הנינג'ה 650 ממש לא אופנוע ספורט. אופנוע כביש נטו.
לא ממליץ עליו יותר מדי לאנשים עם כאבי גב, הבולם האחורי שלו לא משהו ובנסיעות על כבישים משובשים אתה תרגיש את הגב טוב טוב.
תחפש יותר בכיוון של אופנוע אדוונצ'ר.
cb500x, nc750x, versys 650, vstorm etc
אהלן שוב, אשמח להתייעצת<br><br>היום עשיתי סבב בדיקה של אופנועים (רוצה לקנות בהקדם)<br>אני עם פריצת דיסק ולכאורה הייתי בטוח שתנוחת ישיבה זקופה היא הדבר הכי טוב עבורי.<br>אך היום אחרי שישבתי על ninja 650 שלכאורה ספורטיבי, הוא לא היה כל כך קיצוני ואפילו נוח עבורי - אפילו הבנתי שתנוחת ישיבה זקופה היא לא בהכרח הכי מומלצת מכיוון שרוב העומס על הגב בתנוחה הזאתי הוא בגב התחתון, ורכינה קדימה מורידה את העומס.<br><br>בקיצור, היה כלי נחמד הninja, אבל אז ראיתי את הduke 690R שהיה ממש אחלה, היה נוח מאוד ופשוט כלי כיפי.<br>הדבר היחיד שמפחיד אותי בו היא האמינות הלא ידועה של KTM והעובדה שמדובר במנוע סינגל, האם זה משהו שצריך לחשוש ממנו?<br><br>אשמח אם מישהו יוכל לתת קצר אור על שני הכלים, ובכלל אם יש המלצות/תיווך לכלי A1 עד 35000 שקלים, אשמח לשמוע או אם תוכלו לכוון למה כדאי לקנות.<br><br>תודה רבה
הנינג'ה 650 ממש לא אופנוע ספורט. אופנוע כביש נטו.
לא ממליץ עליו יותר מדי לאנשים עם כאבי גב, הבולם האחורי שלו לא משהו ובנסיעות על כבישים משובשים אתה תרגיש את הגב טוב טוב.
תחפש יותר בכיוון של אופנוע אדוונצ'ר.
cb500x, nc750x, versys 650, vstorm etc
כן. יש דיעה. לכל אחד יש דיעה ותאמין לי: אל תאמין לאף אחד.
שמועות זה חרא. תקשיב לעובדות: המנוע של ה-690 נמצא בשימוש כבר יותר מ-10 שנים. כיום ב-6 דגמים שונים במקביל. כל הזמן משתדרג. אמינות מרשימה מאוד ביחס להספק המתקבל ולביצועים. כן, היו כאלו שהיו להם בעיות במשאבת הקלאץ' (שזה לא באמת בעיית "מנוע"), אם היא צצה לך - היא נפתרת בעלות של כ-500 שקלים. הרבה הרבה יותר זול מתיקון בעיית שסתומים (בעית מנוע אמיתית) שיכולה לצוץ במנועי ה-650 של קאוואסקי דור קודם.
בקיצור: קח ותהנה.
בעל חברה לכתיבת תוכן ופרסום דיגיטלי יוצר דופן ברשתות החברתיות.
אנליסט שוק (נותן שירות לעופר אבניר).
הכרובלוג
יום מסלול - המדריך המלא
אספר לך שמכר משותף שלנו עם הסקוורנה 701 בן שנה וחצי נמצא ו-20 אלף ק"מ נמצא כבר במשאבת הקלאץ' השלישית (באחריות!), ומהטיול האחרון שלנו הוא חזר עם מנוע נוטף שמן (במבט חטוף - נראה שנפרץ אטם סטרטר, כשיקבל את האופנוע חזרה מהמוסך של אבניר - נדע מה החליפו).
אין מה להגיד, "אמינות מדהימה" בשביל אופנוע שטכנית (בתצורת דיוק 690) קיים בשוק מעל לעשור - כמו שאמרת.
אגב, אם כבר אנחנו מדברים: כמה מנועי 690 אתה מכיר, שחצו את רף ה-100 אלף ק"מ ללא צורך בשיפוץ מנוע? וכמה כאלה שלא הצליחו להגיע לשם ונאלצו לשפץ ברמה זאת או אחרת?
Ducati Multistrada 1100
Alfa Guiletta 1.4 Manual
ב-ADVRIDER ראיתי בחור צרפתי עם ק.ט.מ אדוונצ'ר 990 שפתח מנוע יזום ב-200 אלף.
בלוח יד2 ראיתי לא מזמן אדוונצ'ר 990 עם 230 אלף (לא בדקתי את ההיסטוריה שלו, יכול להיות שעבר שיפוץ ויכול להיות שלא).
באותו ADVRIDER יש גם בחור מקסים מקנדה שעבר את קו ה-200 אלף עם אדוונצ'ר 640 (שהמנוע שם הוא ה"אבא" של ה-690). הוא פתח מנוע 3 פעמים לפחות.
Ducati Multistrada 1100
Alfa Guiletta 1.4 Manual
מה בעצם המשיכה ב-KTM, מה גרם להם להיות פופולריים? יש להם branding של אופנוע חוליגן, לא, משהו כמו קוואסאקי של אירופה?
זה לאו דווקא בקרת איכות.
כשאתה מוציא הספק של אופנוע מרוץ, במשקל של אופנוע מרוץ, זה אומר שאתה חותך הרבה שפיל שיש במנועים אחרים..
פעם ראשונה שראיתי מנוע של קטמ (אחרי שהייתי רגיל למנועים של כל מיני xt, dr, xr, klr וכו...) הייתי בשוק. זה נראה לי כאילו שהכל עשוי מנייר.
בואו נזכור שאופנוע מרוץ מתוחזק בצורה אחרת מקומיוטר.
אמינות מדהימה. נקודה. תדרוש מכל אופנוע אחר בקטגוריה את אותם הביצועים שמספק ה-DUKE, והם יקרסו קודם (אם בכלל יצליחו בכך). בשביל התמורה שהוא נותן - אמינות מדהימה.
גם אני הייתי עם 701 בן שנתיים, ולמרות שעשה "רק" 17,000 ק"מ עד שמכרתי אותו לאחר, הוא הספיק להיות אופנוע הדגמות של היבואן במשך ה-9,000 ק"מ הראשונים ואח"כ את היתרה, עשה בעיקר במסלולי המרוצים. את המנתק הצתה הוא ראה לא פעם ולא פעמיים בכל הקפה. כן, הלכה לו משאבת קלאץ' פעמיים. ופעמיים היא תוקנה באחריות. בפעם השנייה עם מק"ט המשאבה החדשה שלא אמורה לקרוס עוד.
חוצמזה? ללא דופי. מבחינתי - אמינות יוצאת דופן.
בעל חברה לכתיבת תוכן ופרסום דיגיטלי יוצר דופן ברשתות החברתיות.
אנליסט שוק (נותן שירות לעופר אבניר).
הכרובלוג
יום מסלול - המדריך המלא
סלח לי אבל זה אמינות זוועה.
היה לי נינג'ה 250, יד2 שיד ראשונה גם לא ריחמה עליו, הייתי רוכב עליו על המנתק מהזריחה עד השקיעה, מחליף צמיגים ורפידות כל 3 חודשים.
פשוט פול גז\פול ברקס, בלי שום מצב אחר.
שנה וחצי ו25,000 ק"מ ללא שום תקלה חוץ ממשאבת דלק שהלכה לי אחרי החלקה.
2 משאבות קלאץ על 17,000 ק"מ על הפנים.
קצת קשה לבקש ממנוע סינגל (החזק ביותר בייצור סדרתי) שמודיע לך כשאתה מניע אותו על הלוח שעונים "READY TO RACE" לחצות את ה100K. אין פה קשר לארץ המוצא או תהליכי ייצור למינהם. תהיו ריאליים.
לגבי ק.ט.מ שחצה את ה100K, אולי ממנועי הסינגל העוצמתיים לא תמצא הרבה, וגם כמו שאמרתי, זה משהו שהם לא נועדו לעשות. אבל אופנועי האדוונצר הכתומים שנמכרו למשטרה חצו את ה 120 - 170 ללא אוברול או תקלות מיוחדות.
כרגע יש לי בטרייד 1290T עם 96000 עם היסטוריה נקייה.
מנהל מכירות ב-ד.ל.ב מוטוספורט (KTM & peugeot)
שוקן 16 תל אביב
רוב האנשים חושבים שבקרת איכות זה לבדוק את האופנוע שיוצא מהמפעל ולבדוק את החלקים שנכנסים למפעל אבל זה לא רק זה, בבקרת איכות יש גם ערוץ פידבק מהשטח לדוגמא משאבת הקלאץ, שדילרים מהשטח מדווחים על כשל המפעל אמור לבקש את המשאבות התקולות חזרה למפעל ולבצע FA ( failure analysis) התוצאות מוגשות ליצור והם מתחילים תהליך מול היצרן המשאבות כדי לתקן את התקלה וליישם ביצור משאבה חדשה שלא נוזלת.
הנ"ל לא קרה שנים בקטמ מה שאומר שיש להם בעיה רצינית בשרשרת של הQA
בסופו של יום Ready to race זאת סיסמת מארקטינג שלא קשורה למציאות והכלים של קטמ צריכים להיות מותאמים לכביש ולשימוש יומי.
התייחסת רק לחצי מהדברים שכתבתי. מה עם נושא הביצועים ביחס לקטגוריה? הנינג'ה 250 עם מנוע חלש ומוחלש שרחוק ממקסימום הביצועים שהמנוע שכזה יכול להוציא. קו המנתק שלו? ההספק שלו? מתחת למקובל בקטגורית הנפח שלו. מה שחשבת שאתה דוחף לקצה, הוא בסך הכל מנוע ממותן ומוגבל שרחוק מהגבולות שלו. זאת כדי להיות מסוגל להוציא את מה שחשבת שהוא מוציא "במנתק".
בעל חברה לכתיבת תוכן ופרסום דיגיטלי יוצר דופן ברשתות החברתיות.
אנליסט שוק (נותן שירות לעופר אבניר).
הכרובלוג
יום מסלול - המדריך המלא