זה ידוע?
ובנוסף, מכיון שיש הבדל משמעותי בסיכוי לתאונה קטלנית בקרב אופנועים מאשר בקרב רכבים, הרי ששינוי לא מאד משמעותי ביחס הדו גלגלי, יכול לגרור שינוי די משמעותי ביחס ההרוגים.
הפוך גוטה.
זה שיש בממוצע יותר נוסעים ברכב מאשר שיש בממוצע רוכבים על אופנוע משמע שאם מביטים על מספר זהה של הרוגים, זה משקף פחות תאונות רכב מאשר תאונות אופנוע.
כלומר לאורך כל תקופת זמן, סבירות נמוכה יותר לתאונה קטלנית ברכב תייצר סך זהה של הרוגים לזו שמייצרת סבירות גבוהה יותר לתאונה קטלנית באופנועים.
ולכן אם תגלה שיש פי X יותר הרוגים בתאונות אופנוע מחלקם היחסי בכביש, הרי שהסיכוי לאופנוע להיות מעורב בתאונה קטלנית גדול מפי X.
עלייה אבסולוטית כן.
עלייה בסיכוי לתאונה קטלנית - לחלוטין לא ברור. זו הפואנטה.