עמוד 3 מתוך 4 ראשוןראשון 1234 אחרוןאחרון
תוצאות 31 עד 45 מ 46

אשכול: מערכת ההתראות לרוכב של Ride Vision הישראלית

  1. #31
    Junior Member
    תאריך הצטרפות
    Nov 2020
    הודעות
    15
    ציטוט נכתב במקור על ידי xlib צפיה בהודעה
    לא הבנתי מה רצית להגיד פה. שני מערכות הן מבוססות מצלמה (vision-based), כנגד מערכת מבוססות מכ"מ. זה לא חשוב למי יש יותר פיצרים, כי יש גבול מה אפשר להסיק מניתוח תמונה של מצלמה אחת.
    שים לב שאין כאן השוואה כלשהי בין מערכות - רק רציתי להצביע על ממושים מתחרים של אותו רעיון, גם בלי הצלחה מסחררת.


    למערכת ב-TIER1 יש יתרון עצום בחיבור ל-CANBUS ודרכו לכל מחשבי אופנוע. כך גם אפשר להפוך מערכת כזאת לאקטיבית


    בטויוטה שלי זה עובד מצוין, גם במהירויות נמוכות.


    אני מאחל לכם הצלחה. באמת.
    תודה רבה. לגבי חיבור ל-CANBUS המערכת שלנו יודעת להתחבר גם לשם אם רוצים, זו אופציה. להמון כלים אין CANBUS בכלל והמוצר שלנו הוא מוצר אפטרמרקט שאמור להתאים לדגמים ישנים, כך שזו לא ברירת המחדל שלנו.
    לגבי מערכות אקטיביות, אני מניח שנצטרך לראות את זה מתנהג בשוק ואיך זה מתקבל. כרגע עוד מוקדם לדבר כשאף אחד לא רכב עם כזו. לא הייתי משווה התנהגות של 4 גלגלים ל-2.

  2. #32
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    Jun 2018
    הודעות
    1,211
    ציטוט נכתב במקור על ידי GevaT צפיה בהודעה
    תודה רבה. לגבי חיבור ל-CANBUS המערכת שלנו יודעת להתחבר גם לשם אם רוצים, זו אופציה.
    סוג של. חלק גדול של CANBUS (גם ברכב) הוא proprietary ואתה לא יכול להשתמש בו בלי שותוף פעולה של יצרן הרכב/אופנוע.

    ציטוט נכתב במקור על ידי GevaT צפיה בהודעה
    להמון כלים אין CANBUS בכלל והמוצר שלנו הוא מוצר אפטרמרקט שאמור להתאים לדגמים ישנים, כך שזו לא ברירת המחדל שלנו.
    טכנית זה נכון. מעשית EURO5 דורש את זה.

    ציטוט נכתב במקור על ידי GevaT צפיה בהודעה
    לגבי מערכות אקטיביות, אני מניח שנצטרך לראות את זה מתנהג בשוק ואיך זה מתקבל. כרגע עוד מוקדם לדבר כשאף אחד לא רכב עם כזו. לא הייתי משווה התנהגות של 4 גלגלים ל-2.
    "אף אחד לא רכב" זה קצת הגזמה - מערכת בדוקאטי קיימת מ-2015 ומקבלת עדכונים גם בדגמים של 2020.

  3. #33
    Junior Member
    תאריך הצטרפות
    Nov 2020
    הודעות
    15
    ציטוט נכתב במקור על ידי xlib צפיה בהודעה
    "אף אחד לא רכב" זה קצת הגזמה - מערכת בדוקאטי קיימת מ-2015 ומקבלת עדכונים גם בדגמים של 2020.
    התייחסתי למערכת האקטיבית, לא לקרוז קונטרול רגיל שיש באופנועים היום.

  4. #34
    Member
    תאריך הצטרפות
    Jun 2017
    מיקום
    המרכז
    הודעות
    147
    ציטוט נכתב במקור על ידי GevaT צפיה בהודעה
    לא צוין בכתבה, זה לא אומר שהמידע אינו קיים. המערכת מתחברת אחרי סוויץ' ולא צורכת מתח כשאופנוע כבוי. גם כשהיא עובדת היא צורכת מתח נמוך מאוד, פחות מאמפר 1
    אחריות לשנה, עלות התקנה סביב 350 ש"ח.
    נשמע אחלה, אבל חבל שזה לא כתוב באופן רשמי. בהצלחה.

  5. #35
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    Sep 2018
    הודעות
    2,066
    ציטוט נכתב במקור על ידי GevaT צפיה בהודעה
    רכיבה מודעת ולהיות בשליטה מלאה, זה הכי טוב, אין ספק בכלל. הבעיה מתחילה כשהנהג ברכב לפניך פספס את הפניה כי לא הבין מה הווייז רוצה ואז הוא דופק ברקס או מכניס לרברס כי על ה*ין כל שאר הרכבים (בישראל כמו בישראל) או מקסימום חותך 2-3 נתיבים כדי להצליח לחתוך את הזברה ולהגיע לנתיב שלו...
    מספר נקודות \שאלות בעקבות הסרטון.

    1. האפקטיביות והמטרה של המערכת (אזהרות) תלויה בשני תנאים עיקריים:
    א. עוצמת התאורה במראות -גם באור יום חזק
    ב. - כשהמבט של הרוכב מופנה קדימה, אחרת לא יבחין באזהרה.
    לדעתי העברת האזהרה דרך אזניות אפקטיבית יותר גם בגלל העומס הויזואלי שהרוכב חווה.
    מבחינה מסחרית -ההתממשקות לדגמים הנפוצים בשוק תאפשר להם להציע "שדרוג בטיחותי" על פני מתחרים מסין וחלוקת רווחים בתמורה.

    2. סכנות מהצד
    להבנתי המוח בעזרת המצלמות "מנחש" עקיפה או האטה של רכבים בנתיבים שסביב הרוכב אבל לא רואה תנועה מהצד כמו בצמתים כי אין בצד האופנוע מצלמות \ אין יכולת לעבד במדויק תמונה עם עדשת עין הדג.
    לא יודע מה חלק תאונות הצד אבל מדובר בבליינד ספוט שמונע ממכם להציג הגנה מרחבית מלאה.

    3. שיווק \תמחור
    כדאי לשקול להוסיף למוצר פ'יצר של העלאת ושיתוף הסרטונים (דרך אפליקציה לענן) ברשתות חברתיות כדי "להצדיק" מנוי של עשרות ש"ח בחודש. יש תוכנות עריכה מקוונות. תאונה , "כמעטים" טיול או רכיבת מסלול יכולים להיות ויראליים...ראה גופרו.

    בהצלחה
    SUZUKI GSX ES 550 E 1986
    HONDA NC 750 X 2016
    KTM 1090 Adventure S 2018
    2020 Husqvarna 701 Enduro
    KTM 790 Adventure S 2021


  6. #36
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    Jun 2018
    הודעות
    1,211
    ציטוט נכתב במקור על ידי קידוזו צפיה בהודעה
    כדאי לשקול להוסיף למוצר פ'יצר של העלאת ושיתוף הסרטונים (דרך אפליקציה לענן) ברשתות חברתיות כדי "להצדיק" מנוי של עשרות ש"ח בחודש. יש תוכנות עריכה מקוונות. תאונה , "כמעטים" טיול או רכיבת מסלול יכולים להיות ויראליים...ראה גופרו.

    בהצלחה
    הדבר הזה צריך מנוי ?!? וואוו. דבר על שיווק. אם מובילאיי היו דורשים מנוי, לא הינו יודעים עליהם.

    אנשים שקונים גופרו זה קהל אחר לגמרי. וגם הם לא מתים על מנוי על מצלמה.


    Sent from my iPhone using Tapatalk

  7. #37
    Junior Member
    תאריך הצטרפות
    Nov 2020
    הודעות
    15
    ציטוט נכתב במקור על ידי קידוזו צפיה בהודעה
    מספר נקודות \שאלות בעקבות הסרטון.

    1. האפקטיביות והמטרה של המערכת (אזהרות) תלויה בשני תנאים עיקריים:
    א. עוצמת התאורה במראות -גם באור יום חזק
    ב. - כשהמבט של הרוכב מופנה קדימה, אחרת לא יבחין באזהרה.
    לדעתי העברת האזהרה דרך אזניות אפקטיבית יותר גם בגלל העומס הויזואלי שהרוכב חווה.
    מבחינה מסחרית -ההתממשקות לדגמים הנפוצים בשוק תאפשר להם להציע "שדרוג בטיחותי" על פני מתחרים מסין וחלוקת רווחים בתמורה.

    2. סכנות מהצד
    להבנתי המוח בעזרת המצלמות "מנחש" עקיפה או האטה של רכבים בנתיבים שסביב הרוכב אבל לא רואה תנועה מהצד כמו בצמתים כי אין בצד האופנוע מצלמות \ אין יכולת לעבד במדויק תמונה עם עדשת עין הדג.
    לא יודע מה חלק תאונות הצד אבל מדובר בבליינד ספוט שמונע ממכם להציג הגנה מרחבית מלאה.

    3. שיווק \תמחור
    כדאי לשקול להוסיף למוצר פ'יצר של העלאת ושיתוף הסרטונים (דרך אפליקציה לענן) ברשתות חברתיות כדי "להצדיק" מנוי של עשרות ש"ח בחודש. יש תוכנות עריכה מקוונות. תאונה , "כמעטים" טיול או רכיבת מסלול יכולים להיות ויראליים...ראה גופרו.

    בהצלחה
    היי, תודה על הפידבק. אנסה להתייחס לנקודות שכתבת:
    1.
    א. נורות הלד מאוד ויזיבליות גם באור יום, כמובן שכשנוסעים עם השמש בתוך העיניים קשה לראות משהו בכלל, ולא רק את הנורות. המערכת אדפטיבית, כך שלא תסתנוור בנסיעה בלילה או תחת גשרים.
    ב. לי פחות יוצא להסתכל אחורה ברכיבה. מקסימום הצידה כשאני לא בטוח מה סביבי, וזה בדיוק מה שהמערכת שלנו באה לפתור, אם נדלקה לך נורת בליינד ספוט מימין, סביר להניח שיש שם רכב או שמגיע לשם רכב בצורה מהירה ובכלל אין טעם לעבור לנתיב ימני, אם חלילה תצטרך לעשות תמרון ולהתחמק, צד שמאל (בהנחה ששם לא נדלקה נורה) הוא הפתרון המיידי שלך.
    2. אם רכב מגיע אליך במהירות של 80-100 קמ"ש כשאתה עומד או מתחיל נסיעה ברמזור, שום מערכת לא תעזור לך להתחמק מתאונה, אולי רק כרית אוויר עתידית.
    אבל, אם אתה מתקדם במהירות של 100 קמ"ש אתה בעצם מתקדם למעלה מ-27 מטר בשניה (!), כך שכדי שרכב יפגע בך צידית, הוא יצטרך תזמון מדויק ומרחק גדול ממך ואז סביר שהמצלמות שלנו כבר יראו אותו ואת נתיב ההתקדמות שלו כדי להתריע בזמן. אנחנו עובדים על פיצ'ר עתידי של התרעות התנגשות חזית-צד, עוד לא יכול להגיד בדיוק באיזה מצבים זה יוכל לטפל.
    3. כתבתי פה לדעתי את רשימת הפיצ'רים העתידיים, מה שכתבת הוא חלק קטן מאוד ממה שייכלל במנוי. אכתוב שוב, שאנחנו עובדים על סט פיצ'רים שיכלול: התרעת התנגשות אחורית, התרעת התנגשות קדמית-צידית, שיחת חירום למוקד, עורכי וידאו מתקדמים ודו"חות רכיבה תקופתיים. זה רק חלק.

    מקווה שהתשובה מספיק ברורה, אם לא מוזמן לשאול.
    גבע מריידויז'ן.

  8. #38
    Junior Member
    תאריך הצטרפות
    Nov 2020
    הודעות
    15
    מאמר מצוין על המערכות האקטיביות של BMW ודוקאטי

    https://www.nytimes.com/2020/11/29/b...e-control.html

  9. #39
    Senior Member הסמל האישי של AsafA
    תאריך הצטרפות
    Apr 2017
    מיקום
    ירושלים
    הודעות
    1,046
    לדעתי לגרסה בסיסית עם מצלמה אחורית במחיר אטרקטיבי יש סיכוי טוב להצליח. אני בכל אופן הייתי שמח למערכת שמתריעה כשאני נעקף, כשמישהו מתקרב אלי מאחור במהירות גבוהה או כאשר יש רכב מצדדי בשטח המת.

  10. #40
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    Sep 2018
    הודעות
    2,066
    ציטוט נכתב במקור על ידי GevaT צפיה בהודעה
    היי, תודה על הפידבק. אנסה להתייחס לנקודות שכתבת:

    2. אם רכב מגיע אליך במהירות של 80-100 קמ"ש כשאתה עומד או מתחיל נסיעה ברמזור, שום מערכת לא תעזור לך להתחמק מתאונה, אולי רק כרית אוויר עתידית.
    אבל, אם אתה מתקדם במהירות של 100 קמ"ש אתה בעצם מתקדם למעלה מ-27 מטר בשניה (!), כך שכדי שרכב יפגע בך צידית, הוא יצטרך תזמון מדויק ומרחק גדול ממך ואז סביר שהמצלמות שלנו כבר יראו אותו ואת נתיב ההתקדמות שלו כדי להתריע בזמן. אנחנו עובדים על פיצ'ר עתידי של התרעות התנגשות חזית-צד, עוד לא יכול להגיד בדיוק באיזה מצבים זה יוכל לטפל.


    גבע מריידויז'ן.
    - בלי קשר למהירות, המוח שמסתמך על מצלמה קדמית או אחורית יכול "לראות" אובייקטים מהצד?
    SUZUKI GSX ES 550 E 1986
    HONDA NC 750 X 2016
    KTM 1090 Adventure S 2018
    2020 Husqvarna 701 Enduro
    KTM 790 Adventure S 2021


  11. #41
    Junior Member
    תאריך הצטרפות
    Nov 2020
    הודעות
    15
    ציטוט נכתב במקור על ידי AsafA צפיה בהודעה
    לדעתי לגרסה בסיסית עם מצלמה אחורית במחיר אטרקטיבי יש סיכוי טוב להצליח. אני בכל אופן הייתי שמח למערכת שמתריעה כשאני נעקף, כשמישהו מתקרב אלי מאחור במהירות גבוהה או כאשר יש רכב מצדדי בשטח המת.
    בשביל זה לא צריך אותנו, יש מוצרים מבוססי רדאר שמתחברים על לוחית הרישוי ודוגמים את כל מה שמאחורי הלוחית כדי לתת התראה. אנחנו לא רוצים לתת פתרון חלקי ולכן בנינו את המוצר כפי שהוא.
    אולי בעתיד יהיה מוצר בסיסי יותר, אבל אין לזה צפי.

  12. #42
    Junior Member
    תאריך הצטרפות
    Nov 2020
    הודעות
    15
    ציטוט נכתב במקור על ידי קידוזו צפיה בהודעה
    - בלי קשר למהירות, המוח שמסתמך על מצלמה קדמית או אחורית יכול "לראות" אובייקטים מהצד?
    בוא נשאל אחרת, בהנחה שהמצלמות ממוקמות קדימה ואחורה כמו במוצר שלנו, או אפילו ברכב עליו מותקן מובילאיי, משהו יכול לזהות אובייקט שמגיע מהצד? לא. אי אפשר שלא להתייחס למהירות, כי המוצר שלנו יודע לזהות נתיב התקדמות ולחשב אם צפויה פגיעה או לא. אם אתה במהירות אפס ומשהו מתקרב אליך, לא תהיה התרעה, זה ברור, זה מצריך עוד סט מצלמות שיורכבו בצדדים.
    כמות התאונות במהירות 0 שמגיעות מהצד כלפי אופנוע, היא זניחה לעומת שאר התרחישים.

  13. #43
    Member הסמל האישי של tree
    תאריך הצטרפות
    Jun 2016
    הודעות
    429
    ציטוט נכתב במקור על ידי GevaT צפיה בהודעה
    כמות התאונות במהירות 0 שמגיעות מהצד כלפי אופנוע, היא זניחה לעומת שאר התרחישים.
    זה כבר משפט שמעניין אותי. יש לך סטטיסטיקה מלאה על תאונות אופנוע (יותר מהשטויות שמפרסמים בעיתון)? האם זה מהארץ? האם יש לך את הסטטיסטיקה לגבי תאונות לפי פילוח של הרישיונות החדשים (בשונה מהעד 250)? האם יש לך הסטטיסטיקה לגבי תאונות לפי פילוח של עד 300 סמ"ק?

  14. #44
    Junior Member
    תאריך הצטרפות
    Nov 2020
    הודעות
    15
    ציטוט נכתב במקור על ידי tree צפיה בהודעה
    זה כבר משפט שמעניין אותי. יש לך סטטיסטיקה מלאה על תאונות אופנוע (יותר מהשטויות שמפרסמים בעיתון)? האם זה מהארץ? האם יש לך את הסטטיסטיקה לגבי תאונות לפי פילוח של הרישיונות החדשים (בשונה מהעד 250)? האם יש לך הסטטיסטיקה לגבי תאונות לפי פילוח של עד 300 סמ"ק?
    יש המון נתונים בנושא מהעולם, אבל אין ברובם התיחסות לנפח האופנוע. בארץ אני מכיר רק את הדו"ח של הרלב"ד ממאי 2020 ושם אין אזכור בכלל לתאונות הנ"ל.

  15. #45
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    Jun 2018
    הודעות
    1,211
    ציטוט נכתב במקור על ידי GevaT צפיה בהודעה
    3. כתבתי פה לדעתי את רשימת הפיצ'רים העתידיים, מה שכתבת הוא חלק קטן מאוד ממה שייכלל במנוי
    גבע מריידויז'ן.
    מנוי למערכת בטיחות זה משהו שפשוט לא קורה. בשום מקןם.


    ציטוט נכתב במקור על ידי GevaT צפיה בהודעה
    עובדים על סט פיצ'רים שיכלול: התרעת התנגשות אחורית.
    אתה יודע למה אין את זה ברכבים? כי אין מה לעשות עם זה.

    ציטוט נכתב במקור על ידי GevaT צפיה בהודעה
    שיחת חירום למוקד
    מערכת תדרוש סים עם שיחות? מד"א נהיה לא זמין?

    ציטוט נכתב במקור על ידי GevaT צפיה בהודעה
    עורכי וידאו מתקדמים ודו"חות רכיבה תקופתיים.
    זה לא מצלמת אקשן, מה אני אמור לעשות עם דו"ח רכיבה?!
    עורך ווידאו מתקדם זה סטרט-אפ בפני עצמו. אדובי רוצים $20 בחודש על דבר אמיתי.

    לי זה נראה שחברה לא מצליחה להתמקד מי הם הלקוחות: רוכבי ספורט? אנשים מצוים על קטנוע 150? חברות משלוחים? שוטרים? כי יש כאלה שרוצים יותר התראות וכאלה שרוצים יותר דיווחים/צילומים.

אשכולות דומים

  1. הטכנולוגיה הישראלית של זירו האמריקאית
    על ידי אביעד אברהמי בפורום כללי
    תגובות: 1
    הודעה אחרונה: 07-04-2020, 18:16
  2. דעה HONDA VISION
    על ידי BeNavon בפורום לרוכב המתחיל
    תגובות: 4
    הודעה אחרונה: 03-11-2019, 02:12
  3. בחירת צבע לאופנוע חדש בהתחשבות בשמש הישראלית)
    על ידי סער666 בפורום פורום ציוד
    תגובות: 6
    הודעה אחרונה: 21-09-2017, 22:02
  4. תגובות: 3
    הודעה אחרונה: 05-07-2017, 23:47
  5. מתלבט בין VISION למובי 125
    על ידי ARIXXX בפורום כללי
    תגובות: 11
    הודעה אחרונה: 07-07-2016, 09:12

הרשאות פרסום

  • אין באפשרותך לפרסם אשכולות חדשים
  • אין באפשרותך לפרסם תגובות
  • אין באפשרותך לצרף קבצים
  • אין באפשרותך לערוך את הודעותיך
  •  
Single Sign On provided by vBSSO