עמוד 1 מתוך 3 123 אחרוןאחרון
תוצאות 1 עד 15 מ 46

אשכול: מערכת ההתראות לרוכב של Ride Vision הישראלית

צפייה משולבת

  1. #1
    עורך ראשי FullgaZ הסמל האישי של אביעד אברהמי
    תאריך הצטרפות
    Sep 2011
    הודעות
    3,339

    מערכת ההתראות לרוכב של Ride Vision הישראלית

    רייד ויז'ן - החברה הישראלית שמפתחת מערכת התראות לתאונות ומיועדת לרוכבי דו-גלגלי - מתחילה את שיווק המוצר המוגמר ממש בשבועות הקרובים; יצאנו לרכיבת התרשמות עם המערכת; הפרטים והווידאו - בפנים.

    http://fullgaz.co.il/%d7%9e%d7%a2%d7...c%d7%99%d7%aa/



  2. #2
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    1,608
    מערכת טובה היא כזו שלא מסיחה את הדעת.
    אני מקווה שהם לא יעשו איזו עסקת שוחד עם הממשלה שתכפה עלינו להתקין את זה.
    בתור אחד שבדרך כלל מתלהב ממערכות בטיחות, זה נראה לי כמו אסון טבע.

  3. #3
    Senior Member הסמל האישי של mudale222
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    JLM
    הודעות
    2,840
    למה ככה? אני בכיף הייתי מתקין אותה אם היו עושים כמו מוביליי שאתה מקבל את כל הכסף בחזרה.

  4. #4
    Senior Member הסמל האישי של AsafA
    תאריך הצטרפות
    Apr 2017
    מיקום
    ירושלים
    הודעות
    1,046
    נראית מערכת מסורבלת עם תמחור מוגזם.
    הייתי מתקין מערכת בלי מצלמה קדמית שמתריעה בפני עקיפות ושטחים מתים. בתכלס זה הדבר היחיד שרלוונטי לרוכב אופנוע.

  5. #5
    Senior Member הסמל האישי של Dresdner
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    גרמניה
    הודעות
    4,887
    ציטוט נכתב במקור על ידי AsafA צפיה בהודעה
    נראית מערכת מסורבלת עם תמחור מוגזם.
    הייתי מתקין מערכת בלי מצלמה קדמית שמתריעה בפני עקיפות ושטחים מתים. בתכלס זה הדבר היחיד שרלוונטי לרוכב אופנוע.
    בדיוק, שטחים מתים זה צורך אמיתי, אור מהבהב על זה שיש לי רכב מקדימה זה פחות צורך כי כמו שהעין רואה את האור היא גם רואה את האור ברקס של הרכב מקדימה.

  6. #6
    Junior Member
    תאריך הצטרפות
    Nov 2020
    הודעות
    15
    ציטוט נכתב במקור על ידי AsafA צפיה בהודעה
    נראית מערכת מסורבלת עם תמחור מוגזם.
    הייתי מתקין מערכת בלי מצלמה קדמית שמתריעה בפני עקיפות ושטחים מתים. בתכלס זה הדבר היחיד שרלוונטי לרוכב אופנוע.
    תודה על הפידבק.
    המערכת אינה מסורבלת יותר או פחות מסט מצלמות דומה לאופנוע.
    לגבי מערכות התרעה אחוריות בלבד לדו גלגלי, אין הרבה, אבל יש כאלה מבוססות רדאר שמתווסף על הלוחית, לא ראיתי שהרבה מתקינים כאלה.
    גבע מריידויז'ן.

  7. #7
    Member
    תאריך הצטרפות
    Jun 2017
    מיקום
    המרכז
    הודעות
    147
    מה לגבי צריכת חשמל? אין התייחסות. האם שותה מצברים?
    עלות התקנה? אחריות?

  8. #8
    Junior Member
    תאריך הצטרפות
    Nov 2020
    הודעות
    15
    ציטוט נכתב במקור על ידי Supergegs צפיה בהודעה
    מה לגבי צריכת חשמל? אין התייחסות. האם שותה מצברים?
    עלות התקנה? אחריות?
    לא צוין בכתבה, זה לא אומר שהמידע אינו קיים. המערכת מתחברת אחרי סוויץ' ולא צורכת מתח כשאופנוע כבוי. גם כשהיא עובדת היא צורכת מתח נמוך מאוד, פחות מאמפר 1
    אחריות לשנה, עלות התקנה סביב 350 ש"ח.

  9. #9
    Member
    תאריך הצטרפות
    Jun 2017
    מיקום
    המרכז
    הודעות
    147
    ציטוט נכתב במקור על ידי GevaT צפיה בהודעה
    לא צוין בכתבה, זה לא אומר שהמידע אינו קיים. המערכת מתחברת אחרי סוויץ' ולא צורכת מתח כשאופנוע כבוי. גם כשהיא עובדת היא צורכת מתח נמוך מאוד, פחות מאמפר 1
    אחריות לשנה, עלות התקנה סביב 350 ש"ח.
    נשמע אחלה, אבל חבל שזה לא כתוב באופן רשמי. בהצלחה.

  10. #10
    Senior Member הסמל האישי של AsafA
    תאריך הצטרפות
    Apr 2017
    מיקום
    ירושלים
    הודעות
    1,046
    כנראה שהמערכת פותחה לפי חשיבה של נהגי רכב ולא של רוכבים. תחשוב על מערכת פשוטה שמדליקה לך אור אדום בכל פעם שרכב עוקף אותך או שיש לך רכב מצידך. זה גאוני. מה צריך יותר מזה.

  11. #11
    Member
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    197
    ציטוט נכתב במקור על ידי AsafA צפיה בהודעה
    נראית מערכת מסורבלת עם תמחור מוגזם.
    הייתי מתקין מערכת בלי מצלמה קדמית שמתריעה בפני עקיפות ושטחים מתים. בתכלס זה הדבר היחיד שרלוונטי לרוכב אופנוע.
    ציטוט נכתב במקור על ידי Dresdner צפיה בהודעה
    בדיוק, שטחים מתים זה צורך אמיתי, אור מהבהב על זה שיש לי רכב מקדימה זה פחות צורך כי כמו שהעין רואה את האור היא גם רואה את האור ברקס של הרכב מקדימה.
    מספיק שפעם אחת אתה לא שם לב לרכב שבלם בפתאומיות או חתך לך את הנתיב...

  12. #12
    Senior Member הסמל האישי של Dresdner
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    גרמניה
    הודעות
    4,887
    ציטוט נכתב במקור על ידי משה צפיה בהודעה
    מספיק שפעם אחת אתה לא שם לב לרכב שבלם בפתאומיות או חתך לך את הנתיב...

    המצלמה מקדימה צריכה להיות מחוברת למערכת אקטיבית בשביל שתיהיה יעילה בדיוק כמו בקרת אחיזה, תאר לך שהיא פסיבית ומהבהבת על המראה, הרבה זה לא יעזור

  13. #13
    Senior Member הסמל האישי של AsafA
    תאריך הצטרפות
    Apr 2017
    מיקום
    ירושלים
    הודעות
    1,046
    ציטוט נכתב במקור על ידי משה צפיה בהודעה
    מספיק שפעם אחת אתה לא שם לב לרכב שבלם בפתאומיות או חתך לך את הנתיב...
    ברכיבה על אופנוע אתה דרוך ומצפה לזה. ברכב הציפיה שונה. יש לי מערכת כזאת באוטו שעושה יופי של עבודה. לא הייתי רוצה אותה על האופנוע.

    גם אם כן אז במקום כל האורות הייתי מצפה לממשק שמתחבר לסמרטפון או ישירות לדיבורית בקסדה. אורות, לדעתי צריכים להיות למטרה אחת ולא לכמה שימושים - לך תזכור מה זה אור כתום ומה זה אור אדום וכו'.

    לגבי שטח מת אור יכול להיות יעיל כי לפני עקיפה מסתכלים על המראה ורואים אם האור דלוק.

    עוד שימוש שיכול להיות נחמד זו התראה על פגיעה מאחור כשרכב מתקרב אליך במהירות. למשל במעבר במעבר חציה/רמזור או סתם נהג מאחוריך שלא בלם בזמן.
    נערך לאחרונה על ידי AsafA; 23-11-2020 בשעה 22:34.

  14. #14
    Junior Member
    תאריך הצטרפות
    Nov 2020
    הודעות
    15
    ציטוט נכתב במקור על ידי AsafA צפיה בהודעה
    ברכיבה על אופנוע אתה דרוך ומצפה לזה. ברכב הציפיה שונה. יש לי מערכת כזאת באוטו שעושה יופי של עבודה. לא הייתי רוצה אותה על האופנוע.

    גם אם כן אז במקום כל האורות הייתי מצפה לממשק שמתחבר לסמרטפון או ישירות לדיבורית בקסדה. אורות, לדעתי צריכים להיות למטרה אחת ולא לכמה שימושים - לך תזכור מה זה אור כתום ומה זה אור אדום וכו'.

    לגבי שטח מת אור יכול להיות יעיל כי לפני עקיפה מסתכלים על המראה ורואים אם האור דלוק.

    עוד שימוש שיכול להיות נחמד זו התראה על פגיעה מאחור כשרכב מתקרב אליך במהירות. למשל במעבר במעבר חציה/רמזור או סתם נהג מאחוריך שלא בלם בזמן.
    מה מתאים לכל רוכב, זה בכלל לא ויכוח, יש רוכבים שונים עם דרישות שונות ויש גם כאלה שרכבו עם המערכת ומרוצים מאוד מאיך שהיא נבנתה ועובדת בפועל.

    ההתרעות שתיארת- התממשקות לדיבורית והתרעה אחורית, כבר בפיתוח אצלינו ביחד עם התרעות נוספות ופיצ'רים מתקדמים אחרים שיהיו באפליקציה שלנו ויספקו חווייה לרוכב.

  15. #15
    Member
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    197
    ציטוט נכתב במקור על ידי AsafA צפיה בהודעה
    נראית מערכת מסורבלת עם תמחור מוגזם.
    הייתי מתקין מערכת בלי מצלמה קדמית שמתריעה בפני עקיפות ושטחים מתים. בתכלס זה הדבר היחיד שרלוונטי לרוכב אופנוע.
    ציטוט נכתב במקור על ידי AsafA צפיה בהודעה
    ברכיבה על אופנוע אתה דרוך ומצפה לזה. ברכב הציפיה שונה. יש לי מערכת כזאת באוטו שעושה יופי של עבודה. לא הייתי רוצה אותה על האופנוע.

    גם אם כן אז במקום כל האורות הייתי מצפה לממשק שמתחבר לסמרטפון או ישירות לדיבורית בקסדה. אורות, לדעתי צריכים להיות למטרה אחת ולא לכמה שימושים - לך תזכור מה זה אור כתום ומה זה אור אדום וכו'.

    גם אם כן אז במקום כל האורות הייתי מצפה לממשק שמתחבר לסמרטפון או ישירות לדיבורית בקסדה. אורות, לדעתי צריכים להיות למטרה אחת ולא לכמה שימושים - לך תזכור מה זה אור כתום ומה זה אור אדום וכו'.
    יש רק אדום וכתום לפי הכתבה, אדום משהו קורה מקדימה, כתום אם יש עקיפה... אם הבנתי נכון, מה עוד יש לזכור? נראה די פשוט
    ממה שאני מכיר מבלוטות יש דילי של לפחות שניה , שזה הבדל בין חיים למוות...
    שלא נדבר על התראה בטלפון למשהו שקורה בכביש.... נראה לי יותר יותר מסוכן ממה שקורה בפועל

אשכולות דומים

  1. הטכנולוגיה הישראלית של זירו האמריקאית
    על ידי אביעד אברהמי בפורום כללי
    תגובות: 1
    הודעה אחרונה: 07-04-2020, 18:16
  2. דעה HONDA VISION
    על ידי BeNavon בפורום לרוכב המתחיל
    תגובות: 4
    הודעה אחרונה: 03-11-2019, 02:12
  3. בחירת צבע לאופנוע חדש בהתחשבות בשמש הישראלית)
    על ידי סער666 בפורום פורום ציוד
    תגובות: 6
    הודעה אחרונה: 21-09-2017, 22:02
  4. תגובות: 3
    הודעה אחרונה: 05-07-2017, 23:47
  5. מתלבט בין VISION למובי 125
    על ידי ARIXXX בפורום כללי
    תגובות: 11
    הודעה אחרונה: 07-07-2016, 09:12

הרשאות פרסום

  • אין באפשרותך לפרסם אשכולות חדשים
  • אין באפשרותך לפרסם תגובות
  • אין באפשרותך לצרף קבצים
  • אין באפשרותך לערוך את הודעותיך
  •  
Single Sign On provided by vBSSO