Ducati Multistrada 1100
Alfa Guiletta 1.4 Manual
Ducati Multistrada 1100
Alfa Guiletta 1.4 Manual
עם אוטומקס דיברתי אין אפשרות וככה הם מאבדים עוד כמה לקוחות פוטנציאלים בשנה.
פעם, האופנועים היו מברזל והרוכבים מפלדה!
ל - ushopsmotors יש תעריפון לייבוא רכב חדיש
http://ushopsmotors.co.il/our-servic...g-new-vehicle/
יצא לי לדבר על זה עם המורה שלי לנהיגה האמת. הוא מלמד על סקודה אוקטביה דיזל ידנית עם ק"מ שמתקרב ל-170 אלף. שאלתי אותו אם הוא מתכוון להחליף, הוא הודה שאין ממש מבחר, ורוב המורים שכן מחליפים הולכים בלית ברירה על הדאצ'ה.
תרצו או לא, הגיר הידני נעלם מהשוק. לפחות ברכבים.למזלנו, באופנועים הגיר הידני חי ובועט, לפחות עד שה-DCT והחשמליים יהיו יותר נפוצים.
נערך לאחרונה על ידי KKatkov; 23-11-2020 בשעה 15:52.
Ducati Multistrada 1100
Alfa Guiletta 1.4 Manual
אפשר לקבל הורדת מס של ~15K אם הרכב עם רמת זיהום 1-2, ועוד 2K אם יש בו מע' בטיחותיות מתקדמות -
https://www.hon.co.il/איך-לייבא-רכב-ביבוא-אישי-2019/
לא יודע אם הייתי מתעקש על בנזין, נראה לי שדיזל שומר על ערך במכירה יותר טוב (אולי אני טועה)
דיזל עלול להיות מודר בעתיד הקרוב ממרכזי הערים.
בחיפה התחילו, וירושלים בדרך.
לא הייתי הולך על דיזל (למרות שאלו רכבים הרבה יותר "נכונים" בעיני).
איזה גרוע..
זה לא אמור להיות לפי רמת זיהום? נגיד שהניקוד יהיה 5 ומטה או משהו? למי אכפת מה נשרף? אגב, איך אוכפים את זה בפועל?
עריכה:
https://www.sviva.gov.il/InfoService...ifa_step2.aspx
https://infospot.co.il/n/New_signהתוכנית הכוללת תוביל לירידת פליטות זיהום האוויר מתחבורה בחיפה ב-20%. עד כה, מגבלות התנועה חלו רק על רכבי דיזל מזהמים במשקל הגבוה מ-3.5 טון, וכעת הורחבו גם לרכבי הדיזל המסחריים מתחת לרף זה, כולל טנדרים. כלי-רכב פרטיים עם מנועי דיזל לא יושפעו מהמהלך.
נשמע שזה פחות רלוונטי לדיזלים חדשיםלפי התקנות לצמצום זיהום אוויר מ־2018, רכבי דיזל מזהמים מסומנים ברישיון הרכב כ"רכב מזהם" ומחויבים להדביק מדבקת סימון על השמשה. המדבקה מסייעת לפקחי העיריות לזהות כלי רכב מזהמים ולמנוע מהם כניסה לאזורים מופחתי פליטות. בעל רכב מזהם המעוניין להיכנס לאזור מופחת פליטות נדרש להתקין מסנן המפחית 98% מהפליטות.
נערך לאחרונה על ידי kaz; 23-11-2020 בשעה 18:49.
איך בוחן זוכר מה נהג לפני שנים אלה אם הביא למבחן מזדה ישנה? נהגתי על הדור הראשון והאחרון ואין מצב שאני זוכר מספיק כדי לעשות השוואה כזאת.
בכל אופן המזדה 3 החדשה מפתחת ציפיות בגלל המראה אבל צריך לזכור שזאת מכונית קומפקטית בקטגוריה אפורה וככזאת היא נמצאת בחוד של הקטגוריה הזאת, מבחינה ספורטיבית היא עדיפה על הגולף והמיני קאנטרימן שנסעתי גם בהם (לא כלכך מזמן ככה שאני יכול להשוות) ואני לא משווה לגרסאות "חמות" אלה בסגמנט הסטנדרטי.
היא נדבקת לכביש בלי דרמות וההיגוי לפי דעתי מאד מדוייק.
מודה שאני לא מבין את ההתלהבות ממאזדה 3. נהגתי על הגירסה הראשונה לא מעט וקצת על השניה. אוטו משפחתי בסיסי עם מתלים ומושב קשים למדי. אחלה מנוע אבל זה פשוט לא מעניין כי כל רכב משפחתי עולה לירושלים על 120. היה לי את ה 323 F שהיתה באמת זריזה וכיפית לנהיגה. כיום אני מעדיף בטוחות ומרווחות אבל מאז אפרכשד אישתי קובעת. עוד לא הבנתי מדוע להתעקש על ידני כי הפער בצריכת הדלק בנסיעות ארוכות בטלות בשישים.
SUZUKI GSX ES 550 E 1986HONDA NC 750 X 2016KTM 1090 Adventure S 2018
2020 Husqvarna 701 Enduro
KTM 790 Adventure S 2021
1. המזדה F323 הייתה "כבש בעור זאב" ואני מצטט את ירחוני הרכב של אז שקטלו אותה שור על ירך.
2. מטרת הגיר הידני היא לא רק ספורטיביות (כבודה במקומה מונח) או חיסכון אלה דווקא האהבה של הג'ינג'ית ושלי לגיר שמחייב התעסקות.
3. את הבאלנו קנינו חדשה מהסוכנות בחודש הראשון של שנת 2017 היום היא על כמעט 120000 ק"מ תעשו חשבון כמה הג'ינג'ית נוסעת.
4. מילה טובה הרכב מקבל טיפולי שוטפים בזמן וטרם הוחלף בה דבר כולל רפידות בלם שעדיין במצב מצוין. פעמים נורה ראשית קודן שנשבר
וזהו.
5. לא ניתן למצוא רכב ידני מעבר לדאסטר שעלול להימצא כלא מספיק לנסיעות בדד ארוכות של הג'ינג'ית בשעות לא שעות.
6. בארה"ב נמכרות בעיקר התיבות האוטומטיות קח שיבוא משם בעייתי משהו.
7. אני התייאשתי ורציתי לפנק אותה ברכב עם חבילת מולטימדיה משוכללת וסביבת נהג הנוחה ומפוארת, אולם היא לא מוותרת.
בעסה!
פעם, האופנועים היו מברזל והרוכבים מפלדה!
חבר שהפרוטה הייתה מצויה בכיס של אביו מכר את הVR6 שלו והחליף ל323F שחורה מהראשונות שנכנסו.
אבוי לגודל האכזבה שהייתה על פניו
יותר מהמבט שלי כשאני עולה על הNC ומסה לעקוף וורסיס.
וכעת לשאלה
האם יש את הזוקי קרוסאובר גם ידני?
מצאתי על מה לקטר הוינקר של ימאהה נושר!!!
SIC TRANSIT GLORIA MUNDI