עמוד 2 מתוך 3 ראשוןראשון 123 אחרוןאחרון
תוצאות 16 עד 30 מ 31

אשכול: מה דעתכם על התקלה הזאת ותגובת היבואן (בנלי)?

  1. #16
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    1,608
    מריח לי כמו השסתומים של הוורסיס.

  2. #17
    Senior Member הסמל האישי של Dresdner
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    גרמניה
    הודעות
    4,887
    ציטוט נכתב במקור על ידי Jonathan צפיה בהודעה
    ראשית דאמפרים נמצאים בכל אופנועי הכביש, בכל היפנים שאני מכירים מדובר בחלק ללא תחזוקה.
    בכלי מסלול גם יש דמפרים עם החלפה של הדאמפרים בפרקי זמן ידועים - אבל שוב שם מדובר בכלי מרוציםץ

    שנית לא כ"כ הבנתי את טענת היבואן.
    הטענה של היבואן היא שהאפנוע יצא את שערי החברה ללא דאמפרים בגלגל האחורי,
    ולכן כתוצאה מחוסר תחזוקה נשבר החישוק האחורי.
    זאת טענה מעט מפתיעה.
    זה שקול לאמר שהאופנוע יצא ללא שמן מנוע וכתוצאה מכך שהאופנוע לא תוחזק המנוע נתפס.


    שלישית היבואן צועק חמס על הזנחה ומצביע לגלגל אבל הגלגל לא מציג שחיקה יוצאת דופן לפחות כזאת שיש לה קשר להלמים שיקבל החישוק - ראה וידאו.

    שלוש אם משהו רצה לדעת למה לא להתקרב לאופנועים איטלקיים - מספיק לקרוא את תגובת היבואן ולהתבונן בגומיה העלובה שמגיעה על הבאנלי ,בכלי יפני או אירופאי מתוצרת סבירה זה לא היה עובר.
    רק שבנלי מזמן לא איטלקי.
    עיצוב סיני, פיתוח סיני,יצור סיני.
    התוצאה לא רעה בכלל והמבחנים גם אבל אם במוסך אומרים שצריך להחליף דאמפרים במרווחים קצרים כנראה אין שיפור באיכות.

  3. #18
    Senior Member הסמל האישי של zx2r
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    970
    ציטוט נכתב במקור על ידי Vaderom צפיה בהודעה
    עריכה ותוספות
    אחרי חיטוט בפוסט המקורי וכל השרשור סביבו -
    יש סיכוי טוב שהתקלה נגרמה עקב התקנה לקויה של הגלגל האחורי ע"י הלקוח או מישהו אחר שטיפל באיזור (החליף צמיג למשל).
    יש בחור שציין שהחליפו באופנוע שלו צמיג אחורי במקום לא משהו והרכיבו לא טוב, מה שגרם לבלאי של הגומיות. בביקור שלו במוסך המרכזי עלו על הבעיה והחליפו אותן, ככה שזה בהחלט אפשרי שהתקלה נבעה מתחזוקה לקויה של הלקוח.

    אם זו אכן הסיטואציה, היבואן בסדר מבחינה טכנית, אבל התגובה שלו לא משהו בכלל.
    וכן, תמוה שאפשר בכלל להרכיב גלגל אחורי בדרעק הזה בצורה שתגרום לכזו שחיקה. WTF?
    לא תמוה בכלל אם אתה לוקח בחשבון חוסר מקצועיות\הבנה...


    כרגע אין הרבה אופציות, אז לפני שכולם מתחילים לצדד בכל צד:

    - חובת הוכחה חלה על שני הצדדים ובנתיים רק צד אחד היה יותר אינפורמטיבי, אל תצפו שכל בעל מוסך יידע להוציא התנסחות של עורך דין בפייסבוק.
    - לא מצויין איזו יד הכלי, אם הכלי יד ראשונה קשה להאמין שלא יעלו על זה בהרכבה או בבדיקה שלפני מסירה\אחד הטיפולים ולכאורה אין הוכחה על טיפולים.
    - באם הכלי יד שניה אזי ייתכן שזו אשמת הלקוח\ מוסך הנוכחים באם הכלי היה תקין אצל הבעלים הראשון.
    - באם הבעלים קנה אותו יד שניה יש סיכוי שעיניין התחיל עם הבעלים הקודם שטיפל בו באופן לקוי.

    המצב האחרון (כהרחבה למה שARIEL1985 כתב) זה מצב שנתקלתי בו הרבה פעמים עם אופנועים שונים שבהם הקונה לא לוקח את הכלי לבדיקה ומסתמך על המילים היפות של המוכר ומגלה אח"כ שקיבל חתול בשק ואז המוכר יגיד לו "אצלי הוא היה עשר" או "מה אחי זה חרא סיני... דבר עם החברה..."

    ולגבי "טיפול דאמפרים": מגדילי ראש בודקים אותם עם כל פירוק גלגל ואם צריך אז מגרזים.

  4. #19
    עורך ראשי FullgaZ הסמל האישי של אביעד אברהמי
    תאריך הצטרפות
    Sep 2011
    הודעות
    3,340
    אני אשכרה חסום בפשפשוק

  5. #20
    Senior Member הסמל האישי של mudale222
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    JLM
    הודעות
    2,840
    ציטוט נכתב במקור על ידי אביעד אברהמי צפיה בהודעה
    אני אשכרה חסום בפשפשוק
    איך הצלחת להגיע למצב כזה??

  6. #21
    עורך ראשי FullgaZ הסמל האישי של אביעד אברהמי
    תאריך הצטרפות
    Sep 2011
    הודעות
    3,340
    ציטוט נכתב במקור על ידי mudale222 צפיה בהודעה
    איך הצלחת להגיע למצב כזה??
    אין לי מושג.
    בטח שיתפתי פעם פוסט של פול גז.
    לא חושב שהייתה לי שם אינטראקציה אחרת אי-פעם.

  7. #22
    Member
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    341
    ציטוט נכתב במקור על ידי zx2r צפיה בהודעה
    לא תמוה בכלל אם אתה לוקח בחשבון חוסר מקצועיות\הבנה...

    ולגבי "טיפול דאמפרים": מגדילי ראש בודקים אותם עם כל פירוק גלגל ואם צריך אז מגרזים.
    היה לי כמה וכמה אופנועים שיש בהם גומיות בנאבה של הגלגל האחורי. האמת, לא חושב שהיה לי אופנוע בלי כאלה, זה עד כדי כך בסיסי.
    האופנוע היחיד שאי פעם דרש התעסקות איתן זה GPX בן 25 שנה (הוא היה בן 20 אז, פייר) שהן התייבשו קצת מרוב גיל וההמלצה בפורום האמריקאי הייתה להכניס ספייסרים מפלסטיק של חד"פ בין הגומיות לתושבת גג"ש כדי להמעיט את החופש בפתיחת גז. עשיתי את זה ומאז לא הייתה שום בעיה.
    יש לי אופנועים בלי 20-25 שנה עם מאות אלפי קילומטרים שלא דורשים שום נגיעה בספייסרים האלה ואני מתקשה להבין איך אפשר בכלל להרכיב את הגלגל בצורה שהספייסרים לא יתיישבו טוב, באמת, זה גיאומטרית לא מסתדר.

    לא מאמין שהTRX, כמה סיני שהוא לא יהיה, דורש לגעת בגומיות האלה יותר מאופנוע יפני מקביל בן זמננו, שזה בערך פעם בחיי האופנוע, במקרה הרע.

    על פניו זה נראה כמו פשלה של הלקוח בתחזוקה, פייר. לא ברור לי איך אפשר היה ליסוע עם זה, אבל ראבאק, אנשים נוסעים בכל מיני צורות (יצא לי ליסוע כמה מאות קילומטרים עם קליפר תפוס, פשוט לא ידעתי אחרת)

    אבל התגובה של המוסך מבאסת. יכלו לכתוב הרבה פחות ולקבל הרבה יותר ולצאת מקצועיים ולא מתלהמים.

  8. #23
    Senior Member הסמל האישי של Jonathan
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    513
    ציטוט נכתב במקור על ידי Dresdner צפיה בהודעה
    רק שבנלי מזמן לא איטלקי.
    עיצוב סיני, פיתוח סיני,יצור סיני.
    התוצאה לא רעה בכלל והמבחנים גם אבל אם במוסך אומרים שצריך להחליף דאמפרים במרווחים קצרים כנראה אין שיפור באיכות.
    אוקיי זה חדש לי.
    אבל כן הדאמפרים לא נראים כשייכים לאופנוע איכותי בייצור סדרתי.
    מעבר לזה אפשר להוסיף שהנזק כנראה לא רק בגלגל האחורי אלא בתיבת ההילוכים.
    הדאמפרים נועדו להגן על התיבה וכל ה RUNNING GEAR ממכות העברת כח בכניסה של מצערת.
    ואם כבר באופנועי שטח למיטב זכרןני יש גם דאמפרים שמשולבים בסל המצמד.
    If you are a good rider it will prove & exploit your skill to the world, if you are mediocre it will kick you in the teeth & laugh at you
    It is purpose built for strafing curves, serious commuters or tourers need not apply
    When you ride it nothing else matters except it, you & making the next turn

    ROGUE RC51


  9. #24
    Senior Member הסמל האישי של Dresdner
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    גרמניה
    הודעות
    4,887
    ציטוט נכתב במקור על ידי Jonathan צפיה בהודעה
    אוקיי זה חדש לי.
    אבל כן הדאמפרים לא נראים כשייכים לאופנוע איכותי בייצור סדרתי.
    מעבר לזה אפשר להוסיף שהנזק כנראה לא רק בגלגל האחורי אלא בתיבת ההילוכים.
    הדאמפרים נועדו להגן על התיבה וכל ה RUNNING GEAR ממכות העברת כח בכניסה של מצערת.
    ואם כבר באופנועי שטח למיטב זכרןני יש גם דאמפרים שמשולבים בסל המצמד.
    בכל סלסלת קלאץ יש קפיצים כדי לתת שיכוך (לא אלו שלוחצים על הפלטות) הדאמפרים בגלגל עוזרים גם לחיי השרשרת.

    עדיין לא מובן לי איך הם טוענים שהם היו שחוקים וזה היה באחריותו להחליף אותם.
    אף מוסך לא חושב על לבדוק דאמפרים כתחזוקה מונעת ואני שמטפל בבית מעולם לא נתקלתי שהם צריכים טיפול (אני מביא למוסך את הג'נטים להחלפת צמיגים)

  10. #25
    Senior Member הסמל האישי של zx2r
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    970
    ציטוט נכתב במקור על ידי Vaderom צפיה בהודעה
    היה לי כמה וכמה אופנועים שיש בהם גומיות בנאבה של הגלגל האחורי. האמת, לא חושב שהיה לי אופנוע בלי כאלה, זה עד כדי כך בסיסי.
    האופנוע היחיד שאי פעם דרש התעסקות איתן זה GPX בן 25 שנה (הוא היה בן 20 אז, פייר) שהן התייבשו קצת מרוב גיל וההמלצה בפורום האמריקאי הייתה להכניס ספייסרים מפלסטיק של חד"פ בין הגומיות לתושבת גג"ש כדי להמעיט את החופש בפתיחת גז. עשיתי את זה ומאז לא הייתה שום בעיה.
    אבל התגובה של המוסך מבאסת. יכלו לכתוב הרבה פחות ולקבל הרבה יותר ולצאת מקצועיים ולא מתלהמים.
    בהחלט, רק שזה מאשים וזה מתגונן בלהאשים חזרה ובגדול זה מפספס מהמקצועיות, מהנתונים, ובכלל מהשיח עצמו בנושא.

    החלפתי פעם אחת גומיות עגולות לאחר שנגזרו הברגים עצמם שתופסים את הגג"ש האחורי בקליבלנד 250, עד היום לא יודע איך הוא גזר אותם אבל בהתחשב שהכלי "סיני" זה עוד בסדר יחסית ל"עייפות החומר" וגם זה קרה אחרי כמה שנים טובות.
    במוסך הקודם המכונאי הראשי היה בודק ומגרז באם צריך (לרוב כאלו סטייל ה GPX מאשר עגולים). הגירוז מאריך להם את החיים, בפועל מחליפים איך שיש קצת חופש למעט אם יש אופציה כמו הנ"ל (שעובדת מצויין גם בכלים אחרים).

    בעבר שמעתי שמועה שהוציאו בדו"שים את הגומיות כדי לקבל קצת יותר כוח בגלגל האחורי, לא ברור לי עד היום באמת מה עשו ואיך עשו ואם עשו, וכנראה הכוונה היתה על להחליף ג'נט לכזה בלי שיכוך. לא רואה אופציה אחרת שלא נגמרת בנזק לג'נט או לכלי אם זה רק להסיר את הגומיות וסע.
    קצת מבאס שאי אפשר יותר לראות את הפוסט וכיצד זה מתפתח.


    אגב, גם אני למדתי מהפורום של ה GPX את הטריק הנ"ל

  11. #26
    Senior Member הסמל האישי של Jonathan
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    513
    ציטוט נכתב במקור על ידי Dresdner צפיה בהודעה
    בכל סלסלת קלאץ יש קפיצים כדי לתת שיכוך (לא אלו שלוחצים על הפלטות) הדאמפרים בגלגל עוזרים גם לחיי השרשרת.

    עדיין לא מובן לי איך הם טוענים שהם היו שחוקים וזה היה באחריותו להחליף אותם.
    אף מוסך לא חושב על לבדוק דאמפרים כתחזוקה מונעת ואני שמטפל בבית מעולם לא נתקלתי שהם צריכים טיפול (אני מביא למוסך את הג'נטים להחלפת צמיגים)
    זה לא נראה שהם טוענים שהדאמפרים שחוקים אלא יותר שהוא הוציא אותם כי הם פשוט לא קיימים.
    אם אתה תסתקל על חשוקי AFTER MARKET אתה תראה שיש מעט מאד מהם שמשתמשים בדאמפרים המקוריים כי המקורי יחסית כבד וגדול. ולכן החישוקים מגיעים
    עם דאמפרים קטנטנים בהשוואה למקור, ואת אלה צריך להחליף באינטרוול מסויים.

    אבל...שוב כאן זה נראה שהדאמפרים נעלמו בסגנון האטרפרייז סקוטי בין מי אפ שאומר שהם לא התקנו ע"י היצרן וזה פשוט בדיחה עצובה.
    If you are a good rider it will prove & exploit your skill to the world, if you are mediocre it will kick you in the teeth & laugh at you
    It is purpose built for strafing curves, serious commuters or tourers need not apply
    When you ride it nothing else matters except it, you & making the next turn

    ROGUE RC51


  12. #27
    Senior Member הסמל האישי של Dresdner
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    גרמניה
    הודעות
    4,887
    ציטוט נכתב במקור על ידי Jonathan צפיה בהודעה
    זה לא נראה שהם טוענים שהדאמפרים שחוקים אלא יותר שהוא הוציא אותם כי הם פשוט לא קיימים.
    אם אתה תסתקל על חשוקי AFTER MARKET אתה תראה שיש מעט מאד מהם שמשתמשים בדאמפרים המקוריים כי המקורי יחסית כבד וגדול. ולכן החישוקים מגיעים
    עם דאמפרים קטנטנים בהשוואה למקור, ואת אלה צריך להחליף באינטרוול מסויים.

    אבל...שוב כאן זה נראה שהדאמפרים נעלמו בסגנון האטרפרייז סקוטי בין מי אפ שאומר שהם לא התקנו ע"י היצרן וזה פשוט בדיחה עצובה.
    הם כתבו במפורש
    "המשיך לסוע ללא החלפה של הגומיות השחוקות"

    חוסר העקביות שלהם בפוסט גורם לי לעמוד בצד הלקוח

  13. #28
    Senior Member הסמל האישי של Jonathan
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    513
    ציטוט נכתב במקור על ידי Dresdner צפיה בהודעה
    הם כתבו במפורש
    "המשיך לסוע ללא החלפה של הגומיות השחוקות"

    חוסר העקביות שלהם בפוסט גורם לי לעמוד בצד הלקוח
    כן כמו שאמרת חוסר עקביות וסתם חוסר רצינות.

    Sent from my SM-G955U using Tapatalk
    If you are a good rider it will prove & exploit your skill to the world, if you are mediocre it will kick you in the teeth & laugh at you
    It is purpose built for strafing curves, serious commuters or tourers need not apply
    When you ride it nothing else matters except it, you & making the next turn

    ROGUE RC51


  14. #29
    Member הסמל האישי של Ritalin
    תאריך הצטרפות
    Aug 2015
    הודעות
    150
    בטנרה 660 2008 ומעלה צריך להחליף דמפרים כל פעם שמחליפים שרשרת וגלשגש שזה יוצא בערך כל 18 אלף ק"מ.
    אני הגעתי למצב שהדמפרים הפכו לאבקה.
    קשה להאמין ששחיקה של דמפר תגרום לכזה נזק.

  15. #30
    בסופו של דבר כמו שנאמר זה מקרה קלאסי של חכם יותר מצודק. גם אם זה נכון שהדמפרים הם הגורם , באופנוע מודרני של היום בטח בסגמנט הזה אין צורך בהחלפה כזו דחופה, אם נכון שהוא הוריד , גם עליהם לבדוק ולהוכיח שהוא נסע עללא דמפרים מספיק זמן. זה לא נראה מקרה של רוכה שקח את האופנוע למסע ראלי במדבר ללא דמפרים.
    ועוד בעיק ליבואן קטן שמתתמודד עם מותג שמסתתר תחת הצל הגדול של איכות סינית (+איטלקית שלא ידעה יותר מדי איכויות בפני עצמה) , היה צריך לתת לדעת להכיל את המקרה.

אשכולות דומים

  1. מה אתם חושבים על המשאבת ברקס הזאת
    על ידי Tilbalisti בפורום פורום טכני
    תגובות: 4
    הודעה אחרונה: 12-01-2020, 23:43
  2. מי היבואן של קסדות ARAI?
    על ידי oradul בפורום פורום ציוד
    תגובות: 2
    הודעה אחרונה: 28-11-2019, 08:59
  3. מי היבואן של מעילי SPOOL?
    על ידי yonatan.s. בפורום כללי
    תגובות: 2
    הודעה אחרונה: 05-11-2016, 22:51
  4. תגובות: 6
    הודעה אחרונה: 27-09-2016, 15:34
  5. מעיל רכיבה laret מישהו מכיר את חברה הזאת? (כ"ע)
    על ידי nadav בפורום פורום ציוד
    תגובות: 20
    הודעה אחרונה: 23-03-2016, 20:44

הרשאות פרסום

  • אין באפשרותך לפרסם אשכולות חדשים
  • אין באפשרותך לפרסם תגובות
  • אין באפשרותך לצרף קבצים
  • אין באפשרותך לערוך את הודעותיך
  •  
Single Sign On provided by vBSSO