אגב כל אופנועי הליטר עם 180 כח סוס ומעלה עובדים על הקצה וחלקם עומדים בזה בלי בעיות.
אין לי קטמ ואני לא משתתף במרוצים. מה כן - אופנוע שנועד למרוצים לא יתאים ליומיום. צריכת דלק, זיהום, רעש, טיפולים וכו. אותו דבר בעולם הרכב.
Sent from my iPhone using Tapatalk
זה הנינג'ה 250 הישן עם 33 כס. ביחס נפח\הספק הוא עובד יותר קשה מה דיוק 250 וגם מה390 ובכל זאת אמין יותר משניהם.
גם הנינג'ה 400 אגב יותר חזק מהדיוק 390 ואמין יותר ממנו בסדר גודל אחר לגמרי. סורי, לא מקבל את היפותזת הready to race.
אופנועי מרוץ אמיתיים זה סופרספורטים או 2 פעימות.
כמעט כל השאר, בגדול, מיתוג.
בעל חברה לכתיבת תוכן ופרסום דיגיטלי יוצר דופן ברשתות החברתיות.
אנליסט שוק (נותן שירות לעופר אבניר).
הכרובלוג
יום מסלול - המדריך המלא
צריך להגיד ליצרנים הסינים שידפיסו על המסך "Ready for flight to the outer space". זה ייתן להם לגיטימציה מלאה למכור אופנועים שיתפרקו גם אחרי 10 אלף ק"מ לפי ההיגיון שלך...
או שאין לך מושג מהו "נפח מנוע" ואיך מודדים אותו, או שלאנשי מכירות של ק.ט.מ יש פיזיקה משלהם.לנינג'ה 250 הישן אכן היו 33 סוסים, משני צילנדרים.
הדיוק 250 מוציא 31 סוסים מצילנדר אחד.
אז היחס כ"ס\נפח מנוע בדיוק 250 הוא כמעט כפול מזה שבנינגה שלך.
Ducati Multistrada 1100
Alfa Guiletta 1.4 Manual