עמוד 2 מתוך 4 ראשוןראשון 1234 אחרוןאחרון
תוצאות 16 עד 30 מ 46

אשכול: מערכת ההתראות לרוכב של Ride Vision הישראלית

  1. #16
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    Jun 2018
    הודעות
    1,211
    ציטוט נכתב במקור על ידי AsafA צפיה בהודעה
    יפה. בהצלחה!
    לצערי לחברה הזאת אין כל סיכוי. רעיון עצמו לא מקורי. יותר מזה - יש כבר ממושים סיניים (INNOV לדוגמא). כמערכת אפטר-מרקט היא לא נוחה במיוחד - מספיק לקרוא תגובות קודמות. ולהכנס כ-factory fit אין להם שום סיכוי: כאמור רעיון לא מקורי ומימוש לא כזה מדהים.
    לדוקאטי יש כבר מערכת מבוססת LIDAR בדגמים החדשים.

  2. #17
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    Sep 2018
    הודעות
    2,066
    המסקנה מהפיצ'רים של המערכת שצריך להדליק אורות, לרכב מהר ביחס לתנועה ולהביט יותר במראות. את מספר הפעמים שעקפו אותי בהפתעה אפשר לספור על יד אחת.
    SUZUKI GSX ES 550 E 1986
    HONDA NC 750 X 2016
    KTM 1090 Adventure S 2018
    2020 Husqvarna 701 Enduro
    KTM 790 Adventure S 2021


  3. #18
    Senior Member הסמל האישי של AsafA
    תאריך הצטרפות
    Apr 2017
    מיקום
    ירושלים
    הודעות
    1,046
    ציטוט נכתב במקור על ידי lokimonster צפיה בהודעה
    רק שאלה

    כמה מכם התרגלו לנוכחות של המוביל איי ברכב?

    למעט הצפצוף ההסטרי שגם אליו מתרגלים בספו של יום ללא בלימה אוטונומית אני מניח שרבים פשוט יתעלמו ישתיקו או כל דבר אחר.

    לגבי בשלות המערכת התקינו מוביל איי באוטובוסים.

    באוטובוס בסיבובים הפרונט " מרחף" מעל הקו הפרדה של הנתיבים ( לפני שאתם קופצים תפנו לנתיבי ישראל בטענות לכבישים צרים ולא מותאמים).
    מיותר לציין שהמערכת מצפצפת ונהגים פשוט מתרגלים לזה.

    לבסוף בהברידית של הבוסית שלי יש את כל הניהוג האוטונומי החל שמירת מרחק בלימנ ותיקון מיקום בנתיב.

    במצב של קרוז קונטרול הרכב סך הכל מגיב יפה לנעשה מלפנים.
    לגבי תיקון הנתיבים לא תמיד הוא מזהה את הנתיב ובנוסף התיקון לא ממש נעים.

    סיכום אני מתגעגע לימים שנהג היה נוהג ולתיקון רכב למעט כלי עבודה בסיסיים לא היה צריך יותר מדיי.
    מערכות מקוריות עובדות הרבה יותר יעיל ממובילי. במקום צפצוף במעבר נתיב יש רטט בהגה. לגבי שמירת מרחק ההתראה מגיעה כשבאמת צריך אותה כי ברגע שמרימים את הרגל מהגז המערכת מבינה שראית את הסכנה ולא מצפצפת. כשהיא מצפצפת זה כי באמת צריך.

    התיקון היגוי באמת לא נעים ובהרבה מקרים גם לא פועל. את הבלימה האוטונומית עדיין לא יצא לי להרגיש.

  4. #19
    Junior Member
    תאריך הצטרפות
    Nov 2020
    הודעות
    15
    ציטוט נכתב במקור על ידי AsafA צפיה בהודעה
    נראית מערכת מסורבלת עם תמחור מוגזם.
    הייתי מתקין מערכת בלי מצלמה קדמית שמתריעה בפני עקיפות ושטחים מתים. בתכלס זה הדבר היחיד שרלוונטי לרוכב אופנוע.
    תודה על הפידבק.
    המערכת אינה מסורבלת יותר או פחות מסט מצלמות דומה לאופנוע.
    לגבי מערכות התרעה אחוריות בלבד לדו גלגלי, אין הרבה, אבל יש כאלה מבוססות רדאר שמתווסף על הלוחית, לא ראיתי שהרבה מתקינים כאלה.
    גבע מריידויז'ן.

  5. #20
    Junior Member
    תאריך הצטרפות
    Nov 2020
    הודעות
    15
    ציטוט נכתב במקור על ידי Supergegs צפיה בהודעה
    מה לגבי צריכת חשמל? אין התייחסות. האם שותה מצברים?
    עלות התקנה? אחריות?
    לא צוין בכתבה, זה לא אומר שהמידע אינו קיים. המערכת מתחברת אחרי סוויץ' ולא צורכת מתח כשאופנוע כבוי. גם כשהיא עובדת היא צורכת מתח נמוך מאוד, פחות מאמפר 1
    אחריות לשנה, עלות התקנה סביב 350 ש"ח.

  6. #21
    Junior Member
    תאריך הצטרפות
    Nov 2020
    הודעות
    15
    ציטוט נכתב במקור על ידי AsafA צפיה בהודעה
    ברכיבה על אופנוע אתה דרוך ומצפה לזה. ברכב הציפיה שונה. יש לי מערכת כזאת באוטו שעושה יופי של עבודה. לא הייתי רוצה אותה על האופנוע.

    גם אם כן אז במקום כל האורות הייתי מצפה לממשק שמתחבר לסמרטפון או ישירות לדיבורית בקסדה. אורות, לדעתי צריכים להיות למטרה אחת ולא לכמה שימושים - לך תזכור מה זה אור כתום ומה זה אור אדום וכו'.

    לגבי שטח מת אור יכול להיות יעיל כי לפני עקיפה מסתכלים על המראה ורואים אם האור דלוק.

    עוד שימוש שיכול להיות נחמד זו התראה על פגיעה מאחור כשרכב מתקרב אליך במהירות. למשל במעבר במעבר חציה/רמזור או סתם נהג מאחוריך שלא בלם בזמן.
    מה מתאים לכל רוכב, זה בכלל לא ויכוח, יש רוכבים שונים עם דרישות שונות ויש גם כאלה שרכבו עם המערכת ומרוצים מאוד מאיך שהיא נבנתה ועובדת בפועל.

    ההתרעות שתיארת- התממשקות לדיבורית והתרעה אחורית, כבר בפיתוח אצלינו ביחד עם התרעות נוספות ופיצ'רים מתקדמים אחרים שיהיו באפליקציה שלנו ויספקו חווייה לרוכב.

  7. #22
    Junior Member
    תאריך הצטרפות
    Nov 2020
    הודעות
    15
    ציטוט נכתב במקור על ידי 600 ירושלמי צפיה בהודעה
    גם אני בדיוק חשבתי על המובילאיי.
    בהתחלה יש לזה נוכחות בעין ובראש, ומהר מאוד זה הופך למשהו שמתרגלים אליו.
    הרי ברכיבה בישראל (עזבו את ההתראות של רכב מלפנים שזה באמת מיותר ואולי אפילו מסוכן), אני משער שחיווי האורות יכבה ויידלק כמו אורגן אורות של שנות ה80. אחרי שלושה ימים כבר מפסיקים להתייחס לזה.
    המערכת נבנתה כך שהיא לא תהיה אורגן אורות ואפילו לא עץ כריסמס. היא נבנתה כך שתיתן התרעות רק כשצריך או כשמהערכת מזהה סכנה קריטית ואפשר להתאים אותה לסגנונות רכיבה שונים (שמרני יותר, אגרסיבי יותר וכו').
    גבע מריידויז'ן.

  8. #23
    Junior Member
    תאריך הצטרפות
    Nov 2020
    הודעות
    15
    ציטוט נכתב במקור על ידי xlib צפיה בהודעה
    לצערי לחברה הזאת אין כל סיכוי. רעיון עצמו לא מקורי. יותר מזה - יש כבר ממושים סיניים (INNOV לדוגמא). כמערכת אפטר-מרקט היא לא נוחה במיוחד - מספיק לקרוא תגובות קודמות. ולהכנס כ-factory fit אין להם שום סיכוי: כאמור רעיון לא מקורי ומימוש לא כזה מדהים.
    לדוקאטי יש כבר מערכת מבוססת LIDAR בדגמים החדשים.
    נשמע שעשיתי טעות כשהצטרפתי לחברה, אשמח אם תוכל לשלוח לי (לינקים, אפשר בפרטי) תגובות קודמות עליה.
    ההשוואה לINNOVV היא לא מעשית, כי צמד מצלמות, טוב ככל שיהיה, לא מספק אפילו רבע מהפיצ'רים של ריידויז'ן, שהקלטה אוטומטית היא הבסיס שלה והיא מערכת בטיחות, לא מצלמות דרך בלבד.
    דוקאטי לא לבד, גם BMW הכריזו שיכניסו מערכת מבוססת חיישנים שונים, אבל זה יהיה רק בדגמי סופר פרימיום, חלקם בכלל עתידיים, ורק במצב של ACC בפעולה, בכמה כבישים בישראל אתה רואה את עצמך מפעיל ACC ועוקב אחרי רכב כדי שהמחשב ישלוט לך על הגז והברקס? הם לא המציאו שום דבר, זו מערכת ACC של BOSCH שכבר הודיעה שלא תעבוד בפניות או מול עצמים עומדים (רכבים בפקק, או רכב תקוע), אז כמה זה שימושי? נדע בעתיד.
    גבע מריידויז'ן.

  9. #24
    Junior Member
    תאריך הצטרפות
    Nov 2020
    הודעות
    15
    ציטוט נכתב במקור על ידי קידוזו צפיה בהודעה
    המסקנה מהפיצ'רים של המערכת שצריך להדליק אורות, לרכב מהר ביחס לתנועה ולהביט יותר במראות. את מספר הפעמים שעקפו אותי בהפתעה אפשר לספור על יד אחת.
    רכיבה מודעת ולהיות בשליטה מלאה, זה הכי טוב, אין ספק בכלל. הבעיה מתחילה כשהנהג ברכב לפניך פספס את הפניה כי לא הבין מה הווייז רוצה ואז הוא דופק ברקס או מכניס לרברס כי על ה*ין כל שאר הרכבים (בישראל כמו בישראל) או מקסימום חותך 2-3 נתיבים כדי להצליח לחתוך את הזברה ולהגיע לנתיב שלו...

  10. #25
    Junior Member
    תאריך הצטרפות
    Nov 2020
    הודעות
    15
    תודה אביעד על הסיקור ותודה לכל המגיבים, אנחנו אוהבים פידבק ומעריכים ביקורת בונה עד מאוד. השתדלתי להתייחס לחלק מהשאלות והטענות שעלו בתגובות.
    המערכת נבנתה ופותחה לאורך 3 שנים ועם המון רוכבים שייעצו בשלבים כאלה ואחרים על אופן העבודה שלה ועל איך היא צריכה להתנהג. לכולנו כאן ברור שאוטו ואופנוע, נהג ורוכב, שונים כמו שמים וארץ בדרך ההתנהגות ובצרכים וכך גם פותחה המערכת.
    יש המון דעות קדומות על מערכות אחרות שמגיעות מעולם הרכב ומציקות ומצפצפות, המערכת שלנו נבנתה כך שהיא לא תגנוב פוקוס מהנהג, אלא תעזור לו לקבל החלטות קריטיות בזמן אמת ותגרום לו להיות מודע יותר למה שקורה בסביבתו. ברור לנו שהמערכת לא מתאימה לכולם ואנחנו לא מנסים לשכנע אף אחד, רק לתת מידע ולדייק בעובדות.
    שם פה סרטון קטן מאחת הרכיבות שלי שמטרתה להראות את ההתנהגות בכביש עמוס יותר ובכביש פתוח
    https://youtu.be/8eyEA374Mbw

    תודה שהגבתם וקראתם את הסיקור,
    גבע מריידויז'ן.

  11. #26
    Senior Member הסמל האישי של 600 ירושלמי
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    957
    ציטוט נכתב במקור על ידי GevaT צפיה בהודעה
    נשמע שעשיתי טעות כשהצטרפתי לחברה.
    לא. עשית טעות כשהגבת לxlib

  12. #27
    Senior Member הסמל האישי של 600 ירושלמי
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    957
    ציטוט נכתב במקור על ידי GevaT צפיה בהודעה
    המערכת נבנתה כך שהיא לא תהיה אורגן אורות ואפילו לא עץ כריסמס.
    אכן, לפי הסרטון שצירפת המערכת נראית הרבה פחות מציקה ממה שדמיינתי.
    אישית- אהבתי מאוד את הפיצ'ר שמתריע כשעוקפים אותך, זה נחמד מאוד.
    פחות הבנתי את הקטע של אזהרת שמירת מרחק. כל פעם שיש רכב מלפנים האור האדום דולק. נראה לי (שוב, אישית) מיותר לגמרי.
    בכל מקרה, שיהיה בהצלחה והסרטון שצירפת זה משהו שהיה חסר בכתבה.

  13. #28
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    Jun 2018
    הודעות
    1,211
    ציטוט נכתב במקור על ידי GevaT צפיה בהודעה
    ההשוואה לINNOVV היא לא מעשית, כי צמד מצלמות, טוב ככל שיהיה, לא מספק אפילו רבע מהפיצ'רים של ריידויז'ן, שהקלטה אוטומטית היא הבסיס שלה והיא מערכת בטיחות, לא מצלמות דרך בלבד.
    לא הבנתי מה רצית להגיד פה. שני מערכות הן מבוססות מצלמה (vision-based), כנגד מערכת מבוססות מכ"מ. זה לא חשוב למי יש יותר פיצרים, כי יש גבול מה אפשר להסיק מניתוח תמונה של מצלמה אחת.
    שים לב שאין כאן השוואה כלשהי בין מערכות - רק רציתי להצביע על ממושים מתחרים של אותו רעיון, גם בלי הצלחה מסחררת.

    ציטוט נכתב במקור על ידי GevaT צפיה בהודעה
    דוקאטי לא לבד, גם BMW הכריזו שיכניסו מערכת מבוססת חיישנים שונים, אבל זה יהיה רק בדגמי סופר פרימיום, חלקם בכלל עתידיים
    למערכת ב-TIER1 יש יתרון עצום בחיבור ל-CANBUS ודרכו לכל מחשבי אופנוע. כך גם אפשר להפוך מערכת כזאת לאקטיבית

    ציטוט נכתב במקור על ידי GevaT צפיה בהודעה
    בכמה כבישים בישראל אתה רואה את עצמך מפעיל ACC ועוקב אחרי רכב כדי שהמחשב ישלוט לך על הגז והברקס?
    בטויוטה שלי זה עובד מצוין, גם במהירויות נמוכות.

    ציטוט נכתב במקור על ידי GevaT צפיה בהודעה
    מערכת ACC של BOSCH שכבר הודיעה שלא תעבוד בפניות או מול עצמים עומדים (רכבים בפקק, או רכב תקוע), אז כמה זה שימושי? נדע בעתיד.
    גבע מריידויז'ן.
    אני מאחל לכם הצלחה. באמת.

  14. #29
    Senior Member הסמל האישי של mudale222
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    JLM
    הודעות
    2,840
    ציטוט נכתב במקור על ידי GevaT צפיה בהודעה
    תודה אביעד על הסיקור ותודה לכל המגיבים, אנחנו אוהבים פידבק ומעריכים ביקורת בונה עד מאוד. השתדלתי להתייחס לחלק מהשאלות והטענות שעלו בתגובות.
    המערכת נבנתה ופותחה לאורך 3 שנים ועם המון רוכבים שייעצו בשלבים כאלה ואחרים על אופן העבודה שלה ועל איך היא צריכה להתנהג. לכולנו כאן ברור שאוטו ואופנוע, נהג ורוכב, שונים כמו שמים וארץ בדרך ההתנהגות ובצרכים וכך גם פותחה המערכת.
    יש המון דעות קדומות על מערכות אחרות שמגיעות מעולם הרכב ומציקות ומצפצפות, המערכת שלנו נבנתה כך שהיא לא תגנוב פוקוס מהנהג, אלא תעזור לו לקבל החלטות קריטיות בזמן אמת ותגרום לו להיות מודע יותר למה שקורה בסביבתו. ברור לנו שהמערכת לא מתאימה לכולם ואנחנו לא מנסים לשכנע אף אחד, רק לתת מידע ולדייק בעובדות.
    שם פה סרטון קטן מאחת הרכיבות שלי שמטרתה להראות את ההתנהגות בכביש עמוס יותר ובכביש פתוח
    https://youtu.be/8eyEA374Mbw

    תודה שהגבתם וקראתם את הסיקור,
    גבע מריידויז'ן.
    יפה נראה טוב. חוץ מהשמירת מרחק (אדום קבוע* שנראה קצת מציק, יהיה מעולה אם יהיה אפשר לכוונן את זה.
    המערכת נבדקה בגשמים? איך היעילות שלה כשהמצלמות עם טיפות מים על העדשה שמטשטשות להם את הדרך?

  15. #30
    Junior Member
    תאריך הצטרפות
    Nov 2020
    הודעות
    15
    ציטוט נכתב במקור על ידי mudale222 צפיה בהודעה
    יפה נראה טוב. חוץ מהשמירת מרחק (אדום קבוע* שנראה קצת מציק, יהיה מעולה אם יהיה אפשר לכוונן את זה.
    המערכת נבדקה בגשמים? איך היעילות שלה כשהמצלמות עם טיפות מים על העדשה שמטשטשות להם את הדרך?
    אני בדקתי את המערכת בגשם השני השנה, למצלמות יש ציפוי הידרופובי שדוחה מים כך שאין טיפות שמסתירות, כמובן שקשה לרכב. אם אתה לא מצליח לראות בגלל תנאי מזג האויר, גם למצלמה יהיה קשה, צריך לקחת את זה בחשבון. חשוב לשים לב שסופה, אתה לא בדיוק רוכב כמו בקיץ, אלא בזהירות יתרה והפעלת עזרים שיגרמו לך לבלוט בכביש.

    לגבי אור קבוע לשמירת מרחק- זה אכן ניתן לשינוי. מה שאתם רואים בוידאו זה "רגישות" ממוצעת של המערכת, היא מתריעה כשהרוכב מתקרב לכדי 0.5 שניות מפגיעה ברכב שלפניו, זה תלוי מרחק ותלוי מהירות. זה לא יעבוד במהירות נמוכה, כמו שראיתם בסרטון, אבל כל רוכב יוכל להגדיר את רמת הרגישות שהוא רוצה לפי סוג הנסיעה וסגנון הרכיבה שלו, באמצעות האפליקציה.

אשכולות דומים

  1. הטכנולוגיה הישראלית של זירו האמריקאית
    על ידי אביעד אברהמי בפורום כללי
    תגובות: 1
    הודעה אחרונה: 07-04-2020, 18:16
  2. דעה HONDA VISION
    על ידי BeNavon בפורום לרוכב המתחיל
    תגובות: 4
    הודעה אחרונה: 03-11-2019, 02:12
  3. בחירת צבע לאופנוע חדש בהתחשבות בשמש הישראלית)
    על ידי סער666 בפורום פורום ציוד
    תגובות: 6
    הודעה אחרונה: 21-09-2017, 22:02
  4. תגובות: 3
    הודעה אחרונה: 05-07-2017, 23:47
  5. מתלבט בין VISION למובי 125
    על ידי ARIXXX בפורום כללי
    תגובות: 11
    הודעה אחרונה: 07-07-2016, 09:12

הרשאות פרסום

  • אין באפשרותך לפרסם אשכולות חדשים
  • אין באפשרותך לפרסם תגובות
  • אין באפשרותך לצרף קבצים
  • אין באפשרותך לערוך את הודעותיך
  •  
Single Sign On provided by vBSSO