שלום רב,<br><br>היום בבוקר תדלקתי את האופנוע שלי (cb500x 2017), בנסיעה השנייה של היום הבחנתי כי הנורות שמציינות כמה דלק יש במיכל מהבהבות (לא בדומה להבהוב של חוסר בדלק).<br><br>מישהו מכיר מה זה אומר ויכול להאיר את עיניי?<br><br>תודה
עפ"י חיפוש בגוגל: https://www.cb500x.com/index.php/topic,1307.20.html
בקצרה ועל פי המידע מהאתר:
-המדים לא מדוייקים ויש סטייה כנראה עקב שימוש באותו החיישן לכל דגמי הסידרה אבל הבדלי נפח מיכל דלק בין דגם הX ל F\R.
-היבהוב איטי מרמז על כניסה לרזרבי,
-היבהוב מהיר מציין הגעה לטווח התחתון של הרזרבי.
-היבהובים ילוו בתצוגה של ספירת ק"מ מכניסה למצב רזרבי.
עכשיו מספר שאלות:
האם ההיבהובים מתאימים למצב לעיל או לאלו התואמים למובא בספר הרכב או שמה יש היבהוב לא סדיר?
האם תדלקת מלא וכמה ק"מ עברו בין אחרי התדלוק לעד הופעת הנורות? האם נדלקו עוד נורות?
האם מד ספירת הק"מ לאחר כניסה לרזרבי הופיע? כלומר האם באמת הדלק הגיע למצב רזרבי?
באם באמת הגעת לרזרבי - סביר שהחיישן עובד. באם לא הגעת (מיכל ברובו מלא) כנראה יש בעיה עם החיישן או עם החיווי.