רייד ויז'ן - החברה הישראלית שמפתחת מערכת התראות לתאונות ומיועדת לרוכבי דו-גלגלי - מתחילה את שיווק המוצר המוגמר ממש בשבועות הקרובים; יצאנו לרכיבת התרשמות עם המערכת; הפרטים והווידאו - בפנים.
http://fullgaz.co.il/%d7%9e%d7%a2%d7...c%d7%99%d7%aa/
רייד ויז'ן - החברה הישראלית שמפתחת מערכת התראות לתאונות ומיועדת לרוכבי דו-גלגלי - מתחילה את שיווק המוצר המוגמר ממש בשבועות הקרובים; יצאנו לרכיבת התרשמות עם המערכת; הפרטים והווידאו - בפנים.
http://fullgaz.co.il/%d7%9e%d7%a2%d7...c%d7%99%d7%aa/
מערכת טובה היא כזו שלא מסיחה את הדעת.
אני מקווה שהם לא יעשו איזו עסקת שוחד עם הממשלה שתכפה עלינו להתקין את זה.
בתור אחד שבדרך כלל מתלהב ממערכות בטיחות, זה נראה לי כמו אסון טבע.
למה ככה? אני בכיף הייתי מתקין אותה אם היו עושים כמו מוביליי שאתה מקבל את כל הכסף בחזרה.
נראית מערכת מסורבלת עם תמחור מוגזם.
הייתי מתקין מערכת בלי מצלמה קדמית שמתריעה בפני עקיפות ושטחים מתים. בתכלס זה הדבר היחיד שרלוונטי לרוכב אופנוע.
מה לגבי צריכת חשמל? אין התייחסות. האם שותה מצברים?
עלות התקנה? אחריות?
כנראה שהמערכת פותחה לפי חשיבה של נהגי רכב ולא של רוכבים. תחשוב על מערכת פשוטה שמדליקה לך אור אדום בכל פעם שרכב עוקף אותך או שיש לך רכב מצידך. זה גאוני. מה צריך יותר מזה.
ברכיבה על אופנוע אתה דרוך ומצפה לזה. ברכב הציפיה שונה. יש לי מערכת כזאת באוטו שעושה יופי של עבודה. לא הייתי רוצה אותה על האופנוע.
גם אם כן אז במקום כל האורות הייתי מצפה לממשק שמתחבר לסמרטפון או ישירות לדיבורית בקסדה. אורות, לדעתי צריכים להיות למטרה אחת ולא לכמה שימושים - לך תזכור מה זה אור כתום ומה זה אור אדום וכו'.
לגבי שטח מת אור יכול להיות יעיל כי לפני עקיפה מסתכלים על המראה ורואים אם האור דלוק.
עוד שימוש שיכול להיות נחמד זו התראה על פגיעה מאחור כשרכב מתקרב אליך במהירות. למשל במעבר במעבר חציה/רמזור או סתם נהג מאחוריך שלא בלם בזמן.
נערך לאחרונה על ידי AsafA; 23-11-2020 בשעה 22:34.
מה מתאים לכל רוכב, זה בכלל לא ויכוח, יש רוכבים שונים עם דרישות שונות ויש גם כאלה שרכבו עם המערכת ומרוצים מאוד מאיך שהיא נבנתה ועובדת בפועל.
ההתרעות שתיארת- התממשקות לדיבורית והתרעה אחורית, כבר בפיתוח אצלינו ביחד עם התרעות נוספות ופיצ'רים מתקדמים אחרים שיהיו באפליקציה שלנו ויספקו חווייה לרוכב.
יש רק אדום וכתום לפי הכתבה, אדום משהו קורה מקדימה, כתום אם יש עקיפה... אם הבנתי נכון, מה עוד יש לזכור? נראה די פשוט
ממה שאני מכיר מבלוטות יש דילי של לפחות שניה , שזה הבדל בין חיים למוות...
שלא נדבר על התראה בטלפון למשהו שקורה בכביש.... נראה לי יותר יותר מסוכן ממה שקורה בפועל