בכך.