ציטוט נכתב במקור על ידי GevaT צפיה בהודעה
רכיבה מודעת ולהיות בשליטה מלאה, זה הכי טוב, אין ספק בכלל. הבעיה מתחילה כשהנהג ברכב לפניך פספס את הפניה כי לא הבין מה הווייז רוצה ואז הוא דופק ברקס או מכניס לרברס כי על ה*ין כל שאר הרכבים (בישראל כמו בישראל) או מקסימום חותך 2-3 נתיבים כדי להצליח לחתוך את הזברה ולהגיע לנתיב שלו...
מספר נקודות \שאלות בעקבות הסרטון.

1. האפקטיביות והמטרה של המערכת (אזהרות) תלויה בשני תנאים עיקריים:
א. עוצמת התאורה במראות -גם באור יום חזק
ב. - כשהמבט של הרוכב מופנה קדימה, אחרת לא יבחין באזהרה.
לדעתי העברת האזהרה דרך אזניות אפקטיבית יותר גם בגלל העומס הויזואלי שהרוכב חווה.
מבחינה מסחרית -ההתממשקות לדגמים הנפוצים בשוק תאפשר להם להציע "שדרוג בטיחותי" על פני מתחרים מסין וחלוקת רווחים בתמורה.

2. סכנות מהצד
להבנתי המוח בעזרת המצלמות "מנחש" עקיפה או האטה של רכבים בנתיבים שסביב הרוכב אבל לא רואה תנועה מהצד כמו בצמתים כי אין בצד האופנוע מצלמות \ אין יכולת לעבד במדויק תמונה עם עדשת עין הדג.
לא יודע מה חלק תאונות הצד אבל מדובר בבליינד ספוט שמונע ממכם להציג הגנה מרחבית מלאה.

3. שיווק \תמחור
כדאי לשקול להוסיף למוצר פ'יצר של העלאת ושיתוף הסרטונים (דרך אפליקציה לענן) ברשתות חברתיות כדי "להצדיק" מנוי של עשרות ש"ח בחודש. יש תוכנות עריכה מקוונות. תאונה , "כמעטים" טיול או רכיבת מסלול יכולים להיות ויראליים...ראה גופרו.

בהצלחה