כשאתה מורגל בשעונים מכניים אתה לא מסתכל על הספרות אלה על הזווית כי אין משמעות אם אתה על 120 או 122.
בספרות הדיגיטליות אתה מקבל מספר שצריך לתרגם למהירות, הוסף על זה שלל גימיקים אלקטרונים מרצדים, וויז וכד'
ותגלה שהרוכב עסוק בעיבוד נתונים ולא ברכיבה טהורה.
פעם, האופנועים היו מברזל והרוכבים מפלדה!
אבל לפי התמונות אין קוויק שיפטר בדגם הרגיל, אם נכון טעות גדולה מצד ימאהה![]()
לפי המפרט באתר ימאהה אנגליה, התוספות של גרסת ה-GT ביחס לגרסת הבסיס הן:בולמים חצי אקטיביים, מזוודות צד, קוויק שיפטר דו-כיווני, פנסי לד לפניה וסכמת צביעה נוספת. אז בדגם הבסיס אכן אין קוויק שיפטר. טעות מצד ימאהה? כנראה שהם לא חושבים כך. יתכן שלדעתם בקרת שיוט, שבדגם הקודם היתה תוספת בגרסת ה-GT ועכשיו היא סטנדרט בגרסת הבסיס, אטרקטיבית יותר. בסוף המטרה שלהם היא לא רק למשוך קונים לדגם הבסיס מהמתחרים (לא ברור לי מי המתחרה הישיר של דגם הבסיס), אלא גם לנסות לשכנע את הקונים האלה לשדרג לדגם ה-GT (ולהעדיף אותו על ה F900XR), כך שצריך ליצור מספיק בידול בין הדגמים. כשיפורסמו המחירים נהיה יותר חכמים. אגב בארה״ב פורסם המחיר של דגם ה-GT, והוא משקף עליה של 15% (!) במחיר.
זה נחמד שימאהה לא חושבים שזה טעות אבל זה דבר שהופך לסטנדרט כמו פנסי לד.
ההיסטוריה של ימאהה מלאה בטעויות וחוסר הבנה של השוק, הקוויק שיפטר צריך להיות או כסטנדרט או כחלק מחבילת SP שתמכר לצד הGT, יש הרבה רוכבים שתוספות תיור לא מענינות אותם בזמן שאלקטרוניקה וקוויק שיפטר כן.
לפי איך שזה נראה המחיר של הGT לא עומד להיות אטרקטיבי, לGT החדש עדיין חסרה טכנולוגיה כמו KEYLESS וכנראה אפליקציה עם ניווט גם אין