עמוד 1 מתוך 2 12 אחרוןאחרון
תוצאות 1 עד 15 מ 22

אשכול: בעיה חשמלית - מתג ההצתה לא מגיב כאשר אני מסובב את המפתח

צפייה משולבת

  1. #1
    Junior Member
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    16

    בעיה חשמלית - מתג ההצתה לא מגיב כאשר אני מסובב את המפתח

    שלום לכולם,
    לאחר כמה ימים שהאופנוע נרטב בגשם, האופנוע לא מגיב בכלל לסיבוב של המפתח בסוויצ'.
    אין אורות (לא נורות ולא בלוח שעונים) ואין אף צליל.

    בדקתי את כל הפיוזים באופנוע (כולל הפיוז הראשי) ואני רואה שהם בסדר.

    כרגע החשד שלי הוא שהמנגנון החשמלי בתוך הסוויצ' תקול - למישהו שמע על בעיה דומה?

    בבדיקת הפיוזים, ראיתי שהמתח עליהם לא משתנה כאשר אני מסובב את הסוויץ.
    תמונות מצורפות תמונות מצורפות

  2. #2
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    537
    מצבר תקין? קח נורה של 12v תחבר ל 2 הקטווים +- . יש אור אז זה יכל להיות בעיה בסוויץ. אין אור מצבר פרק.


    Sent from my iPhone using Tapatalk

  3. #3
    Junior Member
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    16
    בדקתי עם פלוקס, יש מתח של כ11.7 וולט על המצבר ועל חלק מהפיוזים, ניסיתי גם לחבר כבלים ולא ראיתי שינוי.
    יש גם אימבוליזר באופנוע - מדובר על honda cb500x 2015 , אני לא יודע אם זה קשור

  4. #4
    מנהל פורום FullgaZ הסמל האישי של ayalzo
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    4,223
    בתור התחלה,
    11.7 זה מצבר גמור.
    אבל אמור להיות תגובה כלשהיא, לפחות קליק, או אורות.
    בדוק חיזוק נעלי כבל על המצבר,
    ייבש את הסוויץ' עם ספריי ניקוי מגעים,
    בדוק שהמשבת לא לחוץ וסגור ופתח את רגלית הצד כמה פעמים + ספריי מגעים.

    מדוד מתח על המצבר עצמו, אם זה באמת 11.7, נסה להניע עם כבלים/בוסטר.

  5. #5
    Junior Member
    תאריך הצטרפות
    Oct 2020
    הודעות
    29

    בעיה חשמלית - מתג ההצתה לא מגיב כאשר אני מסובב את המפתח

    אימוביליזר יכול להיות חשוד.
    המתח של המצבר מתחת ל 12. זה נמוך.

    בנוסף גם כל מיני מיקרוסוויצ׳ים כמו רגלית/ קלאץ׳ וכו.
    קצת קשה לקרוא בטלפון את השרטוט חשמל.

    נסה לאתר את הריליי של הסטרטר. הוא צריך לשבת בין הפלוס של המצבר לחוט העבה שמתחבר למצבר.
    תבדוק שכשלוחצים סטרטר יש 12 וולט על המעגל.
    אם כן, תקצר עם חוט עבה ותיזהר מכוויה בין ההדקים של החוטים העבים. תוודא שאתה בניוטרל כי זה אמור לתת סטרטר.

    תחזור לספר מה הממצאים.
    תעדכן אם הלוח שעונים נדלק עם פתיחת הסוויץ׳
    האם כשלוחצים סטרטר האורות נחלשים

  6. #6
    מנהל פורום FullgaZ הסמל האישי של ayalzo
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    4,223
    האימובילייזר מקורי, וייתכן שבגלל מתח נמוך הסליל לא קורא את המפתח.

  7. #7
    Junior Member
    תאריך הצטרפות
    Oct 2020
    הודעות
    29
    הוא מציין שכבלים לא עזרו לו...

  8. #8
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    537
    מאחורי הסוויטש יש קונקטור. תנסה לקצר (זה לא אמור לעבוד יש אמובלייזר) אבל זה יעזור להבין אם הסוויטש תקול.


    Sent from my iPhone using Tapatalk

  9. #9
    Junior Member
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    16
    Boazav- איך הריילי של הסטארטר יכול להיות קשור? הוא נדלק רק בהנעה ואצלי הבעיה מתחילה עוד לפני ההנעה (כמו שלא עוזר לנסות להתניע אם אין אורותוהלוח שעונים לא נדלק עם פתיחת הסוויצ')

  10. #10
    Junior Member
    תאריך הצטרפות
    Oct 2020
    הודעות
    29
    ציטוט נכתב במקור על ידי GAsulin צפיה בהודעה
    Boazav- איך הריילי של הסטארטר יכול להיות קשור? הוא נדלק רק בהנעה ואצלי הבעיה מתחילה עוד לפני ההנעה (כמו שלא עוזר לנסות להתניע אם אין אורותוהלוח שעונים לא נדלק עם פתיחת הסוויצ')
    מסיבה לא ברורה לגמרי היה לי הרושם שקראתי שאין סטרטר ולא אורות...
    אכן, ריליי סטרטר לא קשור.

    יחד עם זאת, בשרטוט מופיע ריליי ראשי.


  11. #11
    Junior Member
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    16
    ayalzo- אכן האימבוליזר מקורי, יכול להיות שהאימבוליזר לא עובד כאשר יש מתח נמוך?

    ziki - אני באמת הולך על הצעד הזה, יש איפשהו את הצמה שאני יכול לנסות לפתוח אותה ולקצר (באמת האימבוליזר אמור לדפוק אותי, אבל מקווה שלפחות אני אראה את הלוח שעונים לאמת שהבעיה היא שם)

    למישהו יצא להתנסות עם בעיה חשמלית בסוויצ, עצמו? אפשר לנסות לפתוח אותו ולבדוק שהחשמל מחווט בפנים?
    אם אני מחליף סוויצ' (מוצא אחרון, ממש מקווה שלא צריך) איך אני מסתדר עם האימבוליזר?

    תודה לעונים, מעריך

  12. #12
    Junior Member
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    16
    11.7 זה באמת מתח נמוך, וגם קר בחוץ אז בכלל קשה להניע, אבל זה לא הנקודה.
    ניסיתי גם לחבר בוסטר, וגם אני רואה שכאשר אני מסובב את הסוויצ' אין שום תגובה מלוח השעונים, אני אפילו לא מנסה להתניע רק לראות שמשהו נדלק שם.

    @ayalzo - נעלי כבל על המצבר עובדים טוב, אני רואה שהמתח מגיע לפיוז הראשי
    ניקוי סוויצ, נשמע רלוונטי - אני אנסה, תודה.
    משבת וסוויצים של הרגלית גם לא נראה לי קשורים כי הם משביתי את פעולת המנוע, אבל לא אמורים להחשיך את לוח השעונים

  13. #13
    Senior Member הסמל האישי של mudale222
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    JLM
    הודעות
    2,840
    אני לא מכיר את האופנוע הזה, אבל ממה שאני מכיר אצלי באקסאיבו גם אם האימובלייזר לא עובד אתה עדיין אמור לראות לוח שעונים והכל.
    רק להניע הוא לא ייתן לך.

  14. #14
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    537
    https://www.cbr500riders.com/threads...-switch.54361/


    Sent from my iPhone using Tapatalk

  15. #15
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    537
    ציטוט נכתב במקור על ידי ziki צפיה בהודעה
    תסתכל כאן


    Sent from my iPhone using Tapatalk

אשכולות דומים

  1. תגובות: 0
    הודעה אחרונה: 14-07-2020, 22:02
  2. בקרוב: כביש טעינה חשמלית בלב תל אביב
    על ידי אRני בפורום הפורום החשמלי
    תגובות: 4
    הודעה אחרונה: 05-06-2017, 11:36
  3. תגובות: 20
    הודעה אחרונה: 23-05-2017, 18:05
  4. ווספה חשמלית כבר בשנה הקרובה
    על ידי אRני בפורום הפורום החשמלי
    תגובות: 2
    הודעה אחרונה: 12-11-2016, 12:05
  5. תגובות: 7
    הודעה אחרונה: 24-07-2016, 20:43

הרשאות פרסום

  • אין באפשרותך לפרסם אשכולות חדשים
  • אין באפשרותך לפרסם תגובות
  • אין באפשרותך לצרף קבצים
  • אין באפשרותך לערוך את הודעותיך
  •  
Single Sign On provided by vBSSO