ציטוט נכתב במקור על ידי GevaT צפיה בהודעה
ההשוואה לINNOVV היא לא מעשית, כי צמד מצלמות, טוב ככל שיהיה, לא מספק אפילו רבע מהפיצ'רים של ריידויז'ן, שהקלטה אוטומטית היא הבסיס שלה והיא מערכת בטיחות, לא מצלמות דרך בלבד.
לא הבנתי מה רצית להגיד פה. שני מערכות הן מבוססות מצלמה (vision-based), כנגד מערכת מבוססות מכ"מ. זה לא חשוב למי יש יותר פיצרים, כי יש גבול מה אפשר להסיק מניתוח תמונה של מצלמה אחת.
שים לב שאין כאן השוואה כלשהי בין מערכות - רק רציתי להצביע על ממושים מתחרים של אותו רעיון, גם בלי הצלחה מסחררת.

ציטוט נכתב במקור על ידי GevaT צפיה בהודעה
דוקאטי לא לבד, גם BMW הכריזו שיכניסו מערכת מבוססת חיישנים שונים, אבל זה יהיה רק בדגמי סופר פרימיום, חלקם בכלל עתידיים
למערכת ב-TIER1 יש יתרון עצום בחיבור ל-CANBUS ודרכו לכל מחשבי אופנוע. כך גם אפשר להפוך מערכת כזאת לאקטיבית

ציטוט נכתב במקור על ידי GevaT צפיה בהודעה
בכמה כבישים בישראל אתה רואה את עצמך מפעיל ACC ועוקב אחרי רכב כדי שהמחשב ישלוט לך על הגז והברקס?
בטויוטה שלי זה עובד מצוין, גם במהירויות נמוכות.

ציטוט נכתב במקור על ידי GevaT צפיה בהודעה
מערכת ACC של BOSCH שכבר הודיעה שלא תעבוד בפניות או מול עצמים עומדים (רכבים בפקק, או רכב תקוע), אז כמה זה שימושי? נדע בעתיד.
גבע מריידויז'ן.
אני מאחל לכם הצלחה. באמת.