דוקאטי חושפת את המונסטר החדש - עם שלדת אלומיניום(!), עם עיצוב מחודד מודרני ויפהפה, עם מנוע הטסטהסטרטה בנפח 937 סמ"ק ועם אלקטרוניקה מודרנית; הפרטים, התמונות והווידאו - בפנים.
http://fullgaz.co.il/%d7%93%d7%95%d7...e%d7%a8%d7%99/
![]()
דוקאטי חושפת את המונסטר החדש - עם שלדת אלומיניום(!), עם עיצוב מחודד מודרני ויפהפה, עם מנוע הטסטהסטרטה בנפח 937 סמ"ק ועם אלקטרוניקה מודרנית; הפרטים, התמונות והווידאו - בפנים.
http://fullgaz.co.il/%d7%93%d7%95%d7...e%d7%a8%d7%99/
![]()
חייב לציין שאני די מאוכזב. בתור בעלים לשעבר של מונסטר 1200,
ממש חיכיתי לראות את הדור הבא של המונסטרים, בתקווה להתלהב שוב (ואולי גם לחזור למקורות...)
איזו אכזבה, המונסטר החדש הוא ממש העתק של ה MV Augusta Brutale 800 (אופנוע אקזוטי ויפהפה בזכות עצמו),
http://fullgaz.co.il/mv-אגוסטה-ברוטא...מבחן-סקס-משין/
במונסטר החדש יש ממש העתקה של קווי העיצוב והזרימה, *אבל* בלי הזרוע החד צדדית, ועם אגזוז שאין לי שום דבר טוב לומר עליו.
וכדי להוסיף חטא על פשע, החליטו שם בדוקאטי לוותר על שלדת משלושי הפלדה - וממש עקרו את הנשמה של המונסטר.
וכך, מה שנשאר זה אופנוע שרק נקרא מונסטר, אבל נראה גנרי לגמרי.
ממש חבל.
לא מבין את הפנסים הנמסים האלה
פעם, האופנועים היו מברזל והרוכבים מפלדה!
מבחינתי יצא כמעט מעולה. האכזבה נמצאת על מיכל דלק קטן יותר ועל אגזוזים שנמצאים בצד ולא למשל מתחת לזנב בדומה ל-696 האהוב.
לא מכוער אבל גם לא מונסטר.
זה עוד נייקד, חבל