עמוד 2 מתוך 5 ראשוןראשון 1234 ... אחרוןאחרון
תוצאות 16 עד 30 מ 62

אשכול: קטנוע 125 מתקשה לסחוב, להניע, חנוק.

  1. #16
    Senior Member הסמל האישי של Tilbalisti
    תאריך הצטרפות
    Apr 2017
    הודעות
    727
    יש לך דיאפגרמה קרועה מה השאלה בכלל. תחליף אותה תנקה את המחטים, ותכוון את הבורג אוויר דלק.
    תראה אם אתה יכול להחליף לקרבורטור אחר של מובי תקין ולראות אם מסתדר


    Sent from my iPhone using Tapatalk

  2. #17
    Member
    תאריך הצטרפות
    Sep 2015
    הודעות
    103
    ציטוט נכתב במקור על ידי Tilbalisti צפיה בהודעה
    יש לך דיאפגרמה קרועה מה השאלה בכלל. תחליף אותה תנקה את המחטים, ותכוון את הבורג אוויר דלק.
    תראה אם אתה יכול להחליף לקרבורטור אחר של מובי תקין ולראות אם מסתדר


    Sent from my iPhone using Tapatalk
    נאמר פה שדיאפרגמה קרועה זה לא הכיוון ואין צורך לנקות מחט ובכל זאת ניקיתי. מנסיון לכלי חלקים משלו והוא לא מתערבב עם חלקים אחרים. אתחיל בבדיקה מקיפה איך אפשר לסדר דיאפרגמה קרועה. יכול להיות שקרע כל כך קטן זה סך כל הבעיות שלי.

  3. #18
    Senior Member הסמל האישי של Tilbalisti
    תאריך הצטרפות
    Apr 2017
    הודעות
    727
    בדקת בכל מיני מוסכים אם יש קרבורטור שלם?


    Sent from my iPhone using Tapatalk

  4. #19
    Senior Member הסמל האישי של KKatkov
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    3,689
    ציטוט נכתב במקור על ידי rotemzaken צפיה בהודעה
    נאמר פה שדיאפרגמה קרועה זה לא הכיוון ואין צורך לנקות מחט ובכל זאת ניקיתי. מנסיון לכלי חלקים משלו והוא לא מתערבב עם חלקים אחרים. אתחיל בבדיקה מקיפה איך אפשר לסדר דיאפרגמה קרועה. יכול להיות שקרע כל כך קטן זה סך כל הבעיות שלי.
    קרע (או אפילו סדק) בדיאפרגמה בהחלט יכול לגרום לבעיות סחיבה, אי-עליה בסל"ד וכו'.
    תפקידה של הדיאפרגמה הוא להעלות את המחט הגדולה, שסוגרת את הדיזה הראשית ולאפשר אספקת דלק משמעותית כשהמצערת פתוחה לרווחה.
    הדיאפרגמה גמישה, והיא מעלה את הלחץ עקב הפרשי הלחצים מתחתיה ומעליה. במידה ויש בה סדק, הלחצים מתאזנים והיא לא מצליחה לעלות.
    זה משפיע בעיקר בפתיחה של מעל 1/3-1/2 מהלך של המצערת ו/או בסל"ד בינוני-גבוה, וכנראה שזאת הסיבה העיקרית לבעיית הסחיבה שאתה מתאר. להתנעה, לעומת זאת, זה לא קשור.
    אתן את דעתי לעוד כמה תגובות פה.
    1. אין שום סיבה לחפש קרבורטור שלם מפירוק - סביר להניח שגם בו יהיה לכלוך ובלאים דומים לאלה שיש בקרבורטור שלך. קרבורטור זה חלק שמשפצים (החלפה של הדיאפגמה וכל הגומיות, ניקוי דיזות) - והחלק לרוב חוזר לתפקד בצורה טובה.
    2. אני מבין שזה לא כלי זהה למובי, אבל סביר להניח שיש הרבה חלקים משותפים עם קטנועים אחרים של קימקו מאותה תקופה. לא סביר שבקימקו תכננו כל חלק מאפס, זה היה מייקר את הקטנוע שלא לצורך.
    3. מצד אחד - אתה צודק שאתה מנסה לאתר את הבעיה בעצמך, ובצעת ניקוי קרבורטור. אני באמת מעריך אותך על זה, ונזכר איזה מרורים אכלתי בניסיון הראשון שלי לכוון קרבורטור לפני כעשור. מצד שני... קרבורטור זה רכיב רגיש, ורצוי לדעת איך לעבוד איתו ולהבין את תפקידם של החלקים השונים. הסיכויים שמכונאי לא מנוסה יגרום יותר נזק מתועלת בניסיון לנקות/לכוון הם גבוהים. מהרגע שפתחת קרבורטור, ייתכן ויצרת שם בעיה נוספת (או-רינג שנאבד או לא התיישב במקום, כיוון לא טוב של גובה מצוף וכו'). זאת לא סיבה לא ללמוד ולא לנסות, אבל את העבודה הזאת עדיף לבצע בפעמים הראשונות ביחד עם מישהו בעל ניסיון וידע.
    4. לגבי מה שנאמר על צריכת השמן - כוס פלסטיק (בערך 150CC) ל-1000 ק"מ זה לא המון. זה לא מעיד על מצב הקומפרסיה במנוע (ייתכן והיא תקינה, ייתכן ולא) כי:
    -רינג השמן יכול להיות בלוי, אך הרינגים העליונים שאחראים על הקומפרסיה עדיין במצב סביר.
    -השמן יכול להגיע לתא השריפה דרך גומיות השסתומים, בעוד שהרינגים תקינים - במקרה כזה תהיה קומפרסיה גבוהה (לפעמים גם גבוהה מהנתון הרשמי, כי מצבורי הפיח בתא השריפה מקטינים את נפחו וגורמים לקומפרסיה לעלות).
    5. את בעיות ההתנעה שלך לא ניתן להסביר ע"י דיאפרגמה סדוקה. יש המון סיבות אחרות, אתן כמה:
    - שסתומים שיצאו מכיוון
    - קומפרסיה נמוכה
    - מניפולד סדוק שגורם למשיכת אוויר
    - דיזת סרק סתומה בקבורטור

    נ.ב. - "המנוע מזיע רק מפתח מילוי השמן למרות שאני סוגר חזק"
    אני מקווה שברור לך שזה לא מצב תקין, שייגמר בזה שתהרוס את ההברגה במנוע?
    הדרך הנכונה לעשות את זה:
    - להחליף את שייבת האטימה שעל הבורג בכל החלפת שמן. זאת שייבה רכה מאלומיניום/נחושת, תוכל לרכוש כאלה בכל חנות אספקה טכנית.
    - להדק את הבורג למומנט שקבע היצרן, או לחילופין (אם אין לך ידית מומנט)- תסגור שיהיה מהודק, לא מעבר. ברגע שאתה מרגיש שהבורג מעך את השייבה החדשה ששמת - זה מספיק.
    Ducati Multistrada 1100
    Alfa Guiletta 1.4 Manual

  5. #20
    Senior Member הסמל האישי של 600 ירושלמי
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    957
    ציטוט נכתב במקור על ידי KKatkov צפיה בהודעה
    אני מקווה שברור לך שזה לא מצב תקין, שייגמר בזה שתהרוס את ההברגה במנוע?
    .
    הבנאדם כתב פתח מילוי, לא ריקון.

    ופות"ש- לך תעשה סיבוב במוסכים, תבקש שיזמינו לך דיאפרגמה, מה הסיפור? או שיש במדף (כי באמת סביר שזה זהה לקטנועים אחרים של קימקו) או שיזמינו לך.
    גם אם זה לא יפתור לך את כל הבעיות בחיים- יש לך קרע בדיאפרגמה אז תתחיל משם.
    אמרת שאתה ירושלמי- ממליץ לגשת ל"רק אופנועים" בתלפיות. מורשים של עופר אבניר ומכירים בע"פ כל דבר שאי פעם יוצר ע"י קימקו ויובא לארץ.

  6. #21
    Senior Member הסמל האישי של KKatkov
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    3,689
    ציטוט נכתב במקור על ידי 600 ירושלמי צפיה בהודעה
    הבנאדם כתב פתח מילוי, לא ריקון.

    ופות"ש- לך תעשה סיבוב במוסכים, תבקש שיזמינו לך דיאפרגמה, מה הסיפור? או שיש במדף (כי באמת סביר שזה זהה לקטנועים אחרים של קימקו) או שיזמינו לך.
    גם אם זה לא יפתור לך את כל הבעיות בחיים- יש לך קרע בדיאפרגמה אז תתחיל משם.
    אמרת שאתה ירושלמי- ממליץ לגשת ל"רק אופנועים" בתלפיות. מורשים של עופר אבניר ומכירים בע"פ כל דבר שאי פעם יוצר ע"י קימקו ויובא לארץ.
    צודק. קריאה סלקטיבית אחרי יום עבודה... סורי.
    Ducati Multistrada 1100
    Alfa Guiletta 1.4 Manual

  7. #22
    מנהל פורום FullgaZ הסמל האישי של ayalzo
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    4,223
    לפחות יש עבודה. גם זה משהו...

  8. #23
    Member
    תאריך הצטרפות
    Sep 2015
    הודעות
    103
    נחמד... אז יש לי מה לעשות בשבוע הבא
    KKatkov תודה על התגובה המפורטת אעדכן הכל בימים הקרובים

  9. #24
    Member
    תאריך הצטרפות
    Sep 2015
    הודעות
    103
    עדכון: החלפתי את הדיאפרגמה והקטנוע נוסע מהר כמו ביום הראשון.
    עכשיו נשארה לי הבעיה שהקטנוע לא מניע בתוך חניון. אמרו לי שדבר לא קשור בדבר וזו בעיה אחרת. היום עטפתי את הקטנוע בכיסוי ויותר מאוחר בערב אני מתכוון להסיר אותו ולראות אם הקטנוע מניע. אין לי אפשרות בעבודה לנסות לחנות בחניון כי כל ניסוי וטעייה גורם לי לחכות שעה מחוץ לחניון עד שהקטנוע מניע.
    למישהו יש רעיון למה זה קורה?
    נ.ב כרגע אני עוזב את בעיית ההנעה בבוקר כי היא זניחה ולא מפריעה כל כך

  10. #25
    Senior Member הסמל האישי של mudale222
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    JLM
    הודעות
    2,840
    אתה יכול בשביל הניסוי לחנות בחניון מישורי בקומה של היציאה ואז אם לא יניע ללכת אתו החוצה (בתנאי שזה לא קורה רק ממש בתת קרקעי).
    הדבר היחידי שאני יכול לחשוב עליו בהקשר של חניון - זה אם יש חיישן חמצן שנדפק.

  11. #26
    מנהל פורום FullgaZ הסמל האישי של ayalzo
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    4,223
    החניון הסגור הוא בעבודה או בבית?
    ברור לך שאין קשר בין חניון לבין הנעה.
    מה שיכול להיות הוא:
    א. קטנוע שלא מניע טוב כשהוא חם או קר (הסיטואציה של החניון יכולה להיות קר- בבית, או חם- בעבודה).
    אופציה ב' קטנוע בלי מפתח שחונה ליד משהו שמשבש את האות.

  12. #27
    Member
    תאריך הצטרפות
    Sep 2015
    הודעות
    103
    ציטוט נכתב במקור על ידי ayalzo צפיה בהודעה
    החניון הסגור הוא בעבודה או בבית?
    ברור לך שאין קשר בין חניון לבין הנעה.
    מה שיכול להיות הוא:
    א. קטנוע שלא מניע טוב כשהוא חם או קר (הסיטואציה של החניון יכולה להיות קר- בבית, או חם- בעבודה).
    אופציה ב' קטנוע בלי מפתח שחונה ליד משהו שמשבש את האות.
    החניון הסגור בעבודה. ניסיתי את כל אופציות החום וקור וזה לא זה.
    מפתח רגיל לחלוטין.

    mudale222: החניון תת קרקעי וקשה לגרור את הקטנוע החוצה. הבעיה קיימת כבר כמה חודשים והקטנוע הראה מפעם לפעם כמה הוא לא אוהב לחנות בחניון גם שחניתי במקום אוורירי לחלוטין. אין חיישן חמצן בקטנוע.

  13. #28
    Senior Member הסמל האישי של Tilbalisti
    תאריך הצטרפות
    Apr 2017
    הודעות
    727
    מתי עשית פעם אחרונה כיוון שסתומים?


    Sent from my iPhone using Tapatalk

  14. #29
    Senior Member הסמל האישי של KKatkov
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    3,689
    ציטוט נכתב במקור על ידי rotemzaken צפיה בהודעה
    עדכון: החלפתי את הדיאפרגמה והקטנוע נוסע מהר כמו ביום הראשון.
    עכשיו נשארה לי הבעיה שהקטנוע לא מניע בתוך חניון. אמרו לי שדבר לא קשור בדבר וזו בעיה אחרת. היום עטפתי את הקטנוע בכיסוי ויותר מאוחר בערב אני מתכוון להסיר אותו ולראות אם הקטנוע מניע. אין לי אפשרות בעבודה לנסות לחנות בחניון כי כל ניסוי וטעייה גורם לי לחכות שעה מחוץ לחניון עד שהקטנוע מניע.
    למישהו יש רעיון למה זה קורה?
    נ.ב כרגע אני עוזב את בעיית ההנעה בבוקר כי היא זניחה ולא מפריעה כל כך
    כל הכבוד!

    עכשיו לנושא ההתנעה.
    אני חושב שבעיית ההתנעה בבוקר ובעיית ההתנעה בחניון - אלה בעיות קשורות.
    אם אני מנסה לחשוב, מה מייחד חניון תת-קרקעי סגור - הייתי אומר שבד"כ שאלה מקומות "חנוקים", שיכולים להיות שונים מהרחוב בלחץ האטמוספרי ו/או כמות חמצן אוויר.
    משום שגם בחוץ הקטנוע מניע קשה כשהוא קר - כנראה שהחניון רק מבליט את בעיית ההתנעה הקיימת.

    ברשותך, כמה שאלות כדי למקד את הבעיה:
    - מתי בוצע פעם אחרונה כיוון שסתומים?
    - האם כשהקטנוע מניע והוא קר, הוא מעלה סל"ד בעצמו עד שהוא מתחמם - או שצריך להחזיק אותו דקה עם גז פתוח כדי שלא ייכבה?
    - מה מצב הפילטר (אוויר)? האם אתה זוכר מתי הוא הוחלף, או שהוא רק עובר ניקויים?
    - האם הוחלף פלאג לאחרונה? אם כן - האם הוא תואם את המק"ט שמצויין בספר הרכב?
    - האם כשניקית קרבורטור, ניקית גם את דיזת הסרק ואת המעגל של בורג התערובת? במידה וכן - האם הוחלפה הגומיה (או-רינג) של הבורג?
    - האם הסרק של הקטנוע יציב כשהוא חם, או שהוא "קופץ" מעלה-מטה?
    Ducati Multistrada 1100
    Alfa Guiletta 1.4 Manual

  15. #30
    Member
    תאריך הצטרפות
    Sep 2015
    הודעות
    103
    ציטוט נכתב במקור על ידי KKatkov צפיה בהודעה
    כל הכבוד!

    עכשיו לנושא ההתנעה.
    אני חושב שבעיית ההתנעה בבוקר ובעיית ההתנעה בחניון - אלה בעיות קשורות.
    אם אני מנסה לחשוב, מה מייחד חניון תת-קרקעי סגור - הייתי אומר שבד"כ שאלה מקומות "חנוקים", שיכולים להיות שונים מהרחוב בלחץ האטמוספרי ו/או כמות חמצן אוויר.
    משום שגם בחוץ הקטנוע מניע קשה כשהוא קר - כנראה שהחניון רק מבליט את בעיית ההתנעה הקיימת.

    ברשותך, כמה שאלות כדי למקד את הבעיה:
    - מתי בוצע פעם אחרונה כיוון שסתומים?
    - האם כשהקטנוע מניע והוא קר, הוא מעלה סל"ד בעצמו עד שהוא מתחמם - או שצריך להחזיק אותו דקה עם גז פתוח כדי שלא ייכבה?
    - מה מצב הפילטר (אוויר)? האם אתה זוכר מתי הוא הוחלף, או שהוא רק עובר ניקויים?
    - האם הוחלף פלאג לאחרונה? אם כן - האם הוא תואם את המק"ט שמצויין בספר הרכב?
    - האם כשניקית קרבורטור, ניקית גם את דיזת הסרק ואת המעגל של בורג התערובת? במידה וכן - האם הוחלפה הגומיה (או-רינג) של הבורג?
    - האם הסרק של הקטנוע יציב כשהוא חם, או שהוא "קופץ" מעלה-מטה?
    אני אנסה לענות על כל השאלות.
    לא בוצע מעולם כיוון שסתומים.
    אני מחזיק מעט גז בהנעה אולי 3 שניות וזה לא בהכרח חובה.
    הפילטר אוויר נקי, יחסית חדש, גם את התיבה ניקיתי היטב.
    הפלאג מקורי בערך 8000 ק''מ
    הסרק יציב לחלוטין
    אני לא ניקיתי את הדיזה, אני גם לא יודע איך.
    הקטנוע פשוט מדמה קליטה של טלפון בחניון לא עובד ובחוץ עובד, אפילו לא ברור למה

אשכולות דומים

  1. תגובות: 4
    הודעה אחרונה: 18-04-2019, 14:56
  2. תגובות: 8
    הודעה אחרונה: 18-03-2019, 16:53
  3. קטנוע לא מניע - איך להניע עם כבלים
    על ידי yakir בפורום פורום טכני
    תגובות: 1
    הודעה אחרונה: 24-08-2018, 21:14
  4. תגובות: 16
    הודעה אחרונה: 24-12-2015, 14:28
  5. אפשר להניע קטנוע עם כבלים?
    על ידי udi בפורום כללי
    תגובות: 4
    הודעה אחרונה: 27-06-2015, 18:12

הרשאות פרסום

  • אין באפשרותך לפרסם אשכולות חדשים
  • אין באפשרותך לפרסם תגובות
  • אין באפשרותך לצרף קבצים
  • אין באפשרותך לערוך את הודעותיך
  •  
Single Sign On provided by vBSSO