עמוד 3 מתוך 10 ראשוןראשון 12345 ... אחרוןאחרון
תוצאות 31 עד 45 מ 138

אשכול: הרלב"ד מוציאה תכנית הכשרה חדשה לרוכבי דו-גלגלי

  1. #31
    Senior Member הסמל האישי של mudale222
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    JLM
    הודעות
    2,840
    ציטוט נכתב במקור על ידי EGEG צפיה בהודעה
    אני חושב שהדבר שהכי מצער בכל השרשור הזה הוא חוסר האמון המושרש של המגיבים כאן במוסדות המדינה.
    אם יעשו את זה נכון (אפשרי, בר ביצוע אבל מצריך תכנון, הכשרה, פריסה ופיקוח מורכבים - לא סביר)
    או שיעשו את זה עקום (הרבה יותר סביר) זו לא הבעיה האמיתית.
    הבעיה שהכי מטרידה אותי בהקשר הזה (ובהרבה הקשרים אחרים) היא אובדן אמון מוחלט במע' וביכולות שלה בשילוב עם אדישות ואפטיות.
    זה לא הולך למקום טוב, וחבל, כי זה שלנו.
    (גילוי נאות - אני שייך לאוכלוסיה המיואשת והאפטית).
    זה לא רק החוסר אמון. גם אם זה היה אימון מושלם שהיה עולה 100 שקל והיו עושים אותו באופנוען מאומן או אחד מדומיהם.
    עדיין. זה עוד בירוקטיה, זה עוד רגולציה, זה עוד כניסה לכיס שלי ועוד כניסה לחירות שלי ועוד מחסום לענף.
    יש גבול לכמה המדינה "דואגת לאנשים". היא צריכה לדאוג לסדר הציבורי, לא למה שאני עושה עם החיים שלי.
    לבוא לאנשים בדיעבד ולהטיל עליה חובות נוספות זה תועבה.
    בנוסף לא ייתכן שיטילו חובות נוספות רק על רוכבי דו"ג ולא על בעלי הפחיות.
    זה לא שהם נהגים מושלמים שיש להם איזה מושג מה הם עושים. כל גשם, בעיקר בראשונים, אני רואה חצי מהנהגים במצב טראומה.

  2. #32
    Member
    תאריך הצטרפות
    May 2019
    הודעות
    110
    בדיוק mudale222. מדינה (state) היינה בכדי ׳רע הכרחי׳ כדי לקיים חברה חופשית. כלומר אמצעי, ולא המטרה.
    יותר מידי אנשים מסירים מעצמם כל אחריות, ומוותרים ברצון על חופש לבחור, לטובת ״המדינה״.
    כן להחליט עבור עצמך זה קשה, אבל לחופש יש מחיר וזה המחיר שלו.

    זה תמיד מתחיל בקטן, ונראה ״סביר״. אבל לקו מחשבה הזה אין גבול, וברגע שניתן לאנשים שמאיישים את מנגנוני המדינה כח, כל מה שהם יירצו זה עוד כח.
    לא מדובר כאן אפילו בכוונת זדון. הכוונות תמיד טובות, אבל צריך להפריד בין הכוונות לתוצאות. והתוצאות תמיד לרעת האנשים שלהם הכוונה הייתה לעזור.


    נ.ב: מישהוא ממי שכתב ש״ישמח לקורס כזה״, אפשר לקבל הסבר למה הכוונה? יש קורס כזה! תעשה אותו. אם עשית, אשריך אז על אחת כמה וכמה לא מבין למה ״תשמח על קורס כזה״?

  3. #33
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    Sep 2018
    הודעות
    2,066
    מהמעט שידוע על התכנית אני חושב שמדובר בכיוון חיובי..
    המדינה החליטה לממן צבא ומשטרה (במקום קנה רובה ותסתדר) ושירותי בריאות ופקחי בטיחות ושירותי סעד כדי לשמור על האזרחים. אם זה טוב או רע או היכן ראוי למתוח קו, תחליט אתה. שים לב שאפילו כאן, עם רמת מודעות גבוהה יחסית לערס שמתרסק בגופיה רבים לא עשו קורסים- ולא, ואין לי שום ביקורת או טענות לאף אחד, בחיי שלא.
    רק מעדיף שיעברו את הקורסים כמה שיותר רוכבים.
    -אם המדינה תעמוד מאחורי הסיפור, דיינו.

    אם יורידו בביטוח או יעלה יקר או יהיה מעאפן - אף אחד לא יודע.
    נסכים שאף רוכב לא ימות מאובדן של 500 - 2,000 ש"ח וסטטיסטית רוב הרוכבים יפצעו ויתבעו בסכומים גבוהים יותר. בערך 50% מתרסקים בתאונות עצמיות והקורס יכול לעזור.
    אם משחקים במספרים נראה שלמדינה כדאי להשקיע- וגם לרוכבים.
    SUZUKI GSX ES 550 E 1986
    HONDA NC 750 X 2016
    KTM 1090 Adventure S 2018
    2020 Husqvarna 701 Enduro
    KTM 790 Adventure S 2021


  4. #34
    ציטוט נכתב במקור על ידי קידוזו צפיה בהודעה
    מהמעט שידוע על התכנית אני חושב שמדובר בכיוון חיובי..
    המדינה החליטה לממן צבא ומשטרה (במקום קנה רובה ותסתדר) ושירותי בריאות ופקחי בטיחות ושירותי סעד כדי לשמור על האזרחים. אם זה טוב או רע או היכן ראוי למתוח קו, תחליט אתה. שים לב שאפילו כאן, עם רמת מודעות גבוהה יחסית לערס שמתרסק בגופיה רבים לא עשו קורסים- ולא, ואין לי שום ביקורת או טענות לאף אחד, בחיי שלא.
    רק מעדיף שיעברו את הקורסים כמה שיותר רוכבים.
    -אם המדינה תעמוד מאחורי הסיפור, דיינו.

    אם יורידו בביטוח או יעלה יקר או יהיה מעאפן - אף אחד לא יודע.
    נסכים שאף רוכב לא ימות מאובדן של 500 - 2,000 ש"ח וסטטיסטית רוב הרוכבים יפצעו ויתבעו בסכומים גבוהים יותר. בערך 50% מתרסקים בתאונות עצמיות והקורס יכול לעזור.
    אם משחקים במספרים נראה שלמדינה כדאי להשקיע- וגם לרוכבים.
    ידיד, האמרה שלך שאתה מעדיף שכמה שיותר יעברו את ההשתלמות, מאוד בעייתית בעיני. כאן עובר הגבול, בוא תעדיף בשביל עצמך ולא בשביל אחרים. בדיוק לזה מתכוון מודלה, אל תחליטו מה טוב בשביל הבן אדם. תחליטו ותעדיפו מה טוב בשבילכם.

    כל אחד יודע מה הכי טוב בשבילו, אז באמת תודה למדינה, אבל אני ממש ממש מעדיף להחליט לבד מה טוב בשבילי.

  5. #35
    Senior Member הסמל האישי של השושנים
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    5,084
    המצחיק הוא:

    1. כולם טובים על חשבוננו-הרוכב ישלם עוד בנוסף להחזקת האופנוע הביטוח הגבוה גם קורס נוסף. (צריך לבדוק חוקיות ההכבדה)
    2. לפי התאוריה החצי אפויה הזאת גם מדריכי הרכיבה המקצועיים יצטרכו לעבור קורס כזה או מחזיקי רישיון אופנוע ללא אופנוע....
    3. גם מבוגרים המחזיקים קטנוע לשימוש יומי של כמה ק"מ ביום יחויבו בקורס כזה.
    4. לי זה נשמע יותר כ- "קורס נהיגה מונעת" עוד כסת"ח.
    פעם, האופנועים היו מברזל והרוכבים מפלדה!

  6. #36
    Senior Member הסמל האישי של mudale222
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    JLM
    הודעות
    2,840
    צריך לבדוק מי המרוויח ומי הלוביסט שעומד מאחורי זה.
    בדיוק כמו האפוד הזוהר והצפצפה של מוביליי, יש כאן גורם שעומד להרוויח הרבה מיליונים כל שנה על חשבונינו.

  7. #37
    מנהל פורום FullgaZ הסמל האישי של ayalzo
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    4,223
    מה ההבדל בין הקורס רכיבה המתקדם לקורס לימוד רכיבה (הכנה לטסט) שיש היום?
    למה לא לעשות מבחן תיאוריה ושמישהו יראה לך איפה הקלאץ' והברקס? למה אחד בסדר והשני לא? על שניהם אתה משלם מכיסך, ושניהם נועדו כדי לשמור בעיקר על עצמך מעצמך. ובואו נדבר שניה על החובה לחבוש קסדה... למה שם לא עובר הגבול? (אני בכוונה מקצין ועושה קצת דמגוגיה).

    עם כל כמה שאני מתעב את רוכבי הגופיה שעושים בכביש כבשלהם (ומודה שלפעמים גם מאחל להם קצת דארוויניזם), החברה כחברה, וגם אני בתוכה, מעדיפים לא לפתוח את עיתון הבוקר עם עוד כתבה על רוכב הרוג.
    ההצעות שעולות, ושניתן להתווכח על היעילות שלהן, חשובות לא בגלל הפתרון הספציפי שהן מציעות, אלא בעיקר כי הן מראות שיש הסתכלות על הנושא והכרה בצורך לשפר. זה רק צעד בכיוון שיכול להוביל למגמה של שיפור.
    אגב, שלא תטעו, אני לא שולל את הגישה של "הריבון לא צריך להתערב לי". מבין לחלוטין אנשים שזאת הגישה שלהם. רק שאני קצת יותר קונפורמי. יש כאן שיקפצו ויגידו כנוע, צאן מובל לטבח, "רק דגים מתים שוחים עם הזרם", סבבה, ייתכן והם צודקים...

    גילוי נאות,
    עשיתי קורס רכיבה,
    אני ממליץ בחום ואף משכנע כל רוכב חדש בסביבה הקרובה שלי לעשות קורס.

  8. #38
    Senior Member הסמל האישי של השושנים
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    5,084
    ציטוט נכתב במקור על ידי ayalzo צפיה בהודעה
    מה ההבדל בין הקורס רכיבה המתקדם לקורס לימוד רכיבה (הכנה לטסט) שיש היום?
    למה לא לעשות מבחן תיאוריה ושמישהו יראה לך איפה הקלאץ' והברקס? למה אחד בסדר והשני לא? על שניהם אתה משלם מכיסך, ושניהם נועדו כדי לשמור בעיקר על עצמך מעצמך. ובואו נדבר שניה על החובה לחבוש קסדה... למה שם לא עובר הגבול? (אני בכוונה מקצין ועושה קצת דמגוגיה).

    עם כל כמה שאני מתעב את רוכבי הגופיה שעושים בכביש כבשלהם (ומודה שלפעמים גם מאחל להם קצת דארוויניזם), החברה כחברה, וגם אני בתוכה, מעדיפים לא לפתוח את עיתון הבוקר עם עוד כתבה על רוכב הרוג.
    ההצעות שעולות, ושניתן להתווכח על היעילות שלהן, חשובות לא בגלל הפתרון הספציפי שהן מציעות, אלא בעיקר כי הן מראות שיש הסתכלות על הנושא והכרה בצורך לשפר. זה רק צעד בכיוון שיכול להוביל למגמה של שיפור.
    אגב, שלא תטעו, אני לא שולל את הגישה של "הריבון לא צריך להתערב לי". מבין לחלוטין אנשים שזאת הגישה שלהם. רק שאני קצת יותר קונפורמי. יש כאן שיקפצו ויגידו כנוע, צאן מובל לטבח, "רק דגים מתים שוחים עם הזרם", סבבה, ייתכן והם צודקים...

    גילוי נאות,
    עשיתי קורס רכיבה,
    אני ממליץ בחום ואף משכנע כל רוכב חדש בסביבה הקרובה שלי לעשות קורס.
    פה אתה טועה, מי שנושא באחריות לנפגעי תאונות הדרכים זו שרת התחבורה.

    הרלב"ד הוא מלכ"ר בשם הקודם המועצה לבטיחות בדרכים...גוף ללא שום אחריות מעשית פרט לייעוץ, אין להם שום עניין חוץ מלהצטייר כמייצרים עבודה
    שתכסה על חוסר העשייה והרלוונטיות שלהם, רוב התקציב שלהם הולך על משכורות ותשלומים למחקרים אקדמיים לכאורה בנושא, מה שנישאר מושקע
    בסרטוני תדמית שלא מועילים ולא מעניינים אף אחד.

    השליטה של המדינה צריכה להיות באיכות לימוד הנהיגה/רכיבה, בתכנים, באיכות ההדרכה ובמבחנים, כי הרישיון הוא תעודה רשמית של מדינת ישראל
    והיא הנושאת באחריות.

    לימוד נהיגה מונעת ניתן לעבריינים שחזרו על העבירות כמה פעמים והצליחו לצבור נקודות, טבעי שהם יצטרכו הדרכה ולימוד מחדש, אבל להכריח ציבור
    שלם חלקם אפילו ללא עבירות תנועה רק בגלל שהם מחזיקים אופנוע היא בפרוש אכיפה בררנית, או הטלת דופי בציבור שלם כהכללה. אגב אם המדינה
    מרגישה שזה נכון, שתשלם היא על הקורס ותתנה את זה בחידוש הרישיון אחת לכמה שנים. (זה ייפול ויעלם יותר מהר ממחשבה הגיונית אצל מירי רגב).

    מה באמת צריך לעשות?

    לימוד רכיבה דומה לחו"ל בגרמניה/צרפת. מבחני שליטה מחמירים, נהיגה מונעת בתום השנה הראשונה לרישיון. המעבר לליגה של A1 תחייב קורס רכיבה
    בסיסי נוסף והמעבר לרישיון A קורס רכיבה מתקדם.

    את שאר התקציב להתחיל להשקיע בחינוך לתרבות נהיגה החל מהכיתות הנמוכות והרבה בשנה שלפני הוצאת רישיון הנהיגה. תהליך ארוך!

    נושא רישיון נהיגה ישראלי צריך להיות לפחות ברמה של נושא רישיון נהיגה אירופאי. וגם זה לא ימנע לחלוטין תאונות.
    פעם, האופנועים היו מברזל והרוכבים מפלדה!

  9. #39
    מנהל פורום FullgaZ הסמל האישי של ayalzo
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    4,223
    מכיוון שזאת דיעה,
    אני לא יכול להיות טועה.
    ומה אכפת לי מי עומד מאחורי התכנית, הרלב"ד, היס"מ או הרכב"ל? ברגע שיש דיבור על זה, זה בתודעה. וברגע שזה בתודעה, זאת תחילת הדרך.

  10. #40
    Senior Member הסמל האישי של mudale222
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    JLM
    הודעות
    2,840
    הנה עוד אחד:
    https://www.facebook.com/Bezazelsmot...91586234329079

    להזכירכם רצו גם בעבר להגביל את האופנועים בארץ ל100 כ"ס ולחייב את כולם לרכב עם אפודה זוהרת ופסים זוהרים על הקסדה. כן, אמיתי לגמרי.
    פשוט אין גבולות. כל מחוקק רוצה שיישארו על שמו חוקים להראות שהוא עשה "עשייה". התוצאה זה זרם בלתי נגמר של חוקים תקנות ובריוקרטיה שהפכו כבר את מדינת ישראל למדינת משפטזציה אחת גדולה.

  11. #41
    Member
    תאריך הצטרפות
    May 2019
    הודעות
    110
    ציטוט נכתב במקור על ידי קידוזו צפיה בהודעה
    מהמעט שידוע על התכנית אני חושב שמדובר בכיוון חיובי..
    המדינה החליטה לממן צבא ומשטרה (במקום קנה רובה ותסתדר) ושירותי בריאות ופקחי בטיחות ושירותי סעד כדי לשמור על האזרחים. אם זה טוב או רע או היכן ראוי למתוח קו, תחליט אתה. שים לב שאפילו כאן, עם רמת מודעות גבוהה יחסית לערס שמתרסק בגופיה רבים לא עשו קורסים- ולא, ואין לי שום ביקורת או טענות לאף אחד, בחיי שלא.
    רק מעדיף שיעברו את הקורסים כמה שיותר רוכבים.
    -אם המדינה תעמוד מאחורי הסיפור, דיינו.

    אם יורידו בביטוח או יעלה יקר או יהיה מעאפן - אף אחד לא יודע.
    נסכים שאף רוכב לא ימות מאובדן של 500 - 2,000 ש"ח וסטטיסטית רוב הרוכבים יפצעו ויתבעו בסכומים גבוהים יותר. בערך 50% מתרסקים בתאונות עצמיות והקורס יכול לעזור.
    אם משחקים במספרים נראה שלמדינה כדאי להשקיע- וגם לרוכבים.

    למוסדות השלטון במדינה חופשית שרואה כיחידה הבסיסית ביותר שלה את האינדיבידואל שני תפקידים, ושני תפקידים בלבד:
    1) לשמור על גבולות מפולשים חיצוניים (בגדול צבא)
    2) לשמור על האינדיבידואל מאחרים

    אין שום סיבה לפקידים (כי אין באמת ״מדינה״ שמדברים עליה, אלו הפקידים) הם לא אחראיים לשמור על אף אחד מעצמו.
    וכן זה אומר בין היתר שאין להם, ולאף אחד אחר זכות:
    - לחייב אותך ללבוש קסדה
    - לאסור שימוש בסמים
    - לחייב חגורת בטיחות
    - לאסור עליך להתאבד
    - לחייב אותך לעזור למישהוא במצוקה/שרוצה להתאבד
    וכן האלה..

    זה אבסורד שהעדפות ה*אישיות שלך* קיזודו יחייבו ש*אני* אעשה משהוא שלא עומד בקנה אחד עם מערכת הערכים שלי.

  12. #42
    Member
    תאריך הצטרפות
    May 2019
    הודעות
    110
    פה אתה טועה, מי שנושא באחריות לנפגעי תאונות הדרכים זו שרת התחבורה.
    נשים בצד אם צריך בכלל שר תחבורה. האחריות שלו זה *תחבורה*. כבישים, תשתיות.
    יש לנו המון שרים לכל דבר, אם היו רוצים היו שמים שר ״לענייני נפגעי תאונות דרכים״, או ״שר למניעת תאונות דרכים״.
    עוד לא הגענו ברוך השם לטמטום כזה.

    מתי אנשים יתחילו להסתכל על *עצמם*! כל כך פשוט.
    לא צריך בכלל להיות רישיון שבאחריות הפקידים של המדינה.

    צריכות להיות חברות הדרכה פרטיות (בדיוק כמו שיש היום מורי נהיגה), רק שהם צריכים לשרת את הנהג-לעתיד, ולא את ״משרד התחבורה״.
    למעשה במקום ללמדת בן אדם ״לעבור טסט״, התכנים יהיו בהתאם למציאות. אסטרטגיות נהיגה/ רכיבה וכן הלאה.
    ובסוף עולים לכביש. טסט? למה צריך אותו. השרוש הזה זאת הוכחה שגם ככה זה לא מבטיח שום דבר.

  13. #43
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    1,608
    ציטוט נכתב במקור על ידי lygav צפיה בהודעה
    למוסדות השלטון במדינה חופשית שרואה כיחידה הבסיסית ביותר שלה את האינדיבידואל שני תפקידים, ושני תפקידים בלבד:
    1) לשמור על גבולות מפולשים חיצוניים (בגדול צבא)
    2) לשמור על האינדיבידואל מאחרים

    אין שום סיבה לפקידים (כי אין באמת ״מדינה״ שמדברים עליה, אלו הפקידים) הם לא אחראיים לשמור על אף אחד מעצמו.
    וכן זה אומר בין היתר שאין להם, ולאף אחד אחר זכות:
    - לחייב אותך ללבוש קסדה
    - לאסור שימוש בסמים
    - לחייב חגורת בטיחות
    - לאסור עליך להתאבד
    - לחייב אותך לעזור למישהוא במצוקה/שרוצה להתאבד
    וכן האלה..

    זה אבסורד שהעדפות ה*אישיות שלך* קיזודו יחייבו ש*אני* אעשה משהוא שלא עומד בקנה אחד עם מערכת הערכים שלי.
    כחלק מ״לשמור על אינדוידואל מאחרים״, זה אומר גם לוודא שאנשים שנמצאים איתך על הכביש מכירים את הכללים ואינם מפרים אותם.
    אתה לא יכול להתנער מעניין הקהילה כאן. כולנו משלמים הון עתק על פציעות של אחרים, בין אם זה בביטוח החובה לבין אם זה בביטוח בריאות.

    לכן כל עניין החופש מול הכפיה הוא לא שחור לבן. אתה חלק מאוכלוסיה גדולה שמשלמת על הטעויות שלך.
    הבעיה מתחילה כשאנשים חושבים שמשהו טוב יכול לצמוח מבזבוז ממשלתי.

  14. #44
    Member
    תאריך הצטרפות
    May 2019
    הודעות
    110
    ציטוט נכתב במקור על ידי alexsupreme צפיה בהודעה
    כחלק מ״לשמור על אינדוידואל מאחרים״, זה אומר גם לוודא שאנשים שנמצאים איתך על הכביש מכירים את הכללים ואינם מפרים אותם.
    אתה לא יכול להתנער מעניין הקהילה כאן. כולנו משלמים הון עתק על פציעות של אחרים, בין אם זה בביטוח החובה לבין אם זה בביטוח בריאות.

    לכן כל עניין החופש מול הכפיה הוא לא שחור לבן. אתה חלק מאוכלוסיה גדולה שמשלמת על הטעויות שלך.
    הבעיה מתחילה כשאנשים חושבים שמשהו טוב יכול לצמוח מבזבוז ממשלתי.
    ״הקהילה״ היא לא העניין כאן, זאת בדיוק הנקודה. כשאתה מתחיל לשים את ״טובת הקהילה״ (מה שזה לא אומר) - אתה למעשה מדבר על קולקטיביזם.
    אין דבר כזה קהילה, אין דבר כזה טובת הקהילה. יש מרקם של אנשים פרטיים שמשתפים פעולה תוך כדי שהם מנסים להשיג את המטרות הפרטיות שלהם.
    תחשוב על מה אתה אומר. ״ביטוח חובה״ - איזה הזיה זה. ואז אנשים מתלוננים על זה שהביטוח יקר להם. ברור, כי הם הרי משלמים את הביטוח של אחרים!
    למעשה זה כבר לא ביטוח בכלל, כי אין קשר בין הפרמיה לבין הפיצוי.
    אותו דבר עם ביטוח לאומי - ששוב, אין קשר לביטוח, ופוגע דווקא בעניים.
    או פנסיה חובה - כי לא סומכים עליך (אדם בוגר שהוא בעל זכות בחירה ) ואז נותנים לך קצבה לפי אורך החיים של כולם. ולא משנה אם שמרת על ספורט ודיאטה כל החיים.
    אפשר להמשיך עם הדוגמאות עוד הרבה.

  15. #45
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    Sep 2018
    הודעות
    2,066
    ציטוט נכתב במקור על ידי the striker צפיה בהודעה
    ידיד, האמרה שלך שאתה מעדיף שכמה שיותר יעברו את ההשתלמות, מאוד בעייתית בעיני. כאן עובר הגבול, בוא תעדיף בשביל עצמך ולא בשביל אחרים. בדיוק לזה מתכוון מודלה, אל תחליטו מה טוב בשביל הבן אדם. תחליטו ותעדיפו מה טוב בשבילכם.

    כל אחד יודע מה הכי טוב בשבילו, אז באמת תודה למדינה, אבל אני ממש ממש מעדיף להחליט לבד מה טוב בשבילי.
    לא מחליט בשבילך או מקבל החלטות בנדון. יש מדינות שמותר לרכב בלי קסדה למרות שדעתי המאוד משפיעה די שלילית. אולי חובת קסדה או רישיון הם הגבול שלך -או שגם זה לא. בשבילי הכי טוב שלכולם יהיה טוב. דיבורים על חופש נחמדים עד שמבינים שאתה אחראי על ציבור שחלקו שונה ממך וממני מאוד. חסרים כאלה שרוכבים בלי ביטוח?
    השאלה אם לטווח הארוך כתוצאה מהקורס יהיו פחות הרוגים ופצועים ואולי הביטוחים יוזלו (כנראה שלא מהר אם בכלל) ואולי חבר שלך או שלי שחטף קיבעון מבט באמצע עקומה יישאר בחיים. וכן גם להגביל נפח מנוע \ כ"ס נשמע לי רעיון הגיוני וטוב- וזה לא הופך אותי לחובב חופש פחות ממך. חובב באבואה עם קבלות.
    SUZUKI GSX ES 550 E 1986
    HONDA NC 750 X 2016
    KTM 1090 Adventure S 2018
    2020 Husqvarna 701 Enduro
    KTM 790 Adventure S 2021


אשכולות דומים

  1. תגובות: 16
    הודעה אחרונה: 07-06-2018, 00:09
  2. תגובות: 4
    הודעה אחרונה: 08-12-2016, 21:29
  3. מחצית מרוכבי הדו-גלגלי רוכבים ללא ביטוח חובה!
    על ידי אביעד אברהמי בפורום כללי
    תגובות: 34
    הודעה אחרונה: 05-11-2016, 21:24
  4. תגובות: 5
    הודעה אחרונה: 11-12-2015, 20:10
  5. בטיחות - פס הגנה לרוכבי דו גלגלי
    על ידי עמרי בפורום כללי
    תגובות: 29
    הודעה אחרונה: 08-11-2015, 11:25

הרשאות פרסום

  • אין באפשרותך לפרסם אשכולות חדשים
  • אין באפשרותך לפרסם תגובות
  • אין באפשרותך לצרף קבצים
  • אין באפשרותך לערוך את הודעותיך
  •  
Single Sign On provided by vBSSO