מהלך הבולמים וגובה המושב אומרים שמדובר בדגם ה-S (שלא מגיע ארצה) שלבש בגדים של X.
קיצור יחסי ההעברה בשלושת ההילוכים - לטעמי טעות. כמעט כל המבחנים מאז שנוצר הדגם בגלגולו הראשון התלוננו על מנתק ההצתה שמגיע מוקדם מדי, ועכשיו הוא יגיע מוקדם יותר. נראה שהונדה שמו את כל הקלפים בדגם ה-DCT בלי להתחשב ברוכבי הדגם הידני.
ההספק - מספיק. העיצוב - מעולה. יכלו לשנות את מיקום הרגליות ולמקמם בצורה נייטרלית יותר, ולא כזו שמזכירה תנוחת ישיבה של נייקד ספורטיבי. הפורומים של בעלי ה-NC שנים זעקו לשני דיסקים מקדימה, גלגלי 19 אינץ' ולפחות מעט מהאבזור שה-XADV קיבל (בולם קדמי הפוך, גלגלי שפיצים וכו'). ייתכן שהשמועות שהונדה מתכננים לשחרר אפריקה טווין חדש המתבסס על מנוע ה-NC נכונות ולכן הם הפכו אותו למוטה כביש עוד יותר משהיה, כדי לא לפגוע בתחרות.
מחכים לראות מה הכנף האדומה תשחרר.


 
			
			 
						 
					
					
					
						 ציטוט ההודעה בתגובה
  ציטוט ההודעה בתגובה נכתב במקור על ידי TundraOG
 נכתב במקור על ידי TundraOG
					
 
						