קפיצה משמעותית במכלולים וטוב שכך. עכשיו הוא אופנוע שלם יותר.
ימאהה חושפת את גרסת ה-SP הקרבית של ה-MT-09 החדש - עם בולמי פרימיום של קאיאבה ואוהלינס, עם בקרת שיוט, עם צביעה מיוחדת בהשראת ה-R1, ועם נגיעות עיצוביות נוספות; הפרטים, התמונות והווידאו - בפנים.
http://fullgaz.co.il/%d7%99%d7%9e%d7...7%d7%93%d7%a9/
![]()
קפיצה משמעותית במכלולים וטוב שכך. עכשיו הוא אופנוע שלם יותר.
חשבתי שימאהה לא יצליחו להתעלות על הכיעור של ה-MT הקודם, אב וואלה - הם הצליחו.
אני חושב שיש להם תחרות פנימית "מי מעצב את הפנס הקדמי המכוער ביותר".
Ducati Multistrada 1100
Alfa Guiletta 1.4 Manual
אני מתגעגע לזמנים שאופנועים הגיעו עם פנסים עגולים.
לא יודע מה היה בדור הראשון אבל בדור של 2020 הבלמים שותלים את האופנוע חזק ולא מצאתי שום הבדל מברמבו מקבילים שיש בדוקאטי או קטמ, לגבי 5 אחוז קשיחות פה ושם יש לזה יותר אפקט פסיכולוגי מאשר באמת שינוי בהתנהגות הדינמית של האופנוע ובטח שלא תרגיש את זה ברכיבת כביש חזקה ככל שתיהיה.
הSP היה ויהיה שינוי בבולמים, זה הדבר שתרגיש שתרכב על שניהם.
ימאהה ידועים בבלמים שלהם, יצא להם טוב, מאד טוב.
כמעט בכל המבחנים הבוחנים מציינים את כוחם ויעילותם.
רק דוגמא מתוך אלף
10. Brakes on the MT-09 are excellent.*There is plenty of feel, and enough power to stand the motorcycle on its nose in an emergency.*
רכבתי על הרבה אופנועים בחיים שלי ותמיד הקליפרים של ימאהה היו חזקים עוד מהR1 הראשון.
הטרייסר 9 עכשיו באתר ימאהה.
עיצוב לא רע, ארגזי צד לא קשורים לכלום והמושב עדיין בזווית דחיפה קדימה אבל השאר מישר קו עם שאר האופנועים בקטגוריה ם מתלים סמי אקטיבים, מסך TFT "נורמלי" וקוויק שיפטר העלה והורדה, כמובן IMU וכל מה שקשור אליו