עמוד 2 מתוך 3 ראשוןראשון 123 אחרוןאחרון
תוצאות 16 עד 30 מ 38

אשכול: כיוון שסתומים בהונדה nc

  1. #16
    Senior Member הסמל האישי של Tribalmistyc2
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    3,593
    לא מורחים דבק סיליקון על כל האטם - בספר תהיה הוראה איפה לשים.
    לא כל דבק סיליקון מסתדר עם גומי רצוי לשים חומר שהיצרן אומר.
    כמה זה חשוב?
    לא הרבה.
    אפשר להחזיר את האטם as is.

  2. #17
    Senior Member הסמל האישי של KKatkov
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    3,688
    ציטוט נכתב במקור על ידי Ey@l צפיה בהודעה
    איזה סלט!

    במנוע שעובד המגמה שהשסתומים יוצאים מהכיוון,זה חופש,נקישות,רווח גדול.
    במצב הזה השס' נפתח פחות המרווח שס'.
    שס' פתוח,שהמרווח קטן והשס' לא נסגר עד הסוף,הגזים "מחלחלים" דרך המרווח ושורפים שסתומים ותשובות שס'.
    מנסה לעשות סדר בסלט... לפי מה שאני יודע.
    נקישות שומעים כשהמרווח הנמדד גדול מהכתוב בספר. במצב כזה, השסתום נפתח לפרק זמן קצר מהמתוכנן, ונוקש על התושבת שלו בסגירה. מצב זה יחסית פחות מסוכן.

    דווקא כשהמרווח הנמדד קטן מהכתוב, לא שומעים נקישות - אבל זה מצב מסוכן יותר. עקב המרווח הקטן בין הרוקר לשסתום, השסתום נשאר לחוץ (==פתוח) יותר זמן מהדרוש. מצב זהנ זה גורם לו להיחשף לחום גבוה מהמתוכנן (שכן במצבו הפתוח, הוא בולט לתוך תא השריפה). במקרים מסויימים, זה מוביל ל "שריפת שסתומים" - מצב שבו הגזים עקב החום/לחץ שורפים או אפילו "אוכלים" חתיכות קטנות בקצוות של צלחת השסתום.

    מנסיוני - לרוב עם הבלאי, המרווח הנמדד קטן ולא גדל. למה?
    גדילת המרווח היא לרוב תוצאה של הצטברות פיח על השסתום (לא אמורה להיות הצטברות משמעותית במנוע שמכוון היטב). ההצטברות מעבה את ראש השסתום, ומרחיקה אותו מראש המנוע ומהתושבת.
    סיבה נוספת לגדילת המרווח - שחיקה של הזיז שלוחץ על השסתום. משום שהזיז עשוי מפלדה חזקה מאוד, שחיקה מסיבית שלו די נדירה וקוראת בקילומטראז' גבוה מאוד.

    הקטנת המרווח העיקרית קוראת עקב שחיקה בצלחת השסתום ובתושבת שלו. לרוב זאת השחיקה המשמעתית שגורמת לשינוי המרווח, והיא מביאה להקטנת המרווח הנמדד.
    Ducati Multistrada 1100
    Alfa Guiletta 1.4 Manual

  3. #18
    Member הסמל האישי של Ey@l
    תאריך הצטרפות
    Sep 2017
    הודעות
    137
    ציטוט נכתב במקור על ידי KKatkov צפיה בהודעה
    מנסה לעשות סדר בסלט... לפי מה שאני יודע.
    נקישות שומעים כשהמרווח הנמדד גדול מהכתוב בספר. במצב כזה, השסתום נפתח לפרק זמן קצר מהמתוכנן, ונוקש על התושבת שלו בסגירה. מצב זה יחסית פחות מסוכן.
    שכן במצבו הפתוח, הוא בולט לתוך תא השריפה). במקרים מסויימים, זה מוביל ל "שריפת שסתומים" - מצב שבו הגזים עקב החום/לחץ שורפים או אפילו "אוכלים" חתיכות קטנות בקצוות של צלחת השסתום.
    מרווח גדול לא משפיע על זמן פתיחה השס',אולי על הליפט פתיחה...

  4. #19
    Member
    תאריך הצטרפות
    Jun 2017
    מיקום
    המרכז
    הודעות
    147
    ציטוט נכתב במקור על ידי Ey@l צפיה בהודעה
    מרווח גדול לא משפיע על זמן פתיחה השס',אולי על הליפט פתיחה...
    בודאי שמשפיע על זמן פתיחת השסתום.

    לדוגמה: סוג מסוים של מנגנון תזמון שסתומים משתנה מתבסס בדיוק על זה.
    המרחק של גל הזיזים ביחס לשסתום או הנדנד משתנה(כלומר מרווח השסתום משתנה) תחת תנאים מוגדרים מראש, ובכך משפיע ישירות על תיזמון השסתום.

  5. #20
    Member
    תאריך הצטרפות
    Jun 2017
    מיקום
    המרכז
    הודעות
    147
    ציטוט נכתב במקור על ידי Supergegs צפיה בהודעה
    בודאי שמשפיע על זמן פתיחת השסתום.

    לדוגמה: סוג מסוים של מנגנון תזמון שסתומים משתנה מתבסס בדיוק על זה.
    המרחק של גל הזיזים ביחס לשסתום או הנדנד משתנה(כלומר מרווח השסתום משתנה) תחת תנאים מוגדרים מראש, ובכך משפיע ישירות על תיזמון השסתום.
    הדוגמה שנתתי לא נכונה, לא כך משיגים תזמון שסתומים משתנה.
    בכל זאת, המרווח משפיע ישירות על משך זמן פתיחת השסתום.
    לצורך הענין נניח ולא היה מרווח כלל, במצב כזה השסתום היה נשאר פתוח כל הזמן, בהחלט משפיע על זמן הפתיחה.

  6. #21
    Member הסמל האישי של Ey@l
    תאריך הצטרפות
    Sep 2017
    הודעות
    137
    בשביל לא להכנס לפינה...
    בואו נסכים שצריך להשתמש באטם חדש מקורי או חלופי טוב.

  7. #22
    Senior Member הסמל האישי של Tribalmistyc2
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    3,593
    בהחלט.
    תמיד רצוי לשים אטם חדש ומקורי.

  8. #23
    Senior Member הסמל האישי של Dresdner
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    גרמניה
    הודעות
    4,887
    מי שאין לו בעיה עם קצת הזעות ממכסה השסתומים שישתמש בישן.
    בכל האופנועים שהיו לי בישראל היו הזעות ממכסה השסתומים ובאיזה שהוא שלב אפילו חשבתי שזה נורמלי, כנראה גם במוסכים חשבו שלהשתמש באותו אטם זה בסדר.

  9. #24
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    Mar 2018
    הודעות
    799
    מה המשמעות של הזעה? שמן מנוע שעבר את השסתומים ואז זולג החוצה כי האטם לא הרמטי?

    אגב, אין משהו כמו חוט או "קרטון" סיליקון גנרי שאפשר לגזור ולהכין ממנו אטם?

  10. #25
    Senior Member הסמל האישי של Dresdner
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    גרמניה
    הודעות
    4,887
    ציטוט נכתב במקור על ידי kaz צפיה בהודעה
    מה המשמעות של הזעה? שמן מנוע שעבר את השסתומים ואז זולג החוצה כי האטם לא הרמטי?

    אגב, אין משהו כמו חוט או "קרטון" סיליקון גנרי שאפשר לגזור ולהכין ממנו אטם?

    גלי הזיזים מקבלים שימון מהעוקה ע"י מעברי שמן שעוברים בתוך גלי הזיזים ובעצם זה המקום הכי גבוה שהשמן צריך להגיע עליו.
    אין באיזור הזה לחץ שמן גבוה מה שאומר שגם אם האטם קצת פגום לא תיהיה נזילה רצינית אבל שימוש באטם ישן ביחד עם אדי שמן שנמצאים שם תיהיה הזעה של שמן.

    אפשר לקנות "דף" של אטם ולעשות אטם לבד אבל זה בדרך כלל למנועים שלא מיוצרים כבר עשרות שנים ואי אפשר להשיג אטם בשבילם.

  11. #26
    Senior Member הסמל האישי של Tribalmistyc2
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    3,593
    ציטוט נכתב במקור על ידי Dresdner צפיה בהודעה
    אפשר לקנות "דף" של אטם ולעשות אטם לבד אבל זה בדרך כלל למנועים שלא מיוצרים כבר עשרות שנים ואי אפשר להשיג אטם בשבילם.
    בדרך כלל במכסה של ראש מסוג DOHC תהיה גרעת ו2 חצאי עיגולים ככה שנייר לא יתאים.

  12. #27
    Senior Member הסמל האישי של Dresdner
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    גרמניה
    הודעות
    4,887
    ציטוט נכתב במקור על ידי Tribalmistyc2 צפיה בהודעה
    בדרך כלל במכסה של ראש מסוג DOHC תהיה גרעת ו2 חצאי עיגולים ככה שנייר לא יתאים.
    צודק שכחתי מזה.

  13. #28
    Senior Member הסמל האישי של KKatkov
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    3,688
    ציטוט נכתב במקור על ידי kaz צפיה בהודעה
    מה המשמעות של הזעה? שמן מנוע שעבר את השסתומים ואז זולג החוצה כי האטם לא הרמטי?

    אגב, אין משהו כמו חוט או "קרטון" סיליקון גנרי שאפשר לגזור ולהכין ממנו אטם?
    קנה אטם חדש וסיליקון ראוי (לא RTV). זה לא יקר.
    לא מגעיל אותך לעשות עובדה ואחריה לראות את האופנוע מזיע שמן מהמקום שבו נגעת?
    Ducati Multistrada 1100
    Alfa Guiletta 1.4 Manual

  14. #29
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    Mar 2018
    הודעות
    799
    ציטוט נכתב במקור על ידי KKatkov צפיה בהודעה
    קנה אטם חדש וסיליקון ראוי (לא RTV). זה לא יקר.
    לא מגעיל אותך לעשות עובדה ואחריה לראות את האופנוע מזיע שמן מהמקום שבו נגעת?
    אם הייתי אוזר אומץ לעשות לבד, הייתי מזמין אטם וברגי מכסה ספייר מחלקזילה, קונה נוזל רדיאטור מתאים (שאני לא יודע מהו, קראתי שצריך נוזל בלי סיליקטים כדי לא להרוס אטמים כלשהם), מגיע ליד דינמיקה בשישי בבוקר עם כל הכלים, מוצא מקום שקט בצל ומתחיל לעבוד, ואז אם הייתי נתקע הייתי פשוט מגלגל אותו לדינמיקה עם איזה תירוץ קלוש, חוטף נזיפות ומקווה שיתקנו לי

  15. #30
    Senior Member הסמל האישי של Dresdner
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    גרמניה
    הודעות
    4,887
    ציטוט נכתב במקור על ידי kaz צפיה בהודעה
    אם הייתי אוזר אומץ לעשות לבד, הייתי מזמין אטם וברגי מכסה ספייר מחלקזילה, קונה נוזל רדיאטור מתאים (שאני לא יודע מהו, קראתי שצריך נוזל בלי סיליקטים כדי לא להרוס אטמים כלשהם), מגיע ליד דינמיקה בשישי בבוקר עם כל הכלים, מוצא מקום שקט בצל ומתחיל לעבוד, ואז אם הייתי נתקע הייתי פשוט מגלגל אותו לדינמיקה עם איזה תירוץ קלוש, חוטף נזיפות ומקווה שיתקנו לי
    זה מכסה שסתומים לא ראש מנוע, למה אתה צריך נוזל קירור?

אשכולות דומים

  1. כיוון שסתומים
    על ידי awadbisharat בפורום פורום טכני
    תגובות: 1
    הודעה אחרונה: 24-08-2019, 20:09
  2. כיוון שסתומים במובי
    על ידי 2pac בפורום פורום טכני
    תגובות: 10
    הודעה אחרונה: 12-09-2018, 09:23
  3. כיוון שסתומים מוטוקרוס.
    על ידי Shahaf 46 בפורום פורום טכני
    תגובות: 16
    הודעה אחרונה: 10-11-2016, 18:36
  4. כיוון שסתומים yz450f
    על ידי markoo בפורום שטח וסופרמוטו
    תגובות: 1
    הודעה אחרונה: 30-11-2015, 20:12
  5. נשברה הברגה בעת כיוון שסתומים
    על ידי svechinsky בפורום פורום טכני
    תגובות: 8
    הודעה אחרונה: 07-06-2015, 19:55

הרשאות פרסום

  • אין באפשרותך לפרסם אשכולות חדשים
  • אין באפשרותך לפרסם תגובות
  • אין באפשרותך לצרף קבצים
  • אין באפשרותך לערוך את הודעותיך
  •  
Single Sign On provided by vBSSO