
נכתב במקור על ידי
Guymito
אני אחדד את אופי הנסיעה שלי למען המגיבים כאן - רוב הנסיעות שהקטנוע עושה הן תל אביב - ראש העין, הנסיעות הללו נעשות לרוב במהירות 120-130 קמ״ש ותחום הסל״ד קרוב יותר ל7 מאשר ל8 , אם זה נקרא ״לקרוע את הקטנוע״ אז אין לי מה לומר - מבאס, השתדרגתי לקטנוע בנפח כזה במטרה להנות קצת יותר מהדרך ומחווית הנסיעה, לפני הקטנוע הזה היה לי גוי רייד 125 ששירת אותי נאמנה במשך 5 שנים, עשה את אותן נסיעות בדיוק ולא הייתה בעיית אכילת שמן מעולם.
אני אוסיף שדיי מתסכל אותי למלא שמן בתדירות כזאת, על הקטנוע נכון לכתיבת שורות אלו 12,500 ק״מ, טיפול 12,000 נעשה כאשר במד האוץ הופיע 10,000 ק״מ ומאז הטיפול מילאתי מעל חצי ליטר שמן בקטנוע- הזוי בעיניי בייחוד לאור העובדה שהיבואן מצהיר על טיפול פעם ב12,000 ק״מ.
מה גם שאת טיפול ה12,000 ק״מ הקדמתי וביצעתי ב10,000 ק״מ כי נדלקה לי נורת שמן על הצג ולאחר בדיקה השמן במדיד היה בקצהו התחתון.