תוצאות 1 עד 8 מ 8

אשכול: 2019: שיא במספר הרוגים על דו-גלגלי

  1. #1
    עורך ראשי FullgaZ הסמל האישי של אביעד אברהמי
    תאריך הצטרפות
    Sep 2011
    הודעות
    3,340

    2019: שיא במספר הרוגים על דו-גלגלי

    בשנת 2019 נהרגו על כבישי ישראל 68 רוכבי אופנועים וקטנועים, מתוך 349 בני-אדם שנהרגו על כבישים בסך הכל. שיא שלילי חדש ועצוב. הנתונים המלאים - בכתבה.

    http://fullgaz.co.il/2019-%d7%a9%d7%...2%d7%9c%d7%99/

  2. #2
    Senior Member הסמל האישי של ees
    תאריך הצטרפות
    Jan 2017
    הודעות
    565
    נתונים עצובים.
    בחודשים האחרונים כל שבוע היה הרוג או שניים.
    מה שחבל שאין תחקירים על סיבות התאונה וזה לא נכנס לאף סטטיסטיקה.
    סעו בזהירות, בסבלנות ותתמגנו.
    מיגון יכול להציל.

  3. #3
    Senior Member הסמל האישי של KKatkov
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    3,692
    די הגיוני.
    שוק הדו"ג עלה בשנים האחרונות, כנראה שחלק לא קטן מהעליה מגיע מרוכבים חדשים וחסרי ניסיון.
    שילוב של הוראת רכיבה שנשארה בשנות ה-60, הצפיפות בכבישים והזלזול בשאר משתמשי הדרך שמאפיין הן את הרוכבים והן את הנהגים - לא יכל להביא לתוצאה אחרת.
    Ducati Multistrada 1100
    Alfa Guiletta 1.4 Manual

  4. #4
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    Apr 2018
    הודעות
    1,051
    אני עם ees. פילוח הנתונים הזה לא אומר יותר מדי.
    היה הרבה יותר משמעותי לשמוע את הסיבות לתאונות, כמה עצמיות וכמה במפגש עם רכבים. מהמפגשים, כמה מהם היו תולדה של רשלנות של נהגי המכוניות וכמה מהם נגרמו מחוסר זהירות של הרוכבים ההרוגים.
    אפשר להתלות בלימוד הרשלני ויתכן מאוד שחלק ניכר מההרוגים הם רוכבים שרק הוציאו רשיון וקנו לעצמם טימקס אבל ההם שהחליקו בנס הרים וערד - אותם אף רפורמה בלימוד הנהיגה לא היתה מצילה והנתונים האלה לא מאפשרים לנו להבין איפה נמצאות הבעיות.

  5. #5
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    Sep 2018
    הודעות
    2,069
    "....יוצא שרוכבי דו-גלגלי נהרגים יותר מפי 2.5 ביחס לחלקם על הכבישים, אולם נתון זה קבוע פחות או יותר לאורך השנים."
    אני חושב (כי אין לי דרך להוכיח) שהאשמה היא לא ברוכבים ולא ברכבים ולא בכבישים. הבעיה שאין הסברה ובעיקר אכיפה שמתמקדת בדברים שיוצרים נורמות התנהגותיות.
    • שמירה על הימין
    • איתות במעברי נתיב ופניות
    • שמירת מרחק
    • כניסה לצומת רק אם פנויה


    זה לא יעיל לתפוס מישהו שנוסע עם כולם ב 20 קמ"ש מעל למהירות המותרת בכביש פנוי בתנאי דרך טובים. הכל מתחיל ונגמר בנראות, נורמות ואדיבות. אין יום שכולנו לא רואים עשרות אם לא מאות עבירות "קלות" שגורמות לכל השאר להתנהג כמו בגו'נגל.

  6. #6
    Member
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    140
    לפי מה שאני רואה יום יום בדרך הקצרה יחסית לעבודה בתל-אביב (וחזרה), מואד בולטת לרעה רכיבה פרועה ומסוכנת ולא רק של שליחים (כמו שמקובל לחשוב). כלים נגישים מבחינת מחיר עם מספיק כח בשביל לעורר התנהגות כזאת אצל מי ש(לדעתי) לא מבין את הסיכונים.

    אותי לא מפתיע הנתון הגבוה של הרוגים על כלים בנפח של מעל 400 סמ״ק

  7. #7
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    1,608
    היה נחמד אם היו יותר פרטים, כמו המיקום והשעות שבהן רוב התאונות קורות. יש הבדל גדול בין תאונות סופ"ש בנס הרים לבין תאונות שליחים במרכז ת"א.

  8. #8
    Junior Member
    תאריך הצטרפות
    Oct 2019
    הודעות
    34
    למי שצופה ב f9 ביוטיוב הוא קרא סטטיסטיקות של תאונות רוכבי אופנוע בקנדה, הנתונים היו:

    - עד חצי שנה מהוצאת הרשיון הסיכוי להיות מעורב תאונה גבוהה יותר.
    - אופנועים בעלי abs מעורבים בפחות תאונות (אולי גם כי יש פחות כאלה אבל לא בהכרח)
    -אפודים מתנפחים מורידים את מניין ההרוגים

    חבל שבארץ לא מבצעים סטטיסטיקות כאלה
    (וכמה מהם קטנועים לעומת אופנועים..)



    Sent from my BLA-L29 using Tapatalk

אשכולות דומים

  1. תגובות: 86
    הודעה אחרונה: 06-11-2019, 15:36
  2. תגובות: 8
    הודעה אחרונה: 03-04-2019, 17:48
  3. 2017: עלייה במספר ההרוגים על דו-גלגלי
    על ידי אביעד אברהמי בפורום כללי
    תגובות: 1
    הודעה אחרונה: 01-01-2018, 12:43
  4. תגובות: 61
    הודעה אחרונה: 28-11-2017, 08:53
  5. סאן-יאנג: תלת-גלגלי חדש ל-2019
    על ידי nimi9 בפורום כללי
    תגובות: 1
    הודעה אחרונה: 09-11-2017, 19:26

הרשאות פרסום

  • אין באפשרותך לפרסם אשכולות חדשים
  • אין באפשרותך לפרסם תגובות
  • אין באפשרותך לצרף קבצים
  • אין באפשרותך לערוך את הודעותיך
  •  
Single Sign On provided by vBSSO