ממוצע? 10-15. אבל זאת אינדיקציה ממש גרועה.
אופנוע שנסע רק בסופ"שים לגירזונים, וצבר 5 אלף בשנה יכול להיות בלוי יותר מאופנוע שנסע 20 אלף בשנה מהבית למשרד אצל רוכב רגוע.
להערכתי, אין שום סיבה שאופנוע ליטר לא יגיע ל-150-200 אלף ק"מ לפני שידרש שיפוץ מנוע, כל עוד הוא נרכב בצורה שפויה ומטופל כראוי.
הבעיה היא, שחוץ ממנוע יש עוד הרבה חלקים אחרים, שמתבלים תוך כדי - בולמים, מיסבים, קלאץ', גומיות למינהן...



ציטוט ההודעה בתגובה