אני לא בא לצודד באחד מהצדדים אבל.
בתור מכונאי שעובד מספיק שנים בענף. יצא ויצא לי להיתקל אצל כל היצרנים ובדגמים שונים של אופנועים וקטנועים. במצב של נזקים שלא הגיוניים בכלל שנגרמים המון לפני הזמן שהחלק אמור להתקלל להתבלות שאני יוכל להגדיר את זה בתור בלאי סביר. בחלק מהפעמים זה קורה בגלל פאק בייצור. (וקצת חוסר מזל) אבל מנגד לרוב קוראים בעיות כאלה לאופנועים בגלל לקוחות ורוכבים חולגיאנים שמשחיתים את האופנוע. ואני לא מבין למה. חלק מהרוכבים האלה פשוט דביילים וכלום לא יעזור. וחלק חושבים שיש אחריות לכלי והכלי חדש אז אפשר להרוג אותו ולא יקרה לו כלום. ויש את הסוג האחרון שסתם מתקמצנים וחושבים אולי שבלי לטפל אפשר לרכב וזה חבל על הכסף לטפל בכלי. והלקוחות האלה לרוב מוצאים איזה מוסך זול שיזרום איתם בזול ועוזר להם לקלקל את הכלי אבל בזול...
במקרה שעכשיו אנחנו רואים יש מצב שזה פאק נקודתי בכלי הזה. אבל איפה הרוכב שמרגיש מכות מהגלגל האחורי בתחילת נסיעה? שומע רעשים של מתכת מוזרים? מה אין מוסכים בישראל? גם לא חסרים מוסכים זולים.