כן אני מתכוון לישיבה גבוהה וזקופה, אני קורא לזה SUV כי גם ברכבים מאז שהתחלתי לנהוג בSUV סטייל או על אמת (הייתה לנדרובר אחת) אני לא יכול לחשוב על לקנות רכב "רגיל" וככה זה גם באופנועים, אני נמשך לתנוחת ישיבה הזאת, אולי בגלל שזה כמו לרכב על סוס.
הטרייסר עלה על הצפיות כי האופנוע היפני האחרון שהיה לי נמכר לפני 14 שנה בערך ומאז רכבתי על אוסטרי, גרמני, איטלקי ואמריקאי והזיכרון מהיפנים לא היה מי יודע מה, במשך השנים עשיתי כמה רכיבות מבחן על יפנים ואף פעל לא פסלתי על הסף פשוט לא היה להם את הדבר הזה שאי אפשר לקרוא בפרוספקטים, לטרייסר יש את זה ובצבע הכחול מט אני חושב שהוא גם נראה טוב.
אז הוא הפתיע בכמה טוב הוא מרגיש על הצד, בכמה המנוע הזה גמיש והמשקל הקל שמורגש אל מול הXR900, עדיין היה מפתיע אבל מאכזב זה לראות שהיפנים יתקדמו בכל הקשור במתלים אבל עדיין הם נופלים מהמתחרים האירופאים, את המזלג הקידמי הצלחתי לכוון שיעבוד כמו שצריך אבל האחורי אין באמצע, זה או כיוון שהוא נוח לטיולים או כיוון שהוא חד לסיבובים אין באמצע, הבולמים של WP יכולים לעשות גם וגם בלי בעיה, אבל זה לא משהוא שכמה מאות יורואים לא יכולים לפתור.