ציטוט נכתב במקור על ידי kaz צפיה בהודעה
כשרציתי להחליף את ה-NC, התעניינתי גם ב-supes משטרתיים לשעבר כי היו כמה במחיר מצחיק וראייןפי8 אמר דברים טובים, למשל לגבי ספיגת מהמורות עם הזרוע הארוכה וכו'.

ביקשתי היסטוריית טיפולים עבור 2 כאלה מהמוסך שבעלי האקזמפלרים היו באים אליו, וזה היה.. מוזר.

מעבר לזה שב-k170~ לזכרוני כבר עשו טיפול אוברול לאחד המנועים - גג"שים, טלטלים, לגלגים, בית הלגלג, פסקה שלמה על הטיפול הזה, היו מלא טיפולים מוזרים.

לזכרוני - כל מיני נורות שבאים לתקן ואז לתקן שוב, כל מיני דברים כאלה שלא שמעתי בחיים שנהרסים, בטח לא פעמיים..

אני נוטה לחשוב כמו קידוזו, שהסופ לא אשם כאן. איילזו מזכיר למשל שהתלוננו שהארגזים לא עומדים בחבלות - במה וכמה צריך להידפק עם הארגז שלך כדי שייהרס?

בתור ראייה נגדית, גויים בניכר שמו על ה-supe שלהם מאות אלפי קילומטרים בלי לגעת בנורות ובטח לא בבית הלגלג -


איילזו, רק ממך "ירד שלג אז התארגנו לטיול ג'יפים" נשמע סולידי לגמרי
שמשטרת ברלין קנתה מוטו גוצי נורג' היא התחרטה מהר מאד, אחרי חקירה למה היו כל כך הרבה תקלות התברר שהנורג' לא דגם משטרתי וזה היה הדגם הסטנדרטי,
הGSים שהם קנו אחר כך היו דגם משטרתי שלא נמכר לציבור.
יכול להיות שזה הסיפור עם הטנרה לעומת הGS