מהלך הבולמים וגובה המושב אומרים שמדובר בדגם ה-S (שלא מגיע ארצה) שלבש בגדים של X.
קיצור יחסי ההעברה בשלושת ההילוכים - לטעמי טעות. כמעט כל המבחנים מאז שנוצר הדגם בגלגולו הראשון התלוננו על מנתק ההצתה שמגיע מוקדם מדי, ועכשיו הוא יגיע מוקדם יותר. נראה שהונדה שמו את כל הקלפים בדגם ה-DCT בלי להתחשב ברוכבי הדגם הידני.
ההספק - מספיק. העיצוב - מעולה. יכלו לשנות את מיקום הרגליות ולמקמם בצורה נייטרלית יותר, ולא כזו שמזכירה תנוחת ישיבה של נייקד ספורטיבי. הפורומים של בעלי ה-NC שנים זעקו לשני דיסקים מקדימה, גלגלי 19 אינץ' ולפחות מעט מהאבזור שה-XADV קיבל (בולם קדמי הפוך, גלגלי שפיצים וכו'). ייתכן שהשמועות שהונדה מתכננים לשחרר אפריקה טווין חדש המתבסס על מנוע ה-NC נכונות ולכן הם הפכו אותו למוטה כביש עוד יותר משהיה, כדי לא לפגוע בתחרות.
מחכים לראות מה הכנף האדומה תשחרר.